13. Hiba

75 4 0
                                    

December 10.

Amy-vel azóta nem beszéltünk, és jobban is kerüli az iskolát, ugyanis azóta nem is volt bent. Vanessa-val megszakítottam ezt a barátság extrákkal dolgot anyám, és Maya miatt. Persze volt ebből egy nagy vita, mivel Amy elmondta neki, hogy csak azért feküdtem le vele, mert Maya-t képzeltem oda, amit természetesen nem tagadtam. De végül megbeszéltük, hogy barátok maradunk, minden kínos dolog ellenére is. Sokan még mindig azt hiszik, hogy együtt vagyunk, de nem érdekel minket. Maya-val egyre közelebb kerülünk egymáshoz. Mondhatni, barátok lettünk, egyre többet szoktunk beszélni, néha pedig rágyújtunk együtt suli után.

- Ki jön ki a táblához? Maya? - nézett a tanár rá, Maya pedig felkapta rá a fejét.

- Én ezt nem tudom. - felelte Maya.

- Persze mert csak alszol. Nem tudom, hogy fogsz majd érettségizni. A matematika kelleni fog az életben.

- Jó, de akkor se tudom.

- Akkor talán ide kéne figyelni. - ült le az asztalához, majd rámszegezte a tekintetét. - Mills kisasszony?

- Én biztos nem megyek ki. - csattogtam egyet a rágóval.

- Akkor a füzetedet látni szeretném óra után.

- Ok. - hajtottam le a fejem a padra, majd lehunytam a szemem.

- Fanny, láthatnám a füzeted? - mentem volna ki a teremből de, utánam szólt a tanár.

- Tesim lesz, lekell mennem.

- Még arra van idő. - támaszkodott az asztalra.

Visszamentem a padomhoz, és a füzetet a kezembe vettem, majd odavittem neki.
Lapozagatta a szinte üres füzetemet, utána fel állt, és becsukta az ajtót.

- Ez egy órai munka egyes. - állt meg mellettem.

- Igen? - fordultam felé. - Hogyan tudnám kijavítani?

- Sehogy. - ült fel a tanári asztalra. - De van egy olyan opció, hogy nem írom be a jegyet.

- Akkor ne írja be.

- Az nem úgy működik. - fogta meg a derekam, és magához húzott.

- Miért? - kérdeztem zavartan, és hátrébb akartam lépni, de erősen fogott. - Engedjen már el.

- Ha nem kell az egyes kisasszony, annak az ára, hogy magamévá teszlek, minden hátrány nélkül.

- Biztos hogy nem! - próbáltam leszedni a kezeit a derekamról, de nem sikerült.

Bármennyire, is nem néz ki rosszul, nem fogom neki magam odaadni. Nem kell egy tanár diák kapcsolat.

Leszállt, az asztalról, és megcsókolt. Először ellenkeztem, de esélytelen volt, ezért képtelen voltam visszacsókolni. Felemelt, és felültetett az asztalra. Két lábamat szétnyitotta, és befurkózott közéjük. A csókja egyre vadabb volt, mikor egyik kezét a fenekemre helyezte, a másik kezét, a combom belső részére, majd feljebb ment. A nadrágomat kezdte volna kigombolni, mikor rájött hogy eselytelen egy kézzel, így segítettem neki. Kezét a nadrágomba dugta, majd az alsóneműmbe. Rámnézett, mire bólintottam egyet, és két  ujját belém helyezte. Halkan felsóhajtottam, ő pedig ezen csak elmosolyodott. Megcsókolt, a nyelvét vadúl a számba dugta, majd elkezdett gyorsítani, mire felnyögtem.

Mikor észbe kaptam, elváltam tőle, és kezét kivettem a nadrágomból, majs begomboltam. Gyorsan leszálltam az asztalról, a padomhoz siettem, összapakolni a cuccaimat.
Hogy lehetek ennyire egy ribanc? Kurva nagy hibát követtem el.

- Mi a baj kisasszony? - jött felém, én pedig éreztem, hogy mindjárt elmegyek.

- Ne. - nyögtem fel hangosan, mire befogta a számat.

- Ezek szerint élvezted. - mosolygott rám, mint aki elégedett magával, én pedig elértem a csúcsot, ami egy újabb nyögés követte. Ez kellemetlen.

- Bassza meg. - tértem vissza magamhoz és ellöktem magamtól, majd a táskámat felkaptam magamra, és az ajtó felé siettem, de megfogta a csuklóm, és vissza rántott, úgy hogy neki ütköztem.

- Ez még nem volt elég ahhoz, hogy ne írjam be neked a rossz jegyet. Ez csak a te kielégítésed volt. Viszont a nyögésed igazán kielégítő tud lenni, csak többet kell hallanom. - kezeit a fenekemre helyezte, majd rámarkolt.

- Azt lesheti.

- Majd meglátjuk. - kacsintott rám, majd elengedett, majd két újjáról lenyalta a nedvemet.

- Fúj. - ennyit mondtam neki, majd az alkalmat megragadva gyorsan kimentem a teremből, őt otthagyva.

𝙱𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚞𝚜 |18+| /BEFEJEZETT/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum