*Fanny*
Ahogy beléptem Amyvel az tornaterembe, minden szem szánk szegegződött. Maya szép tekintetével találkoztam először, de zavarba jöttem, így gyorsan elkaptam a tekintetem. Hírtelen Mr. Lewis is megjelent, majd mélyen a szemembe nézve egy sziát olvastam le a szájáról, majd rám kacsintott. Nem hiszem el, Mayaval beszélni akarokk, és jobbá akarom tenni a kapcsolatot közöttünk, de ennek a csávónak mindig megkell jelennie.
Pár perccel később Maya gyorsan kiment, Stacy pedig utána sietett. Érdekel mi történt, de hiába megyek utánuk, úgyse foglalkozna velem Maya.
Amy Vanessaval és Lauraval táncolt, mikor hírtelen Logan, akinek már beütött a pia, odavágta magát mellém egy székre.
- Szia Fanny.
- Mit akarsz? - rá se nézve, kerestem a szememmel Mayat, aki hátha visszajött, csak nem láttam.
- Nem jössz táncolni?
- Veled? Biztos hogy nem.
- Jaj, ne legyél már ilyen. - hajolt közelebb, mire felálltam, és ott hagytam.
A mosdó felé vettem az irányt, mikor egy kezet éreztem meg a derekamon.
Megfordultam, Mr. Lewist pillantottam meg.- Szia. - suttogta.
- Mit csinál? - vettem le a kezét a derekamról. - És ha valaki meglát minket?
- Nem fog senki. - fogta meg a derekam ismét, majd közelebb húzott magához.
- Engedjen el. - erősködtem, de hiába.
Mr. Lewis, nyomott egy puszit a számra, és a fenekemre helyezte kezeit.- Fanny! - hallottuk meg Amy hangját. Mr. Lewis elengedett, majd az udvar felé ment.
- Mivan? - válaszoltam egy kicsit flegmán, mire Amy szemöldökét összeráncolta.
- Mi az, hogy mivan? Velem szebben beszéljél. - állt közel hozzám. Már túlságosan is közel állt, számra pillantott, majd vissza a szemembe. Az alkoholt lehetett érezni rajta.
- Bocs.
Amy belém karolt, majd a mosdóba benyitottunk.
A tükörbe néztem magam, hajamat megigazítottam, hisz már úgy néztem ki, mint aki nem fésülködött.- Sehogy se jó a hajam. - néztem a hajamra, ami hiába volt ki vasalva, már nem volt olyan egyenes, ahogyan ide jöttem. - Miért nézek ki így?
- Hogy? Szép vagy Fanny. És Maya is így gondolja, csak nem vallja be magának. Ha másnak nem is, de nekem hidd el. - állt ismét közel hozzám.
- Oké. De Amy, mivan veled?
- Mi lenne? Semmi. - nevezett, majd az ajtó felé vette az irányt, majd vissza fordult. - Pisilnem kell.
- Jólvan. - igazgattam magam továbbra is. Azt akarom, ahogy Maya észre vegyen, és közölje velem, hogy szeret, és megbocsát nekem. Vagy annyi is elég, hogy megcsókol a semmiből.
- Kinek akarsz már tetszeni? - jött ki Amy a fülkéből. - Mayanak?
- Talán. - mosolyodtam el.
- Szerintem neked kell kezdeményezned
- Mégis mit érnék el vele? Nem bocsát meg ilyen hamar az ember, pláne akkor mikor megcsalják.
- De ha azt kérné, hogy megdugd, rohannál egyből. - nevetett, én pedig erre csak szintén mosolyogni tudtam.
- Fejezd már be.
- Oké. Akkor, ha Mr. Lewis, mondaná, hogy kurvára kíván, akkor leállnál vele?
- Rohadj meg Amy. - ütöttem meg. - Nem szeretem, ha ezzel viccelődsz.
- Jólvan bocsi. - tette fel védekezően a kezét.
Amyék erőltették, hogy igyak, hisz túl feszült voltam.
Mikor az alkohol a fejembe szállt, de akkor is, csak Mayara tudtam fókuszálni.- Nem tennéd arrébb most a leszbikusságodat, és táncolnál velünk? - szólt be Laura.
- Veled biztos hogy nem táncolok. Eleve minek szólsz hozzám, ha te se bírsz? - álltam fel, de megkellett kapaszkodnom, hogy megbírjak állni a lábamon.
- Nyugi már Fanny, csak azt szeretném, hogy jól érezd magad. - karolt át, de neki is túlságosan beütött a pia, így rámdölt, mire a földre estünk.
- Szállj már te rólam. - löktem le magamról Laurat.
- Na mivan, engem nem dugnál meg, de Mayat igen? - hajolt közelebb.
- Takarodj már. - ütöttem be neki, mire az orrához kapta gyorsan a kezét. Kezén látszott a vér.
- Te kurva! - üvöltött rám.
Amy egy zsepit tartott az orrához, majd fel segítette Laurat, majd kimentek.- Gyere. - nyújtotta kezét Vanessa, én pedig megfogtam, majd egy lendülettel felhúzott. Csakhogy nem bírtam megállni a lábamon, így Vanessa fogott meg. Ajkaink túlságosan közel voltak egymáshoz, de Vanessa hirtelen hátralépett egyet, de a kezemet még mindig fogta.
- Most mi az?
- Semmi. - rántotta meg a vállát, mire én közelebb húztam magamhoz, és megcsókoltam, de Vanessa nem viszonozta.
- Aha. - engedtem el a kezét, és hátrébb léptem kettőt. - Szóval, valamit rosszul csinálok?
- Mivan? Fanny, nem vagy magadnál. Egy iskola buli közepén megcsókolsz a semmiből, utána pedig elvárod, hogy visszacsókoljalak? Dugni esetleg nem szeretnél?
- Mayaval akarok csak.
- Azért csináltad, hogy feltékennyé tedd Mayat? - csattant fel. - Féltékennyé tetted Mr. Lewissel. Sőt, meg is csaltad. Mit vársz ezek után?
- Nem tudom. Szerintem beszélnem kéne vele.
- Igen, majd őt is lekapod, és akkor, azt hiszed minden rendben lesz?
- Nem tud nekem ellenállni. Senki nem tud nekem. - nevettem.
- Azt látom, hisz a tanárod se tudott. Sőt annyira, hogy többször is megdugott.
- Tudod, azt veszem észre, hogy féltékeny vagy.
- Én? Mégis mire? Arra, hogy egy tanárral szexuális kapcsolatot alakítottál? Te normális vagy ilyenkor?
- Normális vagyok,
csak te nem mered bevallani, hogy féltékeny vagy, mert engem megdugott a helyes matek tanárunk, hozzád pedig egy újjal se érne. - Vanessa erre csak nézett maga elé, én pedig otthagytam.
Maya felé vettem az irányt, aki Logannal táncolt, majd hirtelen összetalálkozott a tekintetünk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙱𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚞𝚜 |18+| /BEFEJEZETT/
RomantizmMaya megtalálta élete első szerelmét, Fannyt. A lányok kapcsolata jól alakul, egészen addig míg Maya meg nem tudja, hogy megcsalta Fanny az egyik tanárjával. Vajon ezek után lesz még köztük valami? !!Csúnya szavak, illetve 18+os dolgok is szerepelh...