masal

640 49 67
                                    

Yüzüm boyuna gelirken belimi kolarıyla tamamen sarmıştı, kalbim deli gibi atıyordu ama onu bırakmak istemiyordum.

Heycandan ölebilirdim. Ona bu kadar yakın olmak çok güzeldi.

"İyi ki varsın" dedim kulağına fısıldayıp, onun titrediğini hissettim. Huylanmıştı

Belimdeki elini sıkıp kendine yapıştırdı beni, heycandan ayaklarımın gücünü kaybettiğini hissettim.

Sanki beni bıraksa yere düşecektim, ben de boynuna daha sıkı sardım kollarımı.

"Sende iyi ki varsın" nefesi boynuma değdiğinde tüm vücudum kaskatı kesildi.

O da bunu hissetmiş olacak ki yüzünü boynuma daha da yaklaştırdı.

"Çok sıcaksın" stresle yutkunduğumda kalbim daha da hızlandındı.

Ellerimi yavaşça boynunda çekerken o uzaklaşmama izin vermedi, hâlâ belimden tutup bana sarılıyordu.

"Kalbin yine çok hızlı atıyor" dudakları boynuma temas ediyordu, gözlerimi sıkıca kapatıp ellerimi yumruk yaptım.

Gerçekten bayılacaktım "a-alara" onun dudaklarının bana ufak bir teması bile delirtecekti beni.

"Hmmm" ellerim karıncalanmıştı, nefesim sıklaşmış ve başım dônüyordu.

Alara beni sarhoş ediyordu.

Yavaşça ondan uzaklaştığımda bu sefer izin verdi. O gözlerime bakarken başımı eğdim.

Çok fazla terlemiştim, alnımda bile boncuk boncuk ter birikti.

"B-benim lavaboya gitmem lazım" o cevap vermeden hızlıca arkamı dönüp uzaklaştım.

Lavaboya girer girmez elimi dudağıma koyup yerimde zıpladım.

Elimle ağzımı kapatırken  sessiz bir çığlık attım, küçücük alanda durmadan volta atarken 5 dakika sonra başım döndü ve durdum.

Aynanın karşısına geçtiğimde elimi alaranın dudaklarının değdiği yere koydum.

Sanki hâlâ belimde eli varmış gibi dokunduğu yerler karıncalanıyordu.

dudağındaki ıslaklık ve nefesi boynumda hissediyordum hâlâ.

Gözlerimi ordan çekip hemen yüzüme su çarptım, kalbimin onunla bu kadar uzun süre deli gibi atması normal değildi.

Ona gittikçe daha da kapılıyordum, her ne kadar beni bir arkadaş olarak görüyordu ve ona belli etmemem gerekiyordu bu durumu.

Alarayı bu yüzden kaybedemezdim.

Bu sefer yine uzun dursam da lavaboda alara gelip çıkmamı istememişti çünkü o da alıştı benim bu halime.

Biraz daha sakinleştiğimde derin bir nefes alıp lavabodan çıktım

Alara çoktan salona geçip ders notlarına bakıyordu, o benim geldiğimi görmeden yüzünü inceledim.

Kalemin arkasını dudaklarına değdirmiş, hafif kaşları çatık soruya bakıyordu.

"Offff ne saçma sorular bunlar" diye kendi kendine isyan edince kendimi tutamayıp güldüm.

Anında bakışları bana dönerken gözlerini kısıp bana baktı.

"Yine gizlice beni mi izliyorsun sen bakim" gülüşüm solarken boğazımı temizleyip başka tarafa baktım.

Yine yakalandım.

"Hayırr, sadece sen öyle ciddi ciddi sorulara bakarken bölmeyeyim dedim"

"Öyle olsun bakalım" elini kaldırıp gelmemi söylediğinde ona doğru yürüdüm.

Umudun Yolcusu gxg (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin