7. Hra s časem

8 2 0
                                    

Marinette a Adrien se vrátili do své základny s pocitem neklidu. Lena jim odhalila, že Stínového Měniče moc je stále obrovská a že jejich úsilí se teprve začíná. S každým krokem, který učinili, se stávalo jasné, že Stínový Měnič má připravený plán, jak využít svou temnou sílu k zajištění svého triumfu. ,, Musíme zjistit, jak oslabit jeho mirakulum," řekl Kocour, zatímco se přemístili na jejich bezpečné místo. ,, Jinak budeme neustále o krok pozadu." ,, Souhlasím," odpověděla Beruška, když si zapsala poznámky do svého deníku. ,, Ale jak to uděláme? Lena říkala, že Stínový Měnič má přístup k mnoha starým a mocným artefaktům. Pokud máme něco najít, musíme zjistit, kde je schovává."  Přemýšleli o možnostech a přitom zkoumali všechna místa, kde by Stínový Měnič mohl mít své úkryty. Marinette si vzpomněla na staré legendy, které se učila na hodinách historie --- příběhy o artefaktech, které byly ukryty po celé Paříži a měly velkou moc.  ,, Co když se jeho mirakulum skrývá na místě, kde byly uloženy podobné artefakty?"  Adrien se zamyslel. ,, Měli bychom zkontrolovat staré záznamy o těchto místech. Alya by mohla mít nějaké informace, které nám pomohou." S tímto plánem se rozhodli vyhledat Alyu a požádat ji o pomoc při hledání informací. Alya byla nadšená novým případem a slíbila, že se podívá na staré archivy a historické dokumenty, které by mohly obsahovat stopy o místech, kde by mohl být ukrytý artefakt.

Zatímco Alya pracovala na svých výzkumech, Beruška a Kocour pokračovali v ochraně města. Nový padouch přicházel každý den a její nebezpečné útoky činily Paříž nebezpečnější než kdy předtím. Tlak rostl a oni začali cítit, že potřebují nejen sílu ale i strategii, aby čelili přicházejícímu  nebezpečí.

Jednoho večera, když se vraceli z boje s novým zlem, je Alya kontaktovala s překvapivou zprávou. ,, Našla jsem něco,"  řekla, když se s nimi setkali v kavárně. ,, Podle starých legend a dokumentů se zdá, že v podzemí jednoho z opuštěných chrámů je místnost, která byla kdysi používána k uchovávání mocných artefaktů. Myslím, že to může být místo, kde se ukrývá Stínového Měniče mirakulum."  ,, To je skvělé," řekl Kocour nadšeně.  ,, Kde přesně se ten chrám nachází? " Alya vytáhla z tašky starou mapu. ,, Je to opuštěné místo a málokdo o něm ví. Myslím, že bychom tam měli co nejdřív vyrazit." 

Na základě těchto informací se Beruška a Kocour rozhodli, že ještě té noci navštíví místo, které Alya označila. Město bylo stále živé, ale v těchto opuštěných oblastech se tma zdála být ještě hlubší. Když dorazili k opuštěnému chrámu obklopil je pocit tajemství a historie. ,, Tady jsme," řekla Beruška a zkontrolovala mapu. ,, Podle všeho by měl být v podzemí skrytý vstup."  Oba se pustili do hledání, a po několika hodinách prozkoumávání objevili tajný vchod vedoucí do temného podzemí. S baterkami v rukou a odhodláním v srdci vstoupili do tmy. Podzemí bylo klidné, ale zároveň nabité napětím. Na stěnách byly vyryté staré nápisy a znaky, které zdobily cestu do hloubky. Procházeli chodbami, které vypadaly jako by byly zapomenuty po staletí. Když konečně dorazili do hlavních místnosti, narazili na starý chrámový oltář. Uprostřed místnosti stál podstavec, na kterém ležel prastarý artefakt obklopený temnou energií. Byl to podivný, zářící předmět, který vypadal jako spojený s magickým světem.  ,, To musí být ono," řekl Kocour  ,, Ale jak se dostaneme k tomu artefaktu?"  Beruška se podívala kolem a našla starou knihu, která ležela na pultu vedle oltáře. Otevřela ji a začala studovat její obsah. ,, Ale pozor, může to vyvolat ochranné mechanismy."  Najednou se místnost začala otřásat, jak se zaktivoval skrytý mechanismus. Stěny se začaly pohybovat a zpod země vyrazily temné tvary --- obranné bytosti, které chránily artefakt. ,, Musíme se bránit a zároveň dokončit rituál,"  zvolala Beruška, když se připravovala na boj. Kocour využil svou sílu k tomu, aby držel obranné bytosti na uzdě, zatímco Beruška se soustředila na provedení rituálu. Bylo to náročné, ale jejich koordinace a zkušenosti jim pomohly překonat nástrahy. Když rituál skončil a ochranné bytosti zmizely, artefakt se odhalil své kráse. Byl to podivný klenot, který vyzařoval silnou magickou energii. Beruška a Kocour si vyměnili pohledy. Byli blízko k tomu, co potřebovali, ale zároveň si uvědomovali, že se blíží největší zkouška. ,, Toto je klíč k porážce Stínového Měniče," řekla Beruška, když zvedla artefakt. ,, Ale musíme ho použít správně."  Jak se připravovali na odchod, věděli, že čas běží. Musí rychle jednat, protože Stínový Měnič stále plánuje svou další fázi Ať už to bude cokoliv, museli se postavit čelem k nadcházející výzvě a využít každou šanci, kterou měli.


Jak bude toto dobrodružství pokračovat? To se dozvíte příště

Odhalení OsuduKde žijí příběhy. Začni objevovat