02🤍

122 4 0
                                    

Pov: nova
2 juni 10:38

Ik word wakker en kijk op m'n telefoon Jezus al zo laat. Ach ik heb vrij vandaag dus mag ook wel een keertje. Ik loop naar beneden en maak een ontbijtje ik ga voor een bakje yoghurt met vers fruit heeeerlijkkk! Met m'n ontbijtje loop ik naar de tafel en ga zitten en begin met eten, ondertussen zit ik een beetje op m'n telefoon dan zie ik dat Noa mij een bericht heeft gestuurd.

Noa: Novaaa
Noa: word is wakker gek
Noa:ik heb antwoord van alle 3!!
Nova: jaja sorry ben nu net pas wakker, vertel!!

Ze komt gelijk weer online.

Noa: hehe😂
Noa: nou goed de dior fotoshoot is 25 juni rond 14:00 in Rotterdam, het pakket krijg je vandaag of morgen al binnen dus kun je gelijk al doen, bankzitters video is 7 juni in Rhoon je moet daar om 15:00 zijn.
Nova: oké top ga ik dat in m'n agenda zetten!
Nova: dankje Noa💋
Noa: is m'n werk he 😂💋

Nou top ook weer geregeld!
Ondertussen is het al een paar uurtjes verder en heb ik m'n pakketje binnengekregen, en Damn wat is die groot. Ik kan nog niet echt beseffen dat ik dit gewoon heb mogen ontvangen ben er echt heel dankbaar voor. Ik ga snel even een TikTok plaatsen dat ik deze unbox en wat dingen erover vertel!
Nou dat ook weer gedaan en my god wat heb ik een leuke spullen gehad! Van parfum tot bronzen tot foundation. Ben hier zo mega blij mee!
Inmiddels is het al 14:00 lunch skippen we maar even vandaag, ben best wel een onzeker meisje door wat ik vroeger heb meegemaakt dus skip wel is een maaltijd. Maar ach Nina komt zo gezellig en dan blijft ze ook slapen!

Tijdskip 16:00

De bel gaat, yes Nina is er!!
Ik loop naar de deur en ja hoor Nina. 'Heeey nienn!' 'Heey nooff!' Ik geef haar een knuffel en laat haar binnen. We gaan op de bank zitten en kletsen een beetje en dan vraagt Nina. 'Dus nood hoe gaat het met de liefde?' O god altijd weer deze vraag. ' Jezus Nien altijd vraag je dit HAHAHA.' 'Ja en toch wil ik antwoord!' 'Jaja weet ik maar je weet dat ik niet opzoek ben en ik ben veel te druk.' Zeg ik dan maar 'Maar noofff, kom op nou je bent echt al mega lang single een jongen in je leven zal je goed doen echt waar!!' 'Ja k zie wel, kom we gaan film kijken!' 'Oeee ja leuk!' Gelukkig ook weer van die vraag af. Ik weet niet ik ben niet zo goed in de liefde en ik word altijd gebruikt voor Fame en geld dus ik durf het niet echt meer... maar goed nu lekker genieten met Nien!

Na de film vertel ik Nina nog over de fotoshoot, Charlotte tilbury pakket en de bankzitters. Nina vertelt dat ze mega aardig zijn want ze kent ze van der vriend dus moet goedkomen!
Rond 01:00 gaan we naar boven doen we wat we moeten doen en gaan in bed liggen. We gaan allebei gewoon nog even op onze telefoon. Na een kwartiertje leg ik hem weg en zeg 'Weltrusten Nien!' 'Welterusten noof!' Zegt ze terug. En binnen een paar minuten ben ik in dromenland.~

——————

SAAI hoofdstuk!!!
Ben echt niet tevreden maar volgende hoofdstuk word leuk geloof me!!!
Moet gewoon even in het verhaal komen weet je wel.
Maar nova onzeker?!
Liefde?!
We gaan t zien
HAHSHAHAH sorry dat moest ik even doen

Kusjesss💋

595 woorden

Het wereldberoemde zusje // ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu