8. Stín minulosti

2 1 0
                                    

Když Marinette a Adrien opustili podzemní chrám s artefaktem pevně uloženým ve své péči, obloha nad Paříži se zdála být ještě temnější než předtím. Stíny se zdály delší, a město, obvykle plné světel a života, jako by bylo zahaleno hrozivým tichem. Bylo to jako by něco vědělo, že se blíží bouře. ,, Musíme zjistit, jak tento artefakt použít," řekla Beruška, když dorazil zpět do své základny. ,, Ale nemáme čas na chyby. Stínový Měnič může udeřit kdykoliv." Kocour přikývl a sledoval, jak Beruška opatrně ukládá artefakt na stůl. Bylo to krásné a zároveň děsivé. Zářilo slabou, temně fialovou září a uvnitř něj se zdálo, že se neustále pohybují stíny. ,, Co myslíš, že to vlastně je?" zeptal se zamyšleně. ,, Něco mocného," odpověděla Marinette  ,, Ale nevím, jak přesně ho použít. V knize, kterou jsme našli, se píše, že dokáže oslabit mirakula, pokud se správně aktivuje. Ale není tam podrobně popsáno jak." ,, Možná bychom mohli zkusit zjistit víc od Mistra Fu," navrhl Adrien. ,, On by mohl vědět, jak s tímto artefaktem zacházet." Marinette souhlasila. Mistr Fu byl moudrý a znal spoustu starých legend a tajemství o mirakulovém světě. Mohli mu důvěřovat, že jim pomůže najít cestu.

Když dorazili k Mistrovi Fu, byl již nocí zahalený jeho starý čajový obchod. Uvnitř bylo teplo a vůně čajových lístků je okamžitě uklidnila. Mistr Fu je přivítal s laskavým úsměvem, ale v jeho očích bylo patrné, že ví, že se něco děje. ,,Co vás přivádí, moji studenti?" zeptal se klidně, když si všichni sedli ke stolu.
Marinette vytáhla artefakt a položila ho na stůl mezi ně. ,, Našli jsme tohle. Potřebujeme vědět, co to je a jak to použít. Myslíme si, že to může oslabit mirakulum Stínového Měniče." Mistr Fu se naklonil blíže a zkoumavě si prohlédl artefakt. Jeho tvář se zachmuřila a v očích se mu objevil záblesk poznání. ,, Tohle je velmi starý artefakt," začal tiše. ,, Nazývá se to Krystal zatemnění." Byl vytvořen před stovkami let jako nástroj, který dokázal znehybnit sílu mirakula. Používali ho pouze ti, kteří chtěli zastavit mocné nositele mirakul." ,, Takže ho můžeme použít proti Stínovému Měniči?" zeptal se Kocour s nadějí. ,, Ano" odpověděl Mistr Fu, ale jeho hlas byl vážný. ,, Ale musíte být velmi opatrní. Krystal zatemnění je nebezpečný. Pokud ho použijete špatně, mohl by poškodit nejen Stínového Měniče, ale i vás. Je to dvousečný meč." Beruška se zamyslela nad jeho slovy. Věděla, že bojují s časem, ale také si uvědomovala rizika. ,, Jak ho můžeme použít bezpečně?" zeptala se. Mistr Fu otevřel starou knihu, kterou měl na polici, a začal v ní listovat. ,, Existuje rituál, který musíte provést, abyste ho aktivovali. Musíte se však ujistit, že jste dostatečně silní a soustředění, jinak vás temnota krystalu může pohltit. Marinette a Adrien si vyměnili pohledy. Bylo jasné, že jejich úkol bude nebezpečný, ale neměli na výběr. Pokud měli šanci porazit Stínového Měniče, museli riskovat. ,, Děkujeme, Mistr Fu," řekla Beruška s vděčností. ,,Uděláme, co je potřeba."

S krystalem a novými znalostmi se Beruška a Kocour  vrátili do Paříže. Měli plán, ale museli najít správný okamžik k jeho provedení. Stínový Měnič byl chytrý a opatrný, a oni věděli, že pokud udělají chybu, mohlo by to stát Paříž všechno.

Stínový Měnič mezitím v temném úkrytu cítil, že se něco děje. Jeho napojení na magii mu umožnilo vycítit hrozbu, která se blížila. Věděl, že Beruška a Kocour něco chystají, a byl připraven čelit jim.  ,, Přicházejí,"  zašeptal si pro sebe, když zvedl ruku a v ní se objevil stínový krystal, podobný tomu, který našli jeho nepřátelé. ,, Ale neví, co je čeká." Stínový Měnič měl plán. Jeho moc nebyla jen v jeho mirakulu, ale i v temné magii, kterou ovládal. A tentokrát byl připraven obětovat cokoliv, aby si udržel svou nadvládu nad městem i světem.

Tak co myslíte, že Stínový Měnič chystá? Odpověď se dozvíte příště.

Odhalení OsuduKde žijí příběhy. Začni objevovat