Pov: nova
3 oktober 07:01Ik word wakker want ik ben echt stront zenuwachtig voor je show maar goed! De show heet trouwens 'star tour' vond het wel giving ofzo hahah.
Dit zijn de liedjes die ik ga zingen:
-When we were young
-Anatomy
-Dandelions
-Die with a smile (dan vraag ik gewoon iemand uit het publiek.)
-teenage mind
-Halo
-Blow your mind
-Favorite crime
-Lush life
- control
-Fat funny friend
-Don't blame me
-mine
-This girl is on fire
-Summertime Sadness
-Moral of the story
-Dynasty
-Traitor
-ocean eyes
-BIRDS OF A FEATHER
-belong together
-I miss you, im sorry
-new rules
-SkyfallJa dit zijn de liedjes die ik sws ga zingen. Het kan zijn dat ik af en toe zin heb in iets anders bijvoorbeeld als m'n ADHD in kickt hahahah. Maar goed ik ga me klaarmaken denk ik! Nou goed ik heb me klaargemaakt ik heb een wijde grijze broek met een witte top. Ik maak even Juul wakker en loop naar beneden voor ontbijt. Ik ga nog met wat fans op de foto die ik tegenkom opweg naar de lobby waar de eetzaal is. Tot mijn verbazing zit Matt er al. 'Hee Matt, wat doe jij hier zo vroeg?' 'Ik kon niet meer slapen. Jij?' 'Ja same ben best zenuwachtig eigenlijk.' 'Ach komt helemaal goed ik weet het zeker!' Ik glimlach naar hem. 'Ik ga even eten halen ga je mee?' Vraag ik. 'Ja heb ook best wel honger.' We halen samen wat te eten en gaan zitten en eten en kletsen een beetje. 'Ik hoop zo dat raoul zich gedraagt! Ik zweer het je ik stuur hem terug' 'hey noof het komt wel goed ja?' 'Oké maar ik vind het gewoon zo kut.' Hij slaat een arm op me heen en ik bloos een beetje. 'Bloos je nou noofje?' Zegt Matthy lachend.'hee niet grappig!' 'Hey Matt kan je me zo naar het stadion brengen waar ik m'n optreden heb want ik moet daar straks al zijn. Noa rijd dan ook mee denk ik.' 'Ja tuurlijk!' 'Oké dan pak ik even wat spullen en dan kunnen we gaan!'
Ik heb m'n spullen gepakt en tegen Juul gezegd dat ze rond 13;00 kan komen want ze is m'n mental support. We rijden richting het stadion als we zijn aangekomen geef ik Matt een knuffel en plant hij stiekem een klein kusje op m'n haar. Boeie raoul is er nu toch niet. En die vlinders in m'n buik te tering niet normaal! Maar goed we lopen naar binnen en worden gelijk begroet door de crew. De crew is Nederlands en die gaat ook mee naar alle plekken alleen reizen ze zonder ons. We worden rondgeleid en besproken even wat we gaan doen voor de show begint enzo. Daarna lunchen we want het was inmiddels al 12:15 ofz. Daarna repeteren we een beetje. Juul is er inmiddels ookal en het is 16:00 dus de zaal gaat over 2 uur open want de show begint 19:00. Inmiddels is m'n make-up gedaan en lizzy is nu m'n haar aan het doen. Dit is degene die deze tour mijn haar en make-up doet. Om 17:30 is het klaar en ga ik m'n stem opwarmen.
Tijdskip~
Oké het is zover het is 19:00 en ik ga het podium op.
'Hello everybody!!' En het publiek juicht heel hard. 'Are we ready for tonight?' Ze juichen weer. 'Alright i Will start with When we were young. LETS GO!''Everybody loves the things you do. From the way you talk to the way you move. Everybody Here is watching you. 'Cause you feel like home. You're like a dream come True.
But if by chance you're here alone. Can I have a moment? Before I go? 'Cause I've been by myself all night long. Hoping you're someone i used to know.
You look like a movie. You sound like a song.
My god This Reminds me, of when we were young.Let me photograph you in This light. In case it is the last time. That we might be exactly like we were. Before we realized. We were scared of getting old. It made us restless. It was just like a movie. It was just like a song.
I was so scared to face my fears. Nobody told me that you'd be here. And I swear you move overseas. That's what you Said, when you left me.
You still look like a movie. You still sound like a song. My god This Reminds me, of when we were young.
JE LEEST
Het wereldberoemde zusje // ft bankzitters
FanfictionDit boek gaat over Nova de graaf. Ze is wereld beroemd maar niemand weet en dan bedoel ik ook echt NIEMAND weet dat raoul haar broer is. Nova heeft geen fijne jeugd gehad en toen haar broer 16 was is hij weg van huis gegaan en heeft nooit meer omgek...