Pov: nova
7 juni 11:00Ik word wakker van mijn wekker en zit gelijk rechtop. Ik ga naar de bankzitters! Ben best zenuwachtig wat als ze me raar vinden of dik of, of, of.. Jezus nova RELAX! Niet zo stressen je kan het echt wel. Je treed op voor duizenden mensen en je vind met 5 bekende youtuber en hun vriendinnen afspreken eng? Doe normaal. Ik ga even lekker douchen om de zenuwen van me af te spoelen. Ik kleed me uit en stap de douche in. Ik was m'n haren met shampoo en dan met conditioner terwijl ik dat laat intrekken was ik mezelf heerlijk met rituals echt m'n favvv vooral de rode. Als ik klaar ben stap ik de douche uit ik droog me af en loop met een handdoek om mezelf heen naar m'n slaapkamer om me om te kleden. Dan ga ik terug naar de badkamer, föhn ik m'n haar en doe ik m'n make-up, lichte laag foundation, concealer, bronzer, Blush enzovoort..
Na tot 14:15 op de bank hebben gezeten pak ik m'n schoudertasje, jas, autosleutels en trek ik m'n schoenen aan. Op naar Rhoon!
Onderweg luister ik gewoon wat muziek en zing ik mee. Na een tijdje ben ik aangekomen. Ik adem nog een keer diep in en uit en stap dan de auto uit. Ik loop naar de deur een bel aan. O god hier gaan we dan..
Een blonde jongen met blauwe ogen doet open.
'Hoi jij moet vast Nova zijn toch?' Vraagt hij 'ja dat klopt!' Ik wil m'n hand uitsteken maar hij zegt 'handen schudden doen we hier niet aan.' Ik glimlach en hij trekt mij in een knuffel. Gek dit voelt hele vertrouwd terwijl ik hem niet eens ken. Dan laat hij los. 'Sorry vergeten voor te stellen, ik ben matthyas maar iedereen zegt Matthy. Kom binnen!' 'Nou goed om te weten Matthy hahahah.' En dan lopen we samen naar binnen waar 3 andere jongens op de bank zitten. Matthy zegt 'dit zijn: Robbie, Milo en Koen, de andere is nog boven volgensmij.' En hij wijst iedereen aan. 'De meiden komen ook zo hoor.' Zegt Robbie 'leuk jullie te leren kennen jongens, ik ben nova maar dat wisten jullie denk ik wel hahah.' Dan komt er een bruin harige jongen met een baard de kamer in. Ik verstijf, raoul...
De broer die mij 10 jaar geleden alleen liet thuis met een gestoorde vader. Gelijk kijk ik weg. 'Dit is raoul.' Zegt Matthy 'hoi.' Zeg ik bot zonder naar hem te kijken. Gelukkig gaat de bel en komen even later de meiden binnen ze geven me allemaal een knuffel en stellen zich voor. We hebben Jamie de vriendin van Robbie, Roxy de vriendin van Koen jaja de enige echte Roxy dekker, Charlotte de vriendin van Milo en als laatste Lieke de vriendin van raoul, mijn schoonzus.. ik denk niet dat de jongens weten dat ik zijn zusje ben en dagbesteding maar goed ook denk ik. 'Nou iedereen is er zullen we maar gaan starten?' Vraagt Robbie 'ja!' antwoord iedereen. En zo begint de video. 'Hallo dames en heren, jongens en meisjes welkom bij deze nieuwe KARAOKE video waar jullie allemaal op hebben gewacht. En we hebben gasten namelijk onze vriendinnen en de enige echte Nova!!' Alle meiden en ik komen nu in beeld en zeggen even hoi en dan starten we echt!Pov: Matthy
Raoul deed al de hele dag raar ik dacht er niks van totdat hij de kamer in kwam lopen vanmiddag. Nova verstijfde gewoon en kijk naar beneden en zei heel bot hoi. Ik laat het maar even. Ze is echt prachtig en wat kan ze goed zingen. Ze is nu 1x geweest met het liedje 'let it go'. Even later is ze weer aan de beurt en op haar kaartje staat 'Bali' ons nummer hahaha geweldig. Dan zegt ze 'wat krijg ik als ik dit liedje helemaal foutloos kan zingen zonder naar de tekst te kijken?' 'Dan zingt Matthy hierna supernova met jou!!' Roept Robbie 'Deal!' Zegt ze. O god wel leuk ik mag met het bekendste meisje van de wereld mijn liedje zingen. Zou ze het kennen? Ze komt nu bij mijn stukje van Bali. 'Ik heb een bochel en een bodycount van 2 maar die bitches volgen mij nu als een fk track en trace, stop met werken als ik 39 ben ja toch neef. Ik hoef niet te wachten op m'n fondsjes en m'n AOW.
