Pov:nova
26 juni 10:03
Ik word wakker van mijn wekker. Het is inmiddels al een tijdje verder ik ben nooit meer in CdH geweest maar heb wel 2x met Matt afgesproken, ook heb ik hem verteld over wat raoul zei toen ik wegging. Ik weet niet zo goed wat ik voor hem voel, ik vind het fijn om bij hem te zijn en ik word ook wel blij als hij me een berichtje stuurt. Maar ja het kan toch niet want ja Raoul... paparazzi heeft mij en matt buiten gespot en nu word er gespeculeerd over ons. Echt vreselijk. Dus heb allemaal boze dm's van Raoul gehad. Niet dat ik er op antwoord maar ik lees ze wel. Vandaag komt matt hier heen. Ff bijkletsen weet je wel. De Dior fotoshoot was echt geweldig trouwens!Tijdskip 13:00
De bel gaat dat zal matt wel zijn. Ik sta op van de bank en loop naar de deur, ja het is matt ik open de deur en zeg 'Heeyy matt, kom binnen.' 'Heyy noof' en hij geeft me een knuffel, Dan trekt hij terug en lopen we samen naar binnen. We gaan op de bank zitten.
'Dus noof hoe was de Dior fotoshoot?' 'Ja dat was echt heel leuk om te doen!!' 'Fijn om te horen, ik heb wel een vraagje de jongens willen graag weer afspreken, lijkt je dat leuk?' 'Uhm ja is wel gezellig denk ik..' 'noofje het komt goed oké? Ik zorg wel dat raoul zich gedraagt.' Omg hij zei noofje niemand zegt dat maar het klonk heel fijn. 'Oké matt dankje. Wil je een film kijken?' 'Ja hoor leuk!' 'Zullen we deze kijken?' (Kies maar gwn even een random film.) 'ja Leukk!!.) antwoord Matt. Terwijl we deze film kijken slaat hij een arm om me heen en trekt hij me iets naar zich toe. Ik kijk naar hem en glimlach en ga dan tegen hem aanliggen. Ik weet niet waarom maar het voelt zo vertrouwd. Echt als raoul dit ziet ben ik dood...
Even later is de film afgelopen ik kom weer van matthy's borst af met mijn hoofd ik kijk hem aan. Hij glimlacht lief naar me, ik glimlach terug maar dan komt hij dichterbij. O God gaat dit echt gebeuren. En ja hoor nog geen seconde later voel ik zijn lippen op de mijne. Ik zoen hem terug. Na een minuutje ofzo trek ik terug. 'Matt..' 'Sorry noof i-ik had het nooit moeten doen.' En hij wilt opstaan maar ik trek hem terug op de bank 'nee Matt het is niet jou fout, als ik het niet wou had ik nooit terug gezoend. Maar het kan niet.. hoe graag ik het ook zou willen.' 'Nee noof ik snap het wel echt waar.' 'Waarom moest Raoul nou weer mijn broer zijn.' Hij moet lachen en trekt me in een knuffel en zegt 'ooit komen we hier wel uit ja?' 'Oké Matt.' Dan trekt hij terug uit de knuffel 'ik moet gaan sorry noof, opnames..' 'geeft niks is gewoon je werk hè ik moet ook maar is gaan beginnen, het is inmiddels ook al bijna 15:00.' Dan lopen we samen naar de deur, hij wilt hem net opendoen maar ik zeg 'Wacht nog 1 ding!' Ik geef hem snel een kusje. Hij moet lachen. 'Wat wie weet wanneer de volgende keer is.' Zeg ik lachend. 'Doei noofje!!' 'Doei Matt!!' En dan loopt hij de deur uit (wel via de achterkant want ja paparazzi Yay!) Omg.. ja oké ik ben verliefd. Maar het is zooooo ingewikkeld!! Ik heb trouwens ook nieuwe liedjes uitgebracht namelijk: dynasty, When we were Young en roar. When we were Young doet het het beste van de 3 echt heel blij mee!! Ik zit al een tijdje te dagdromen tot ik mijn telefoon hoor gaan 'Noa💘' staat er ik neem gelijk op.
——————
Noa: hey noof ik heb even een vraagje.
Ik: heey Noa, ja tuurlijk wat is er?
Noa: zou het je leuk lijken om op tour te gaan in Europa??
Ik:OMG JA TUURLIJK!!!
Noa:Jaa dacht al dat je het leuk zou vinden! Dan ga ik dat regelen waarschijnlijk vind deze tour plaats in oktober/november maar dat laat ik nog even weten! Je mag Max 10 personen meenemen.
Ik: nou top jij hoort niet tussen die tien toch?
Noa: nee ik ben je manager kutje, O ja elf mag er want 1tje is emotionele support ofzo
Ik:oké top dankje Noa!!
Noa:geen probleem noof, doeiii!!
Ik:Doeii!
