Marinette nemohla přestat myslet na Adriena. Něco na jeho chování ji znepokojovalo. Ve škole byl tišší než obvykle, a přestože se snažil skrýt své starosti, Marinette si toho všimla. Když skončila škola, rozhodla se, že zjistí co se děje. Nemohla ho nikde najít,něco bylo špatně. Když vyšla ven ze šatny,rozhlédla se, zda ho neuvidí na střeše školy.
Adrien seděl na střeše a hleděl na zapadající slunce. Marinette tiše sledovala,jak jeho ramena klesají pod tíhou, kterou nesl. Bylo zřejmé, že bojuje s něčím uvnitř sebe. Marinette si přála, aby ho mohla obejmout a říct mu, že všechno bude v pořádku. Místo toho si však přisedla vedle něj, snažíc se najít ta správná slova. ,, Ahoj, Adriene, " začala opatrně. Adrien se na ni podíval, a přestože se pokusil o úsměv, jeho oči zůstaly smutné. ,, Ahoj, Marinette. " ,, Je všechno v pořádku? " zeptala se, její hlas plný starosti. Bylo jí jedno, jestli zní příliš zvědavě. Adrien byl její přítel a chtěla vědět, co ho trápí. Adrien se na chvíli zamyslel, jako by zvažoval, co může říct. ,, Je toho hodně, co se děje, " přiznal nakonec. ,,Táta je poslední dobu...jiný. Víc odtažitý. A dnes ráno jsem zjistil, že se z našeho trezoru ztratilo jedno z mirákul. "
Marinette zalapala po dechu. ,, Jak je to možné? " ,, Nevím, " odpověděl Adrien, zatímco si prohrábl vlasy. ,, Myslel jsem, že náš trezor je nedobytný. Ale teď...mám pocit, že se stalo něco, co jsem neměl vidět. "
Marinette se zamračila. ,,Co přesně jsi viděl? " ,, Nic konkrétního, " přiznal Adrien. ,, Jen...táta měl návštěvu. Nikdy jsem tu ženu předtím neviděl. Měla na sobě černý plášť a vypadala nebezpečně. A když odešla, mirákulum zmizelo. Marinette cítila, jak jí tělem prochází mráz. To nemohla být náhoda. ,,Myslíš, že to má něco společného se Stínovým Měničem? " ,, Nevím " zopakoval Adrien, tentokrát s větší naléhavostí v hlase. ,, Ale mám pocit, že ano. A jestli je to pravda, musíme něco udělat. Nemůžeme jen tak sedět a čekat, co se stane. " Marinette přikývla, její mysl pracovala na plné obrátky. ,, Musíme jít za Mistrem Fuem. On bude vědět, co dělat. " Adrien souhlasil a společně se vydali na cestu za Mistrem Fuem.Dorazili do jeho skromného domku, ale když otevřeli dveře, uviděli jen zmatek. Bylo zřejmé, že tu někdo hledal něco důležitého. Knihy byly rozházené po podlaze, stůl převrácený a zdi poseté škrábanci, jako by se tu odehrál boj.
,, Mistře Fu!" zavolala Beruška, ale odpovědi se nedočkala. Místnost byla prázdná, jen ticho a zmatek svědčily o tom, co se stalo. ,,Tohle nevypadá dobře, " zamumlal Kocour, když si prohlížel zničenou místnost. ,, Mistr Fu by se nikdy nenechal překvapit tak snadno, " zamyslela se Beruška nahlas. ,,Tohle muselo být něco opravdu vážného. " Pátrali po jakékoliv stopě, která by jim řekla, co se stalo. Beruška si všimla deníku na zemi, který byl otevřený na stránce plné poznámek o tajemném mirákulu. Byl to jeden z nejsilnějších mirákul, schopný měnit realitu a překračovat hranice toho, co bylo považováno za možné. ,,Myslíš, že Stínový Měnič hledá tohle? " zeptal se Kocour ,, Možná chce změnit něco, co se už stalo. " Beruška se zamyslela. Stínový Měnič mohl mít mnoho důvodů, proč by chtěl změnit minulost nebo přetvořit realitu podle svých představ. Ale věděla jedno: nemohli mu dovolit, aby to mirákulum získal. ,, Musíme ho zastavit," rozhodla Ladybug ,, A najít Mistra Fua. Jestli Stínový Měnič skutečně to mirákulum, nikdo není v bezpečí. " Kocour přikývl, a přestože si byl vědom nebezpečí, cítil se povzbuzen Beruščinou odhodlaností. ,, Jsem s tebou, Beruško. Ať se stane cokoliv, budeme bojovat. "
A tak, zatímco se noc v Paříži prohlubovala, Beruška a Černý Kocour stáli na prahu nové hrozby. Netušili, co všechno je čeká, ale byli připraveni čelit všemu, co přijde. Protože věděli, že v tom nejsou sami. A to jim dodávalo sílu pokračovat.
Co si myslíte že se stalo s Mistrem Fu? A kam se podělo mirákulum? To se dozvíte příště
ČTEŠ
Odhalení Osudu
FantasyV Paříži se objevuje nová hrozba, která je ještě mocnější než Lišaj. Tento nový padouch, známý jako Stínový Měnič, má schopnost krást mirákula a upravovat jejich sílu podle vlastní vůle. Marinette a Adrien, jako Beruška a Černý Kocour, čelí stále ná...