Pov: nova
30 juli 10:20Ik word wakker van m'n wekker die gaat. Vandaag ga ik weer afspreken met Matt! Hebben we de laatste tijd wel vaak gedaan, Meestal merkt raoul er niks van behalve de vorige keer.. kreeg weer allemaal boze appjes enz.
Maar goed ik sla de dekens van me af en loop naar m'n kledingkast, vandaag ga ik voor een wit rokje met een licht roze topje. Het word weer lekker warm vandaag! Moet helaas wel wat concealer op wat plekken smeren maar ja dat is niet anders, heb er zelf voor gekozen. Als ik dit aan heb loop ik naar de badkamer, ik doe even m'n make-up en krul daarna lichtjes m'n haar. Zodat er wat golven inzitten. Ik ga naar beneden en pak wat te eten. Ik ga vandaag voor yoghurt met vers fruit, heerlijk! Ik loop naar de bank en eet het op terwijl ik lekker een serietje kijk.
Voor ik het weet gaat de bel al. Ik schrik is het al zo laat? Ik kijk op m'n telefoon en zie dat het al 12:15, KUT! Ik ren snel naar de deur en doe hem open. 'Heeyy Matt!' Zeg ik 'heyy noof!' Ik geef hem een knuffel en laat hem binnen. 'Sorry was helemaal de tijd vergeten! Ik moet nog even wat pakken van boven, doe alsof je thuis bent!' Zeg ik 'hahah isg hoor!' Antwoord Matt. Ik ren snel naar boven en pak een tasje en daar stop ik m'n portemonnee, concealer en telefoon in. Want ja wie weet heb ik het nog nodig! Dan sprint ik weer naar beneden en zeg 'Kom we gaan!'
We lopen samen naar buiten. We gaan even naar het park om bij te kletsen en daarna gaan we even gezellig samen lunchen! Helaas verstoord de paparazzi ons steeds in het park dus ik zeg 'Matt kom ik word helemaal gek, we gaan wel vast naar dat tentje.' 'Ja tuurlijk kom!' Samen lopen we naar het tentje en vragen we of we ergens weg bij een raam kunnen zitten en of ze de paparazzi niet binnen kunnen laten. Gelukkig snapt de vrouw het en neemt ons mee naar een plekje achterin zonder ramen. 'Sorry Matt het spijt me echt van de paparazzi! Ze zijn zo verschrikkelijk en ik wil je er helemaal niet mee opzadelen en en..' dan kapt Matt me af 'Noof dit is echt niet jou schuld oké? Paparazzi zijn alleen maar trieste mensen die beroemde mensen zoals jij naar beneden willen halen.' 'Ja maar ik heb hier toch voor gekozen..' zeg ik 'ja voor deze baan niet voor de paparazzi, en nu gaan we gezellig eten oké? Die paparazzi vergeten we gewoon eventjes.' Zegt hij. Dan komt we ober en bestellen we wat te drinken en ook gelijk het eten. Even later komt de ober met onze wijntjes. Ik maak een foto en plaats die op insta.
(Zie foto bovenaan, bedenk ook even dat deze tekst erbij staat 'getting lunch!' @matthy. Ja oké dankje! Hahaha. Help hoe krijg ik foto's gewoon hier.)
Verder eten en praten we gewoon even gezellig. Als het 14:00 is staan we op en gaan betalen. Nog voordat ik m'n pinpas kan pakken heeft Matt al betaald. Dan lopen we weg en zeg ik. 'Nouu ik ging betalen!' 'Pech!' Zegt hij en ik moet lachen. We lopen weer richting mijn huis en je raad het al.. PAPARAZZI! Nou wie had dat verwacht? Ik niet. Maar nog voordat ze ons zien trek ik Matthy mee een steeg in en zo lopen we naar de achterkant van mijn huis. Daar nemen we afscheid en ga ik naar binnen.
Even een update want t is al een tijdje geleden maar ik heb wat nieuwe nummers uitbracht namelijk: anatomy, teenage mind, dandelions, ocean eyes en you broke me First. Best wel wat al zeg ik het zelf. Anatomy wisten jullie natuurlijk al maar hij is nu ook echt uit. Nou ik denk dat je bij dandelions en ocean eyes wel kan raden over wie die gaan hahahah. Oeps! Maar begin hem wel erg leuk te vinden.. Raoul VERMOORD me! Maar goed hij ziet mij denk ik niet echt meer als meer dan een vriendin want ja raoul..
Pov: Matthy
30 juli 15:00Ik trek net de deur achter me dicht en hoor gelijk iemand de trap af stormen. 'MATTHYAS MAARTEN HET FK LAM! WAT DEED JIJ MET MIJN ZUSJE?' Schreeuwt hij gelijk. 'Jzs Roel relax we waren alleen ff lunchen.' Antwoord ik nuchter. 'GODVERDOMME MATT WAS IK DE VORIGE KEER NIET DUIDELIJK GEWEEST? JULLIE. GAAN. NIET. MET. ELKAAR. OM. BEGREPEN?' Jzs man ik word echt gek van hem. 'Ja dat gaat niet zo makkelijk hè.' 'HOEZO NIET? JE KAN TOCH GEWOON NIEG TEGEN DRR PRATEN!' En nog voordat ik kan antwoorden komt Lieke al aanstormen. 'EN NU IS HET KLAAR!' We kijken allebei geschrokken haar kant op. Ik denk dat niemand Lieke ooit heeft horen schreeuwen. 'IK MOET GODVERDOMME AL BIJNA 3 MAANDEN NAAR DIT GESCHREEUW LUISTEREN EN IK BEN ER KLAARMEE!' 'L-liek ik..' stamelt raoul. 'Nee even niet..' antwoord ze en dan loopt ze naar buiten. 'Fuck..' fluistert raoul.