—————
O
M
G
AAAAAAAAIk ga op tour!!
Ik weet al wie ik mee ga nemen.
De bankzitters
Hun vriendinnen
Nina
En m'n zus, Julia
Die gaat mee voor emotionele support want dan is ze bij mij backstage en niet al te vaak bij de rest van ja raoul.. ik moet hem wel meevragen want anders is het ook wel weer sneu. Ik weet niet waarom ik medelijden met hem heb maar goed. Maar ik ga Matt bellen!
—————
Ik:heeeeyyyy Mattt!!!
Matt: jeetje noof wat ben jij vrolijk.
Ik:jaa ik heb heel goed nieuws kan ik langskomen??
Matt: ja tuurlijk de andere jongens en meiden missen je! Ik ook natuurlijk!
Ik:Jaa ik mis jullie ook hoor! Zijn de meiden daar ook? Want die moeten er ook bij zijn!
Matt: ja die zijn hier!
Ik:oké tot straks Matt!
Matt: tot straks noofje!
—————
Dan hang ik op.
Het is inmiddels al 20:00 en heb niet gegeten maar goed ik fix ff m'n haar en make-up en trek m'n schoenen aan enz. Dan ga ik gelijk naar de auto en rijd naar Rhoon!Na een tijdje ben ik aangekomen. Ik stap m'n auto uit en loop naar de deur nog voordat ik kan aanbellen opent Matt de deur al. 'Haahah heey Matt.' 'Hey noofje!' Dan trekt hij me in een knuffel en plant stiekem een kusje op mijn haar. Dan trek ik terug en lopen we samen naar binnen. 'Jaaa noof je bent er weer!!' Jamie rent naar me toe en knuffelt me gelijk en dan volgen de andere meiden. Ik zeg ook even hoi tegen de andere jongens ja zelfs Raoul.
'Nou vertel op je had goed nieuws!' Zegt Matt nieuwsgierig. Ik spring gelijk op en begin te vertellen 'ja oké! Ik ga dus op tour in Europa en jullie mogen alle 9 mee!!' Vertel ik enthousiast. 'OMG WAT LEUK!!' Schreeuwt Roxy blij. 'Dus willen jullie mee.'
Iedereen antwoord gelijk behalve Raoul natuurlijk. 'Raoul opstaan meekomen. Nu!' Zeg ik. Hij staat op en loopt mee naar de gang. 'Wees blij dat ik je mee vraag Raoul! Na wat er gebeurd is.' Hij zegt niks en kijkt strak naar de grond 'RAOUL JOSHUA DE GRAAF!' Schreeuw ik. Tranen komen in mijn ogen 'zeg nou iets..' antwoord ik gebroken. Dan kijkt hij omhoog en zegt 'Noof ik..' ik kap hem gelijk af 'Het is Nova voor jou en dat weet je dondersgoed!' 'Ga je mee of blijf je hier want ik geef je kaartje met liefde aan mama.' 'Heb je mij boven mama gekozen?' 'Ja ik kom moeilijk je hele vriendengroep en je vriendin uitnodigen om jou dan hier te laten. Maar als je meegaat wil ik geen gezeik ook niet met Juul! Begrepen?!' 'Ja tuurlijk Nova..' 'nou prima kom we gaan weer terug.'We lopen weer terug naar de kamer waar iedereen zit. Ik krijg een vragende blik van Matt en ik geef hem een geruststellend knikje. 'Blijf je slapen noof?' Vraagt Robbie. Ik kijk naar Matt en hij knikt. 'Ja gezellig!' Dan kijken we nog even een film met z'n alle en gaan dan naar bed. Ik slaap bij Matt, mij hoor je niet klagen hoor! Ik sta ik de badkamer m'n tanden te protsen want hij had er nog 1 voor me. Even later gooit hij ook een shirt naar me toe en een broekje omdat ik geen slaap spullen bij me heb. Ik trek het aan in de badkamer en dan loop ik naar de kamer van Matt waar hij al in bed ligt. Ik ga naast hem liggen geef hem snel een kusje en ga dan op zijn borst liggen maar geeft en nog een kusje op m'n haar en zegt 'Weltrusten noofje.' 'Weltrusten Matt.'
En binnen een minuut ben ik in dromenland.~————————
WAT DOEN NOVA EN MATT NU? als raoul dit maar niet zit!!
EN WE GAAN OP TOUR GUYS!!Vergeet geen ster achter te laten!!
Kusjes Zoë♥️1407 woorden 😨
JE LEEST
Het wereldberoemde zusje // ft bankzitters
FanfictionDit boek gaat over Nova de graaf. Ze is wereld beroemd maar niemand weet en dan bedoel ik ook echt NIEMAND weet dat raoul haar broer is. Nova heeft geen fijne jeugd gehad en toen haar broer 16 was is hij weg van huis gegaan en heeft nooit meer omgek...