Klop klop, donder op! Ik kom niet naar je toko voor een kleine kop, ik heb een bv en ik heb een bachelor. Jij moet voor je clout nog meedoen aan De Bachelor!' Wow..
inmiddels is het liedje afgelopen. Ze kende hem helemaal nu moet ik supernova zingen met haar. Ze glimlacht naar me. Die is zo mooi.. Jzs Matt ze is de bekendste persoon op aarde die heeft sowieso al een vriend. Maar goed hier gaan we. Ze gaat recht tegen over me staan en kijkt in m'n ogen en begint 'je bent m'n supernova' en wijst naar zichzelf. Iedereen moet hierom lachen 'van de aarde tot de maan en van Saturnus tot aan Jupiter, jij bent hier mijn zwaartekracht jij bent hier mijn super ster. Maar schat ik zeg je eerlijk wil niet werken voor de NASA ik blij liever thuis want ik wil jou hier in m'n casa.' Ze playbackte de hele tijd mee en bleef mee aankijken. Dan is het liedje afgelopen. We hebben geen 1x weggekeken.. dan draaien we ons weer naar de jongens Koen zegt 'Jzs ik dacht dat jullie voor altijd zo bleven staan.' Iedereen lacht behalve raoul. Wat is er met hem man? Dan moet nova krantenwijk zingen. Als ze klaar is wow die meid kan alles maar dan zegt Roxy 'Nova heb jij niet ook een soort rap liedje?' Nova kijkt haar met grote ogen aan en zegt 'hoe weet jij dat nou weer die is zo oud' 'super fan!!' Zegt Roxy iedereen lacht en dan vraag ik 'kan je die eens doen?' 'Uh ja tuurlijk' dan draait ze zich om en ik hoor haar diep in en uit ademen. Wat gaat hier gebeuren? En dan weet ik waarom het is het liedje 'papa' ik wist niet dat die van haar was. O mijn god..
ze was een heel ander persoon toen ze dit liedje zong de camera stond btw uit op dit moment want dat wou ze graag, wat ik volledig snap!! Dan begint Roxy over een liedje genaamd 'dollhouse' ken ik niet en de jongens ook niet. Nu begint ze die ook ze zingen 'mom please wake up dads with a slut And your Son is smoking cannabis.' Ze kijkt diep in Raouls ogen 'picture picture smile for the picture pose with your brother wont you be a Good sister.' Weer kijkt ze zonder emotie in raouls ogen. Als het liedje klaar ik legt ze de microfoon weg en loopt ze richting de gang. 'Wat is hier zojuist gebeurd?' Zegt Jamie geschrokken 'geen idee ik ga wel even kijken.' Zeg ik——————
EINDELIJK IK WACHTTE OP DIT DEEL AHAHHAHAHAWat is er allemaal aan de hand Guys??
Gaat ze aan Matthy haar verhaal vertellen en komen wij er ook duidelijk achter wat en nog echt is gebeurd??IEIEIEI ZIN IN
Sorry ben heel excited voor dit boek!!
Xx Zoë
1224 woorden 😜
JE LEEST
Het wereldberoemde zusje // ft bankzitters
FanfictionDit boek gaat over Nova de graaf. Ze is wereld beroemd maar niemand weet en dan bedoel ik ook echt NIEMAND weet dat raoul haar broer is. Nova heeft geen fijne jeugd gehad en toen haar broer 16 was is hij weg van huis gegaan en heeft nooit meer omgek...