Pov: nova
30 juli 16:20Ik schrik op uit m'n boek want de bel gaat. Huh? Nou goed ik loop naar de deur en doe hem open. En zie een huilende Lieke. 'Ach liek kom snel binnen mop.' Wat zou er gebeurd zijn? Als ik de deur dicht trek neem ik haar gelijk in m'n armen en hoor haar gelijk luid snikken. 'Sstt wat is er aan de hand?' 'R-R-Roel.' Godverdomme raoul. 'Ah nee toch..' ik trek terug en neem haar mee naar de bank. 'Vertel wat is er gebeurd?' Vraag ik. 'Vlgm kwam Matt thuis van jullie lunch en Roel begon gelijk te schreeuwen tegen hem. Matt bleef gewoon rustig terug praten maar Roel bleef maar schreeuwen. I-ik heb hem nog nooit zo veel en zo vaak horen schreeuwen.. Ik hield het niet meer en begon te schreeuwen..' ik schrik, liek schreeuwt nooit. 'I-ik schreeuwde van dat ik er klaarmee was en dat ik al bijna 3 maanden naar z'n geschreeuw moest luisteren e-en toen ben ik weggelopen.' Vervolgt ze. 'Liek het spijt me zo I-ik had gewoon gelijk weg moeten gaan toen ik erachter kwam dat Roel bij de bankzitters hoorden.' Ik voel me zo schuldig.. 'nee noof het is echt jou schuld niet, Roel moet gewoon niet zo doen. Ik probeer het hem echt te laten toestaan jullie 2 maar hij weigert..' Nahw ze doet zo erg der best.. 'hey het is oke meer kan je niet doen hé. Ik vind het al mega lief dat je het überhaupt wilt doen. Ik bedoel je hebt al zolang met Roel een relatie en mij ken je 3 maanden en als je me ziet is er ruzie..' zeg ik. 'Ja weet ik maar toch voel je al als een mega goede vriendin en schoonzusje😉' we moeten allebei een beetje lachen en dan zeg ik. 'Misschien moet ik tot de Tour maar even wegblijven. Dat is beter voor ons allemaal, kunnen we een beetje tot rust komen oké?' Dat lijkt me maar beter denk ik. 'Weet je dat zeker noof?' 'Ja, blijf je dan slapen vannacht? Dan app ik Matthy dat je veilig hier bent.' 'Als je dat wilt doen graag.'
—————Ik:hey Matt!
Matt: hey noof! Is er iets?
Ik: ja ik app even om te zeggen dan liek veilig hier is en ook blijft slapen.
Matt: o godzijdank, iedereen werd gek hier..
Ik: na dan weten jullie het nu.
Ik: ook zien jullie me tot de Tour even niet meer. Lijkt me even handiger:)
Matt: het spijt me..
Ik:nee Matt is niet jou schuld echt niet. Maar dan kan iedereen even tot rust komen.
Matt: oké isg noofje.
Ik:Doeii mattt!🤍
Matt: Doeii noof🤍
——————'Naahww' hoor ik naast me. 'Hé zit je nou mijn gesprekjes mee te lezen!' Lach ik. 'Uuuhhh neeee.' Zeg Lieke sarcastisch. Dan liggen we allebei in een deuk. 'Maar even serieus dit is toch te cute!!' Ik begin te blozen. 'Oeee ik zie je wel blozen!!' Kut hahah 'euh ja kom we gaan film kijken!' 'HAHAHSHAHAHHA' Lieke ligt bijna op de grond van en lachen waardoor ik ook moet lachen.
Tijdskip 00:04
Na wat films en geroddel verder besluiten we naar bed te gaan. Liek komt gewoon gezellig bij mij in bed want ja dat doen meiden altijd. We gaan naar de badkamer en doen ons ding. Dan doen we onze pyjama aan, liek leent er 1tje. Dan gaan we in bed liggen en zegt liek. 'Noof ik heb stress wat moet ik morgen doen als ik Roel weer zie?' Ach arme meid.. 'je komt gewoon thuis je geeft hem lekker een knuffel zeg dat het je gewoon eventjes te veel werd en lekker bij mij kwam slapen. En dan geef je hem een kus! Opgelost!' Ze glimlacht. 'Wat moet ik ook zonder je!' 'Helemaal niks!' Dan lachen we allebei. We wensen elkaar Weltrusten en ik val al snel in slaap.~
———————
Damn Guys!!
Ik vind Lieke en Nova een heel cute duo!!Kusjes Zoë ♥️
1531 woorden 😨
JE LEEST
Het wereldberoemde zusje // ft bankzitters
FanfictionDit boek gaat over Nova de graaf. Ze is wereld beroemd maar niemand weet en dan bedoel ik ook echt NIEMAND weet dat raoul haar broer is. Nova heeft geen fijne jeugd gehad en toen haar broer 16 was is hij weg van huis gegaan en heeft nooit meer omgek...