Další den ve škole Marinette sotva vnímala, co se děje kolem ní. Adrien seděl vedle ní, ale ani jeden z nich se nedokázal soustředit na probíranou látku. Marinette měla plnou hlavu událostí z předchozí noci. Kdo byla Nyx? Proč se objevila právě teď, když byl Stínový Měnič na vzestupu? A co bylo skutečným důvodem jejího boje? Marinette cítila, že odpovědi na tyto otázky leží někde v temné minulosti, která ji s Nyx spojovala víc, než si byla ochotná připustit.
Po škole se Adrien a Marinette setkali v tiché kavárně na rohu jedné z uliček poblíž Eiffelovky. Seděli u okna a popíjeli horké kakao, zatímco diskutovali o plánech na noc. Během rozhovoru se neustále ohlíželi kolem sebe, jako by očekávali, že každou chvíli uvidí známou postavu. ,, Musíme zjistit víc o Nyx, " začala? Marinette, zatímco míchala lžičkou ve svém hrníčku. ,,Nemůžeme bojovat po boku někoho o kom nic nevíme."
,, Přesně tak, " přikývl Adrien. ,, Možná bychom mohli použít naše kontakty. Alya by mohla zjistit něco o té masce, kterou nosí. Možná není tak anonymní, jak si myslí. " Marinette přikývla, ale v jejích očích byla stále vidět starost. ,, Jenže to může být nebezpečné. Pokud je Nyx opravdu spojená se Stínovým Měničem, může to být past. " Adrien se na ni povzbudivě usmál. ,, Jsme Beruška a Černý Kocour. Zvládli jsme horší věci. A navíc....nejsem v tom sám." Jeho úsměv byl plný naděje, což Marinette vždy povzbudilo.Když se stmívalo, rozhodli se znovu vyrazit do ulic jako Beruška a Kocour. Jejich prvním cílem bylo najít místo, kde se Nyx mohla ukrývat. Pátrali na střechách a ve stínech pařížských ulic, ale nikde nebylo po Nyx ani stopy. Přesto něco v Marinette cítilo, že je blízko. Jako by je sledovala z dálky, vyčkávajíc na správný okamžik.
Zatímco přeskakovali mezi budovami, znenadání uslyšeli tlumený zvuk, jako by se někde pod nimi odehrávala bitva. Seskočili na zem a ocitli se v úzké slepé uličce. Před nimi stál Stínový Měnič, jeho temný plášť se vlnil ve větru, zatímco se s někým střetával v zuřivém boji. Marinette rozpoznala, že jde o Nyx. Její pohyby byly rychlé a elegantní,bič svištěl vzduchem a odrážel každý útok. ,, Měli bychom zasáhnout," zašeptal Kocour, ale Beruška ho zarazila rukou. ,, Počkej, " odpověděla tiše, oči upřené na boj. Bylo to poprvé, co viděla Stínového Měniče bojovat bez svých zloduchů. Byl to souboj dvou rovnocenných soupeřů a Marinette si uvědomila, že Nyx byla skutečně mocná. Ale něco na jejich boji jí nesedělo. Byla v tom osobní nenávist, něco hlubšího, co nebylo jen o ochraně města. Stínový Měnič se pokusil zaútočit mocnou vlnou temné energie, ale Nyx se vyhnula a zasáhla ho přímo do hrudi svým bičem. Stínový Měnič zavrávoral, ale vzápětí se zvedl s temným úsměvem na tváři. ,, Myslíš si, že mě zastavíš, Nyx? Ani tvůj hněv a touha po pomstě ti nepomohou." ,, To ještě uvidíme," zasyčela Nyx, její hlas plný zášti. ,, Zaplatíš za to, co jsi udělal." Beruška a Kocour už déle nemohli zůstat stranou. Vyrazil vpřed a přidali se do boje, jejich síla a koordinace se spojily s Nyxiným hněvem. Byli silní, ale Stínový Měnič se zdál neúnavný. Jako by ho hnal nějaký vnitřní motor, který mu dával sílu vzdorovat všem třem. ,, Musíme ho rozptýlit," vykřikla Beruška na své spojence. ,, Kocoure, použij svou moc, a já se pokusím sebrat jeho mirakulum."
Kocour se soustředil a použil svou moc Kočaklyzmy, jeho ruka se rozzářila černou energií, kterou nasměroval proti zemi pod Stínový Měnič. Zem se začala drolit a rozpadat, což donutilo Stínového Měniče ustoupit a na okamžik ztratit rovnováhu. ,, Teď! " zvolala Beruška, vrhla se kupředu a pokusila se uchopit Měničovo masku, ale on se rychle vzpamatoval a odrazil její útok. Maska zůstala na svém místě, jeho tvář stále skrytá pod temnotou. ,, Myslíte si, že mě přemůžete?" zašklebil se Stínový Měnič. ,, Tohle je teprve začátek." S tím zvedl ruku a vytvořil obrovský temný portál, který pohltil jeho i Nyx. Beruška a Kocour zůstali stát v uličce sami, zmatení a vyčerpání. ,, Kde jsou? " zeptal se Kocour, když portál zmizel. Beruška se zamračila. ,, To nevím. Ale Nyx je teď uvězněná s ním. A pokud nebudeme jednat rychle, může to být pro ni i pro nás všechny konec." Byli vyčerpání, ale věděli, že nemohou přestat. Marinette měla v hlavě stovky otázek. Kdo je Nyx opravdu? A jak je propojená se Stínovým Měničem? Bylo jasné, že to nebylo jen o prosté bitvě mezi dobrem a zlem; něco hlubšího spojovalo Nyx a Stínový Měnič, něco, co mohlo rozhodnout o osudu nejen Paříže, ale celého světa.A zatímco se město pomalu probouzelo do dalšího dne, Marinette věděla, že na ni a Adriena čeká další nelehké rozhodnutí. Boj se Stínovým Měničem teprve začínal, a tentokrát měli před sebou nepřítele, kterého neznali. Ale jedno bylo jisté - nevzdají se bez boje.
Tak co myslíte? Kdo je Nyx? A proč je propojená se Stínovým Měničem? Je přítel nebo nepřítel? To se dozvíte příště 😁 Omlouvám se, že jste museli dlouho čekat. Byla jsem na adapťáku, ale teď už budu zase vydávat častěji.
ČTEŠ
Odhalení Osudu
FantasyV Paříži se objevuje nová hrozba, která je ještě mocnější než Lišaj. Tento nový padouch, známý jako Stínový Měnič, má schopnost krást mirákula a upravovat jejich sílu podle vlastní vůle. Marinette a Adrien, jako Beruška a Černý Kocour, čelí stále ná...