028🤍

49 2 0
                                    

Pov:Nova
4 januari 2025    13:23

Vandaag is de dag...
Dit 'perfecte' leven komt aan een eind.
Ik heb de laatste tijd veel doorgebracht met de jongens en meiden maar vooral met Matt. Iedereen heeft wel door dat het slecht met me gaat, maar ik denk niet dat ze dit zouden verwachten. Ik weet dat ik ze hier heel veel pijn mee ga doen maar ik kan het niet meer aan, ik moet naar Julia.

Ik heb alle pillen uit mijn huis verzameld en die liggen nu voor mij. Na ja niet alles. Aan 2/3 pakken paracetamol moet ik genoeg hebben toch? Ik begin de pillen te nemen. Al snel zitten ze allemaal in mijn lichaam ik stuur Matt nog een appje.
——
Matt❤️

Ik: Het spijt me liefje, ik hou mega veel van je. Wil je dat nooit vergeten?

——

Het laatste wat ik hoor is mijn telefoon op de grond vallen en daarna wordt alles zwart.

Ik ben veilig.
Ik ben bij Julia.

Pov: Matthy
4 januari 2025     13:23

We zijn aan het opnemen in CdH. Dan krijg ik een appje van noof, gelijk krijg ik een lach op m'n gezicht en open het appje. Maar al snel verdwijnt deze lach en begin ik te schreeuwen. 'JONGENS NU NAAR UTRECHT! VLGM HEEFT NOVA ZICHZELF IETS AANGEDAAN!' schreeuw ik huilend. Rob rijdt, ik en Roel zijn helemaal in de stress. 5 minuten en 100 boetes verder denk ik komen we aan bij haar huis. Ik sprint de auto uit, ren naar de deur en open hem. Ik sprint de woonkamer in en daar ligt ze, mijn meisje..

Ik zak door m'n knieën en begin hysterisch te huilen. Achter mij hoor ik raoul vaag huilen, ik krijg het allemaal even niet meer mee. Ik pak haar hand vast. ' Waarom zei je niet dat het zo slecht ging! Ik kan niet zonder je noof!' Roel komt naast me zitten en geeft me een knuffel. ' H-het spijt me Roel..' hij heeft gewoon in zo'n korte tijd zijn zus en zusje verloren aan zelfmoord.. ' Geen sorry zeggen Matt, niemand kon hier iets aan doen..'

Even later vinden we een doos met brieven...
'Wie begint er?' Vraag ik. 'Ik ga wel..' zegt raoul.

'Hey Roellie,

Het spijt me broer, maar ik kon niet anders. Ik moest bij Julia zijn. Stiekem ben ik best blij dat ik naar die video ben gekomen en dat het goed is gekomen. We hebben veel herinneringen samen , goede en slechte. Uit het verleden en heden. Blijf doorgaan met wat je doet, jullie doen het super! Ook jij en Lieke zijn voor elkaar gemaakt. Hou een stoel voor me vrij bij jullie toekomstige bruiloft ja? Ik zal er altijd bij zijn. Echt ik meen het als ik zeg dat ik me geen betere grote broer had kunnen wensen. Je bent er altijd voor me geweest.
In deze doos zit ook een brief voor liek. Zou je die aan haar willen geven?
Ik hou van je en ik ben heel trots op je.

Kusjes je kleine engelen zusje'

Roel barst in tranen uit terwijl wij hem troosten. 'Zal ik nu gaan?' Vraagt Robbie. We knikken.

'Heeyy maatje!

Wat kon ik met je lachen Rob. Echt vanaf de karaoke wist ik al dat je mijn maatje zou worden. Het liefst zou ik zeggen maatje voor het leven. Helaas heb ik dit niet kunnen waarmaken en moest het voor mij hier eindigen.
Ga door met bankzitters en je eigen kanaal, je doet het fantastisch! Blijf vooral leuke dingen doen met de jongens en jamie. Ga door. Doe het voor mij.
Ik ben trots op je.

Kusjes je maatje.'

Zo gaat het ook bij Milo en Koen. Maar dan ben ik..

' Hey liefje,

Het spijt me zo Matt. Dat meen ik echt, het liefst was ik bij je gebleven maar ik kon het niet meer aan.
Je maakte mijn leven beter Matt, ik had echt niemand beter kunnen wensen. Ik zag het al helemaal voor me. Hoe wij een gezinnetje zouden krijgen, trouwen, oud worden, vakanties, alles! Ja de scenario's gingen alle kanten op! Dat ik dit heb gedaan neemt niet weg hoe zielsveel ik van je hou. Onthoud dat dit niemands schuld is behalve die van mijzelf. Maak er wat moois van liefje, vind een prachtige vrouw waar je deze dingen wel mee kan doen. Laat je niet tegenhouden door mijn domme keuzes. Maar wil je alsjeblieft nooit vergeten dat ik van je hou en altijd bij je zult zijn?
Doe het voor mij liefje, nog 1 laatste keer.
Ik hou van je.

Kusjes jouw meisje.'

Mijn meisje..
Mijn meisje is er niet meer..
Ik huil en ik huil en ik huil. Echt je zou er een nieuwe zee van kunnen maken.

( A/N:ten eerste poeh ik heb gejankt ten tweede nee noof ligt niet te rotten in dit huis die is opgehaald door de ambu. Maar was vergeten dit erin te vermelden!)

De jongens zijn allemaal naar huis. Ik stap noof der bed in en val huilend in slaap.

______________
O my...

Jongens ik weet niet wat het is maar de nacht doet iets met me. HAHAHAHAH
Jeetje ik heb je een Potje zitten janken terwijl ik dit schreef.

Vergeet geen stem achter te laten!

Kusjaas Jullie favo schrijfster😉

881 woorden

Het wereldberoemde zusje // ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu