"a-alara bırak" dedim zar zor nefes alırken. Göz bebekleri büyümüştü.
Çenemi bırakmadığında gözlerimi gözlerinden çekip baska tarafa baktım, kalbim deli gibi atıyordu.
"Bırakacağım ama önce cevap ver" sesini kısıt tutu yüzüne yüzüme yaklaştırdı. Bu hareketiyle kaskatı kesilirken nefesimi tuttum.
Kasıklarıma oturması da ayrı beni delirtiyordu. "Beni mi gördün rüyanda" dedi nefesini yüzüme üfleyip.
Altında titrerken tek eliyle tuttuğu ellerimi kurtarmaya çalıştım ama beceremedim.
"H-hiçbir şey görmedim, h-hatırlamıyorum"
"Hmmm harırlamıyorsun demek" dudaklarını dudaklarıma yaklaştırıp diliyle dudağını yaladı.
O dudaklarımı izlerken seslice yutkundum
"Hatırlatmamı ister misin?" N-nasıl nefes alınıyordu, gözlerim kararıyordu sikeyim. Öleceğim galiba.
Kulaklarım uğuldamaya başlarken altında titremeye başladım.
Gözlerimi sıkıca yumdum ve bunun bir rüya olmasını diledim, evet evet bu bir rüyaydı.
Parmağını dudağımda hissetmemle yine gözlerimi açtım, hayır değildi.
Dudağımda gezinen eli dudaklarımı aşağı doğru çekiştirdi.
O kendi dudağını ısırken beni izliyordu, pembe dolgun dudaklarını ısırıp dudaklarıma bakması beni çok fazla tahrik ediyordu. Üstelik çokk seksiydi.
"Sevdee" dedi fısıldayarak ama onu dinleyecek durumda değildim.
Tüm vücudum yanıyordu ve bacak aram zonkluyordu. Üzerine oturup baskı uygulaması tüm odağımı değiştiriyordu.
"A-alara bırak" dedim yine ondan kurtulmaya çalışırken. Onun bana karşı bir duygusu yoktu, izin vermemeliydim.
Gözlerini dudaklarımdan ayırıp bana baktı, ellerini gevşettirken dudaklarımdaki parmağını yavaşça geri çekti.
Üzerimden doğruldu ama kasıklarımda oturmaya devam etti.
"Dün gece bunu istiyordun benden" dedi hafif tebessüm ederek. Kaşlarımı çattım neyi istemiştim ondan.
"Nee?" Hâlâ gözlerine bakamasamda biraz süreyi uzatmıştım
"Dedin ya, bana dokun uzun süre kalınca böyle nefes nefese kalıp panik yapıyorsun. Sana yardım etmeni istemiştim"
Ne yani bunun için mi bir saattir dudaklarımı izliyordu. Saçmalık.
"B-bu şekilde değil, çok saçma" gözlerini kıstı ve üzerimden kalktı.
"Rüyanı anlatman içindi ama hatırlamıyormuşsun, ben de seni temasa alıştırmak için konuşmaya çalıştım. Bence düne göre daha iyisin"
Daha mı iyidim, az önce öldürecekti beni.
Hâlâ nefesimi düzene koyamıyordum, terden sırılsıklamdım.
Diğer anlamda da sırılsıklam....
"Neysee sen git elini yüzünü yıkada kahvaltı yapalım" o aceleyle odadan çıkarken ben de hızla lavaboya gidip yüzüme su çarptım.
Onun yüzüne bakmak istemiyordum, adını sayıklarken duymuştu beni.
Üstelik heycandan bacaklarım titriyordu, kalbim hızlıydı. Dudaklarım uyuşmuş ve sanki hâlâ elimi tutup üzerimdeymuş gibiydi.
Ah birde bacaklarımdaki ıslaklık ve sızı en kötüsü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun Yolcusu gxg (+18)
RomanceBu hikayede akran zorbalığı ve yetişkin içerik bulunacaktır.