17. Tanár-diák?

148 4 0
                                    

*Maya*

December 18.

Pár napja, hogy Fannyval megtörténtek a dolgok az öltözőben. Azóta folytatódnak a dolgok. A csók, a szex, a titkos együttlét. Az anyja tiltja a dolgot, ezért nem is mondja el neki Fanny, mert kis híján múltkor is kidobta az anyja a házból. Igazi homofób.

- Min gondolkozol ennyire? - bökött oldalba Stacy.

-  Szerinted miért nem jött? - néztem hátra Fanny ülőhelyére, ami üres volt.

- Lehet elaludt. Lehet beteg.  Vagy pedig az is lehet, hogy éppen úton van már ide.

- De még nem is írt még semmi. Ez fura.

- Úristen. Ne gondolj már egyből a megcsalásra.

- Ezt egy szóval nem mondtam.

- Lányok! - szólt ránk Mr. Lewis. - Nem veszitek észre hogy itt állok, és várom, hogy befejezzétek a csajos beszélgetést, és tudjam folytatni az órát? De szóljatok ha zavarok, és abba hagyom.

- Bocsánat Mr. Lewis. - kért bocsánatot Scacy.

Ekkor az ajtó kinyílt, a lány lépett be rajta akit az imént hiányoltam.

- Szép jó reggelt. - fonta össze karjait maga előtt Mr. Lewis. - Mi a késés oka Fanny Mills?

- Elnézést. - nézett rám, majd becsapta az ajtót. - A késésért.

- Mi az okod?

- El aludtam Tanár úr. - mosolygott rá, majd a helyére ment.

- Óra után beszélnem kell veled.

- Oké. - válaszolta flegmán.

Az óra lassan telt el, néha hátranéztem a Fanny-ra, aki egész órán feküdt.

- Majd beszélünk. - súgta a fülembe Fanny,  majd Mr. Lewis után ment.

- Kimegyek mosdóba. - nem vártam meg Stacy válaszát, csak siettem. Meglillantottam őket a folyosó végén beszélni. Elmentem mellettük majd a mosdóba bementem, majd halgatóztam.

- Most azért mert bukásra állok? - kérdezte Fanny. - Elveszi a szünetem.

- Én se akarom, hogy ezzel menjen el a szünet. De örülj, hogy nem a cigi szünetet veszem el. - felelte a tanár.

- Oké. Tudjuk le gyorsan.

- Az nem úgy megy. Tudod mi a szabály nálam Mills kisasszony, ha nem akarsz megbukni.

- Igen. De nincs más lehetőség? Csak egy ötös kéne.

- Nem. A szabály az szabály.

Ajtó nyílt, majd becsukódott. Párbeszédet nem hallottam. Kimentem ők se voltak ott. Elkezdtem a legroszabbra gondolni, ezért bementem a terembe és kiráncigáltam a barátnőmet a teremből.

- Áú Maya.

- Shh! - fogtam be a száját. - Itt voltak, de már nincsenek. Valahova bementek mert hallottam.

- Lehet véletlen egybeesés. Lehet lementek az irodába, és akkor nyílt egy ajtó.

- Neked miért kell mindent túlbonyolítanod?

Tettem oda fülemet az egyik ajtónak, amin az állt, hogy szertár. Nem a tesi szertár, hanem itt ilyen iskolai dolgok vannak. Gondolom én.

- Gyere! - hallottam még Mr. Lewis hangját. Gyorsan Stacy-re kaptam a tekintetem, és intettem neki hogy jöjjön.  Ő is hallgatózni kezdett, amikor nyögéseket hallottunk meg. Egymásra néztünk, mire eltávolodtam az ajtótól. Képtelen voltam hallgatni.

𝙱𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚞𝚜 |18+| /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora