- Hova mész Maya? - kérdezte Emily.
- Mosdóba. - felelte Maya, mire Emily felpattant a helyéről, és követte a lányt.
Gondolkoztam azon, hogy utánuk megyek, de amint felálltam megszédültem. Nem foglalkozva vele, léptem kettőt, majd éreztem ahogy a lábaim képtelenek tovább haladni. Azt hittem összeesek. Leültem Maya székére, a padra hajtottam a fejem, és lecsuktam a szemem. Hátha elmúlik. A fejem zúg, a hangok egyszerűen fájtak a füleimnek.
- De hülye vagy! - hallottam meg Emily hangját, Maya pedig nevetett, majd hallttam hogy leül mellém.
- Úgy látom, hogy néhány ember felelni szeretne! - jött be a töri tanár ordítva.
- Dehogy is! - szólalt meg Logan.
- Na majd meglátjuk Logan.
Egy kezet éreztem meg a hajamon. Óvatosan simította meg a hajam. Tudtam, hogy Maya az. A hideg is kirázott, egyszerűen jó érzés hogy hozzám ért.
- Olyan szép a haja. - suttogta Maya.
- Valóban. - suttogta Emily.
- Akkor ezt most befejeztük! - ordított Ms. White. - Fanny, a helyedre!
- Rosszul vagyok. - feleltem, de a fejemet nem emeltem fel.
- Azt a saját helyeden is lehet.
- Hagyjon már. Így sok a bajom.
- Azt mondtam a helyedre! - ordított, nekem pedig nem volt kedvem a balhéhoz, így visszamentem a helyemre. Maya-t néztem, mire hátranézett, én pedig gyorsan elkaptam a tekintetem róla, és letettem a fejem a padra.
Ekkor az ajtó nyitódott.- Merre jártatok? 10 perce becsengettek. - kérdezte Ms. White.
- Boltba voltuk. - mondta Jack.
- Jó, akkor is beírom a késést.
- A csengő a tamároknak szól. - mondta Vanessa, én pedig felemeltem a fejem, mert tudtam hogy ebből veszekedés lesz.
- Persze, ezeknek sose írja be a késést, velük kivételez. - mutatott Jack végig az osztályon.
- De nekik is beírom.
- Persze. Pancser az összes. - szólta le a többieket Jack, Vanessa, és Laura felnevetett.
- Pancserek. - nevetett Vanessa, én pedig rámeztem komoly tekintettel. Visszanézett rám mosolyogva.
- Nagyon vicces. - mondtam morcosan, Vanessa mosolya pedig letört, és elfordult.
Az óra további részében, feküdtem a padon, Jack-ék kiidegelték a tanárt, olyannyira, hogy felhívta az igazgatót. Nem nagyon történt semmk, de nem is igazán figyeltem, csak Maya-t néztem.
- Fanny, hallottad az igazgatónő kérését, vedd elő a könyved és a füzetet, és dolgozz. - nézett rám Ms. White.
- Nincsen. - feleltem egyhangúan.
- Maya, odaülnél mellé, hogy dolgozzon is? - kérdezte a tanár, Maya pedig bólintott, cuccait kezébe vette, majd leült mellém.
Néztem sokáig a könyvet, egy idő után az egész oldal összefolyt. A fejemet ismét letettem a padra, szememet becsuktam. Egy kis idő után, egy kezet éreztem meg a combomon.
Maya a combomat simogatni kezdte, mire az egyik kezemet a kezére tettem, hogy hagyja abba mielőtt elveszteném az önuralmamat.
Megfogtam a kezét, és ujjaimat az övével összekulcsoltam.
Felemeltem a fejem, Maya-ra néztem aki lefelé bámult mosolyogva, utána pedig rám nézett, majs megszólalt a csengő. A pillanatot elrontva.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙱𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚞𝚜 |18+| /BEFEJEZETT/
RomanceMaya megtalálta élete első szerelmét, Fannyt. A lányok kapcsolata jól alakul, egészen addig míg Maya meg nem tudja, hogy megcsalta Fanny az egyik tanárjával. Vajon ezek után lesz még köztük valami? !!Csúnya szavak, illetve 18+os dolgok is szerepelh...