6. Rozpory v srdci

4 1 0
                                    

Noc po souboji v podzemí se zdála nekonečná. Marinette se vracela domů plná otázek, které ji tížily víc než kdykoli předtím. Nyxina slova zněla v její hlavě jako ozvěna: ,,Tohle byl jen začátek."  Věděla, že něco důležitého jim stále uniká. Stínový Měnič nebyl zničen, jen dočasně oslabený, a Nyx měla pravdu --- jeho skutečná síla se teprve chystala udeřit.

Marinette nemohla usnout. Seděla u svého stolu a kreslila bezmyšlenkovitě náčrty kostýmů, ale její mysl byla jinde. Tikki ji pozorovala s obavami, vznášejíc se poblíž a snažíc se jí dodat naději. ,, Marinette, udělali jste všechno, co jste mohli," řekla Tikki tiše, ale s přesvědčením. ,, Nyx je mocná a v boji vám pomohla. Možná, když ji přesvědčíte, aby se přidala k vám, máte šanci."  Marinette zavrtěla hlavou, oči stále upřené na prázdnou stránku.  ,,Nevím, jestli jí můžeme důvěřovat. Je s ní něco, co neznáme. A jestli je opravdu nějak propojená se Stínovým Měničem..." ,, Možná není tak zlá, jak si myslíš," namítla Tikki, doufajíc, že Marinette přehodnotí své obavy.  ,,Zachránila tě a Kocoura taky. To o něčem vypovídá." Marinette si povzdychla. Cítila, jak se uvnitř ní sváří dvě protichůdné síly --- touha důvěřovat a nutnost být ostražitá. ,, Musíme zjistit víc, "  rozhodla se nakonec. ,,Nyx je klíčem k tomu, co přijde, ať už se nám to líbí nebo ne."

Další den se Marinette rozhodla promluvit s Alyou. Pokud někdo mohl zjistit něco o Nyx, byla to ona se svými schopnostmi investigativní novinářky. Setkaly se v jejich oblíbené kavárně a Marinette se pokusila co nejlépe vysvětlit situaci, aniž by odhalila příliš. Alya naslouchala pozorně, její zvědavost byla očividná.
,, Takže říkáš, že existuje nová hrdinka, která se zdá být spojená se Stínovým Měničem? " zeptala se Alya, zatímco si zapisovala poznámky.
,, To je hodně velký příběh." ,, Ano" přikývla Marinette nervózně. ,, A potřebujeme vědět, kdo vlastně je. Můžeš zjistit něco o její masce nebo zbraních? Cokoliv, co nám může pomoct pochopit, odkud pochází? " Alya se usmála a odložila blok. ,, Jsem na tom. Dám ti vědět, co zjistím."

Zatímco Alya pátrala po informacích, Marinette a Adrien pokračovali v boji se zlem, které se denně objevovalo v ulicích Paříže. Akumy byly agresivnější než kdy dřív a každý souboj byl obtížnější. Zdálo se, že Stínový Měnič, i když oslabený, stále dokázal ovládat temné síly a posílat své spojence proti nim.

Jedné noci,když se vraceli z dalšího boje, objevila se Nyx znovu. Tentokrát to nebylo uprostřed bitvy, ale na střeše jednoho z pařížských domů. Beruška a Kocour ji spatřili, jak stojí a hledí na město, jako by hledala něco, co ztratila.  ,, Nyx," zavolala na ni Beruška a přistoupila blíž. Kocour zůstal po jejím boku, připravený zasáhnout, pokud by se situace zvrhla. ,, Musíme si promluvit. Co se mezi tebou a Stínovým Měničem děje? " Nyx se na ně otočila, její maska stále skrývala emoce, ale její postoj byl o poznání méně hrozivý než při jejich prvním setkání. ,, Tohle není váš boj, "  odpověděla chladně. ,, Ale vím, že se do něj zapletete, ať se vám to líbí nebo ne. " ,, Pokud chceme porazit Stínového Měniče, musíme znát pravdu," přidal sd Kocour, jeho hlas byl pevný. ,, Nemůžeme bojovat naslepo."  Nyx na chvíli zaváhala, jako by se rozhodovala, zda jim může věřit. Nakonec si povzdychla a sundala si masku, odhalující tvář, kterou Marinette ani Adrien nečekali. Byla to tvář mladé ženy, unavené, ale odhodlané. Její oči byly plné bolesti a hořkosti, které vypovídaly o mnohém.  ,, Jmenuju se Lena,"  začala tiše, její hlas měl najednou jiný tón. ,, A Stínový Měnič...byl kdysi můj mentor. Učil mě, jak využívat moc, jak bojovat. Ale zradil mě, stejně jako všechny ostatní, kteří mu důvěřovali."  Marinette a Adrien si vyměnili pohled. To, co slyšeli, dávalo smysl. Lena byla obětí Stínového Měniče manipulace, stejně jako tolik jiných. ,, Proč se s ním střetáváš?" zeptala se Marinette jemně. ,, Proč jsi ho opustila?" ,, Chtěl víc, než jsem mohla nabídnout," odpověděla Lena, její hlas zněl jako ozvěna vzpomínek na dávné časy.  ,, Chce moc, a já...já ho musím zastavit. Nejen pro mě, ale pro všechny, kterým ublížil."  Beruška se přiblížila, v jejích očích byla patrná empatie. ,, Můžeš s námi bojovat. Pomůžeme ti." Lena zavrtěla hlavou, oči sklopené. ,, Tohle je můj boj. Stínový Měnič mě stvořil a jen já ho mohu zničit. Ale pokud chcete opravdu pomoct, najděte způsob, jak oslabit jeho moc. Bez svého mirakula není ničím." Beruška a Kocour věděli, že Lena má pravdu. Bylo to osobní, něco, co musela dokončit sama. Byli ochotni riskovat všechno, aby jí pomohli a zastavili Stínového Měniče jednou provždy.

Jak Lena zmizela ve stínech, Marinette a Adrien stáli tiše a přemýšleli o nově získaných informacích. Bylo to jen další důkaz, že jejich nepřítel je složitější, než si kdy představovali. A s každým dalším krokem k jeho porážce se ocitají hlouběji ve světě, kde je hranice mezi dobrem a zlem stále rozmazanější.

Tak co? Jaké máte pocity z Nyx teď? Bude chtít se spojit s Beruškou a Kocourek? To se dozvíte příště 😁😁😁

Odhalení OsuduKde žijí příběhy. Začni objevovat