Part〜fiveteen 🌬️🫧ふツス

65 9 5
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.
.
پۆڤ/بەیانی جونگکووک....
کاتژمێر ٥ بوو بەهۆی دەنگی ئەلەرمەکەم بەخەبەر هاتم.......ڕۆیشتم گەرماوێکم کرد.....دواتر خۆمم ئاماددەکرد.....پێش ئەوەی بچمە خوارەوە نامەم بۆ ئیلی نارد.......
لە چات****

جونگکووک:بەیانی باش....کیم (ئیلی)
ئەمڕۆ گەر کاتت هەبوو دوای کۆمپانیا دەتوانین یەک ببینین؟کێشە نابێ گەر کاتت نەبوو دەتوانی بیکەیتە ئێوارە.....

دوای ناردنی نامەکە ڕاستەوخۆ بەرەو هۆڵەکە چووم دایکم نانی بەیانی ئاماددە کردبوو باوکیشم خەریکی نانخوارد بوو.......ئەوە کەمێ سەیر بوو چونکو باوکم بەیانیان کاتژمێر ٥ هەڵناسێ...،،

جونگکووک:بەیانی باش(بە زەردەخەنەوە کاتێ دانیشت.....)

بـ.جیۆن:بەیانی کوڕە ئاشقەکەم باش(بە هەمان شێووە)

(کەمێ سەیری دایکم کرد ئەویش بە زەردەخەنەوە سەیری کردم....ئای پێموابێ دایکم بە باوکمی وتووە کە ئیلیم بەدڵە)

جونگکووک:ئـ....

بـ.جیۆن:هێی تۆ کوڕە بۆچی ڕوخسارت سور هەڵگەڕاوە ناشێ شەرم بکەی(کاتێ خەریکی خواردنی سوپەکە بوو)

جونگکووک:نا نەخێر بەڵام تۆ چۆن دەربارەی ئەمە دەزانی(کاتێ برۆیەکی بەرز کردەوە سەیری بـ.جیۆنی کرد)

بـ.جیۆن:دایکت وتی(بە پێکەنینەوە)

جونگکووک بە شەرمەوە سەری داخست......

خـ.جیۆن:دەی نانەکەت بخۆ درەنگ دەکەوی(بە زەردەخەنەوە کاتێ ئەویش دانیشتت)

جونگکووک:ئێوە بۆ شوێنێک دەڕۆن؟

خـ.جیۆن:لەگەڵ باوکت دەچینە کێڵگەی گوندی (جۆجی).

جونگکووک:ئم باشە بە هیوای کاتێکی خۆش....

بـ.جیۆن/خـ.جیۆن:بۆ ئێوەش....(بە پێکەنینەوە)

جونگکووک:ئای خوایە ههههههــــــ....من دەڕۆم ماڵئاوا(کاتێ سویچی ئۆتۆمبێلەکەی هەڵگرت)

بـ.جیۆن/خـ.جیۆن:ماڵئاوا ئاگاداری خۆتبە،....
.
.
.
.
پۆڤ/ئیلی.....
ئەمڕۆ درەنگ هەستام لەبەر ئەوەی دوێنێ شەو زۆربەی کارەکانم تەواوکردبوو.....کاتژمێر ٧:٣٠ خولەک بوو.....سێری مۆبایلەکەمم کرد جونگکووک نامەی ناردبوو....تەزوویەک بە دڵمدا هات...هەستێکی کەمێ سەیرم هەبوو.....
چاتەکەم خوێندەوە......
واهـــ باوەڕ ناکەم ئەو دەیەوێ بەیەکەوە بچیینە دەرەوە....(کاتێ لەگەڵ خۆمدا قسەم دەکرد...)

لە چات•***

ئیلی:ئهمـــــ...بەڵێ کاتم دەبێت کاتژمێر ١:٣٠ خولەک باشە؟!

『زەردەخەنەکەت دڵم دەبات...』🌬️モら(تەواوکراوە)Where stories live. Discover now