10. Rozbitá naděje

3 1 0
                                    

Továrna byla tichá, až příliš tichá. Každý jejich krok zněl jako ozvěna v nekonečném prostoru, zatímco se Beruška s Kocourem plížili vpřed. Stínový Měnič na ně čekal někde uvnitř. Zlověstná auta, která obklopovala továrnu, jim nenechávala pohyb, že tohle bude jejich nejtěžší bitva.  ,, Připravená, Marinette?" zašeptal Kocour. Měl nasazený svůj obvyklý úsměv, ale jeho oči byly plné napětí. Znal dobře pravidla hry --- jeden špatný krok a mohlo by to být jejich poslední. Marinette přikývla, i když ji tížil strach. V hlavě se stále vracela k Mistrově Fu varování. Krystal zatemnění byl mocný, ale mohl je pohltit stejně snadno, jako jim mohl pomoci. Byla si jistá jen jedinou věcí -- musela věřit sama v sebe, přátelství s Adrienem a v sílu, kterou v sobě našli během všech těch bitev. Náhle se ozval zvuk--jako smích přicházející ze všech stran. Bylo to mrazivé, děsivé a zároveň triumfální. ,, Konečně jste tady, moji malý hrdinové," ozval se Stínovo Měničův hlas z temnoty. Stíny kolem nich ožily, vlnily se jako černý dým, který obklopoval celý prostor. Stínový Měnič se objevil před nimi, jeho postava byla temná a jeho oči zářily červeně, jako kdyby spalovaly vše, co spatřily.  ,, Dlouho jsem na vás čekal," řekl klidně, jako by vítal staré přátelé. ,, Mysleli jste si, že mě můžete zastavit? Mysleli jste si, že jste našli odpověď na moje síly?" Beruška vstoupila vpřed, zatímco pevně svírala krystal v ruce. ,, My tě zastavíme, Stínový Měniči. Tvůj čas se krátí!" Stínový Měnič se jen pousmál. ,, Ach, dráha Beruško, jsi tak statečná. Ale nevidíš snad, že právě tvá odvaha bude tvou zkázou? Krystal, který držíš, je dvousečný meč, že ano? A možná tě zabije dřív, než mě." V jeho hlase byl podivný klid, což Marinette znepokojilo ještě víc. Měl plán, a oni nevěděli jaký. ,, Necháme se překvapit?" zašeptal Kocour, stoupl si blíž k Marinette a pokusil se odlehčit situaci, ale ani on nedokázal skrýt nervozitu. Marinette vzhlédla k němu. ,, Nemůžeme mu dát šanci." Právě když se chystala začít rituál, Stínový Měnič zvedl ruku. Stíny se kolem nich s hrozivou rychlostí sevřely a oba hrdinové se ocitli v pasti. Jejich pohyby byly omezené, jako by je neviditelná síla drtila a tlačila k zemi.  ,, Teď vás naučím, co je skutečná bolest," zašeptal Stínový Měnič. Z jeho očí vyzařovala temnota, která se jako proudy černého kouře valila k Marinette a Adrienovi. Kocour se pokusil bojovat proti stínům, ale jeho síla byla téměř nulová. ,, Marinette, rychle! Musíš ten krystal použít!" zavolal námahou, když se pokoušel dostat ke své holi. Beruška, přestože byla svázána stíny, se snažila soustředit. Krystal v její ruce začal slabě zářit, jak se pokoušela pronést první slova rituálu. Ale každým okamžikem cítila, jak temnota kolem ní sílí. Krystal začal pulsovat silou, která jí téměř přemáhala. ,, To.....není tak jednoduché," zašeptala, když se snažila odolat náporu temné energie. V tu chvíli Stínový Měnič zvedl ruku a vyslal příval temné magie přímo na Berušku. Vše se stalo tak rychle. Marinette pocítila prudkou bolest, když ji temnota zasáhla přímo do hrudi. Křičela, její tělo bylo paralyzováné, a Kocour mohl jen bezmocně sledovat, jak se jeho partnerka hroutí. ,, NE! " zakřičel, když se mu konečně podařilo osvobodit se ze stínů. Běžel k Marinette, ale Stínový Měnič ho zastavil pouhým mávnutím ruky. Kocour se sesunul k zemi, omámený silou, která ho zasáhla. Marinette ležela na zemi, její ruka stále svírala krystal, ale její tělo bylo slabé. Cítila, jak jí temnota proniká do srdce, jak jí ubírá poslední zbytky síly. Její pohled se rozostřil, zatímco v dálce slyšela Adrienův zoufalý hlas. ,,Tohle není konec," zašeptala sama sobě, ale její hlas byl slabý. Chtěla bojovat, ale její tělo ji neposlouchalo. Byla na pokraji ztráty vědomí, když se jí v mysli vynořily obrazy všech lidí, na kterých jí záleželo -- Alya, Nino, rodiče..... a Adrien. Adrien, který byl vždy po jejím boku, i když si toho dlouho nevšímala. S posledními silami se pokusila vzchopit. ,, Ne...Nesmím to vzdát." Krystal v její ruce znovu zazářil, tentokrát jasněji. Kocour se pomalu zvedl, stále ochromený. ,, Musíš to zvládnout, Marinette....prosím," šeptal, přestože ho tížila bezmoc. ,,Nesmíme ho nechat vyhrát!" Marinette si pomyslela, když se zvedla na kolena, a začala pronášet slova rituálu. Tentokrát to bude konec. Stínový Měnič jí sledoval, ale na jeho tváři se objevil výraz překvapení, když si uvědomil, že se Beruška vzpírá k moci. ,, Jak je to možné?"  Krystal v jejich rukou začal intenzivně zářit a temnota kolem nich začala ustupovat. Bylo to, jako by světlo z krystalu rozbíjelo Stínového Měniče stíny, které jí svíraly.


Co si myslíte? Jak to dopadne? To se dozvíte příště 😁😁😁

Odhalení OsuduKde žijí příběhy. Začni objevovat