3. Setkání s neznámým

6 1 0
                                    

Beruška a Černý Kocour rychle opustili zničený dům Mistra Fua a vydali se zpět do nočních ulic Paříže. Přestože byla noc krásná a klidná, Marinette i Adrien cítili, jak na ně doléhá tíha situace. V jejich světě se právě něco změnilo, a to k horšímu. Někde tam venku byl Stínový Měnič, kradl mirákula a měl své vlastní temné plány.

,, Musíme najít nějakou stopu, " řekla Beruška, když přeskakovala mezi střechami, oči upřené na město pod nimi. ,, Nemůžeme jen tak čekat, až se objeví další útok. " ,, Souhlasím, " přikývl Kocour, ale v jeho hlase bylo znát napětí. ,, Ale kde začít hledat? Je to jako by se ztratil do stínů."  V tu chvíli uslyšeli výkřik z ulice pod nimi. Bez váhání seskočili dolů a ocítili se uprostřed chaotické scény. Lidé prchali v panice, zatímco obrovská temná postava stála na náměstí, zloduch stvořený z hněvu a zklamání. Byl vysoký a temný, se svítícíma očima a mocným žezlem, kterým ovládal okolní prostředí. Stínový Měnič mu dodal sílu proměňovat svět kolem sebe do iluzí, které děsil a matly všechny, kdo se mu pokusili přiblížit. ,,Akuma! zvolala Beruška a vytáhla svoje yo-yo. ,,Musíme ji zničit dřív, než napáchá větší škody. " ,, Mám to na starost, "  odpověděl Kocour a vyrazil vpřed, svůj holí zamířil přímo na protivníka. Ale než se k němu stačil dostat, zloduch mávl žezlem a Kocour byl náhle obklopen hustou mlhou, která ho přiměla ztratit směr. Všude kolem něj se objevily děsivé obrazy jeho nejhorších nočních můr - jeho otce, který ho kritizoval, ztráty přátel a opuštěnosti, kterou cítil.  ,,Adriene! " vykřikla Beruška, která sledovala, jak její partner bojuje s vlastními strachy. Běžela k němu, ale dřív než k němu dorazila, uviděla, jak se někdo neznámý připojil do boje. Z temnoty vystoupila tajemná postava oblečená v tmavomodrém kostýmu se stříbrnými prvky, která působila jako stín mezi stíny. Žena,která měla na sobě elegantní masku a v ruce držela dlouhý bič, který zářil jemným modrým světlem. Ladnými pohyby se postavila proti zloduchovi a začala ho obratně svazovat, její bič jako had ovíjel monstrum a omezoval jeho pohyby. ,,Kdo jsi?! " zvolala Beruška, zmatená nečekanou pomocí. ,, Jsem Nyx, odpověděla žena, aniž by přestala bojovat. Její hlas byl klidný a soustředěný. ,, Slyšela jsem, že máte potíže se Stínovým Měničem. Mám s ním nevyřízené účty."  Kocour se mezitím vzpamatoval z iluze a rychle se připojil zpět k boji.  ,,Beruška, kdo je to? " ,, To právě zjišťuju," odpověděla Beruška, stále si udržujíc odstup od nové bojovnice. ,, Zdá se, že nám chce pomoct. "  Nyx dokončila svůj útok a zloduch byl přemožen. Beruška rychle rozbila žezlo a osvobodila člověka.  ,, Tak jo to by stačilo akumo. Do polepšovny s tebou! Kouzelná Beruška!" (omlouvám se jestli to mám blbě, dlouho jsem neviděla český dabing) Nyx se na ně podívala, a přestože měla na tváři masku, Marinette cítila, že její pohled skrývá bolest a odhodlání. ,, Mám své důvody, " odpověděla Nyx vyhýbavě. ,, Stínový Měnič mi vzal někoho důležitého. Chci spravedlnost. A pokud to znamená bojovat po vašem boku, pak to udělám. "  Beruška a Kocour se na sebe podívali. Nebylo to poprvé, co jim někdo nabídl pomoc, ale tentokrát byla situace jiná. Nyx působila jako někdo, kdo věděl víc, než prozrazovala, a Marinette cítila, že by měla být opatrná. ,, Dobře, " řekla Beruška nakonec. ,, Ale sledujeme tě. " Nyx se jen usmála. ,, Očekávala bych něco jiného? " odpověděla tajemně a zmizela ve stínech stejně rychle, jako se objevila.

Když zůstali sami, Kocour se přiblížil k Beruščce. ,, Myslíš, že jí můžeme věřit? "  Beruška se zamyslela, oči upřené na místo, kde Nyx zmizela. ,, Nevím, "  přiznala. ,, Ale pokud má informace o Stínovém Měniči, potřebujeme ji. Jen musíme být opatrní. "  ,, Rozumím, " odpověděl Kocour a přemýšlel nad tím, co se dnes stalo. Měli dalšího spojence, ale zároveň i další otázky, které zůstaly nezodpovězené. Nyx byla záhadou, a přestože jim dnes pomohla, nebylo jisté,co ji skutečně motivovalo.

Cesta domů byla tichá. Marinette a Adrien se vrátil do svých životů, stále přemýšlející o nové bojovnici, která se objevila z ničeho nic. Marinette se ve své posteli převalovala  a nemohla usnout. Znovu a znovu si přehrávala setkání s Nyx. Něco na ní ji mátlo, něco, co nedokázala pojmenovat. Ale jedno věděla jistě: Paříž čelila větší hrozbě, než si kdy dokázali představit. A každý spojenec, i ten nejméně očekávaný, by mohl být rozdílem mezi vítězstvím a porážkou.

Jaký dojem máte z nové "super hrdinky"? Je hodná nebo zlá?
Pokračování příště....

Odhalení OsuduKde žijí příběhy. Začni objevovat