08🤍

85 2 0
                                    

Pov: Nova
1 oktober  06:40

Ik word ver voor m'n wekker wakker want vandaag gaan we al naar de 1ste plek het eerste optreden is pas over 2 dagen maar toch ben ik tering zenuwachtig! Want het is helemaal uitverkocht!! Laatst ging ik nog even optreden bij Appelpop in Tiel. Heel gezellig was dat! Ook heb ik veel met Matt geappt en gebeld en ik weet het zeker.. ik ben verliefd! Ik kan het gewoon niet laten hij is zooo leuk!! Maar ja raoul.. ik heb ze allemaal zo lang niet gezien. Mis iedereen echt heel erg. Hoe het gaat uitpakken tussen mij, raoul en Julia moeten we maar gaan zien.. ondertussen heb ik me omgekleed en klaargemaakt dus zit nu lekker te ontbijten aan tafel en check even m'n telefoon. Om 12:00 komt Noa hier en rijden we samen naar CdH. Het is pas 07:15 dus besluit ik films te kijken. Om 11:55 gaat de bel. Ik begroet Noa en laat haar binnen, samen lopen we naar boven om mijn koffers te halen. Als we dat hebben gedaan lopen we naar buiten en doenlijk de deur opslot. We leggen de koffers in de ja hoe wil je het noemen? Partybus? Na ja zo'n busje waar we met z'n alle inpassen dus 13 man. Om 12:00 vertrekken we richting CdH!

'Klaar voor?' Vraagt Noa. Noa weet inmiddels ookal wel wat er aan de hand is. 'Ja hoor ben wel beetje zenuwachtig maar heb ze wel mega erg gemist!' Antwoord ik. 'Jaja ik durf te wedden dat je alleen Matt hebt gemist!' Ik moet lachen en zeg . 'Ook maar heb de meiden ook erg gemist!' Dan lachen we allebei om mijn antwoord. We zetten een beetje muziek op en viben mee. Na een tijdje komen we aan bij CdH we stappen de bus uit en lopen naar de deur.
Noa drukt op de bel en gelijk doet Matt open. Ik spring in z'n armen en knuffel hem stevig. 'Hahah ik heb jou ook gemist hoor noof.' Ik moet lachen en laat los. 'Oeps!' Lach ik. Dan steekt Noa der hand uit en zegt 'hoi! Noa, manager en vriendin van Nova!' 'Matthyas maar zeg maar gewoon Matthy.' En zo lopen we naar binnen. Gelijk rent liek op me af. 'Ik heb je zoooo gemisttt!!!' Zegt ze. 'Aahww ik jou ookk!' Zo knuffel ik ook Jamie en Roxy. Nou 3x raden wie er nog niet zijn. MILO EN CHARLOTTE HAHAHAH. Zal ook eens niet! Dan komt raoul naar beneden. Ik glimlach zwakjes naar hem. Gelukkig doet hij het terug. Ik ga naast Lieke op de bank zitten en we beginnen te kletsen. Milo en Charlotte zijn er inmiddels alleen Juul moet nog komen. Dan gaat de bel. 'Ik ga wel!!' En dan sprint ik naar de deur. Ik doe hem open en zeg 'Juuulll!!' En geef haar een stevige knuffel. Echte als ik bij m'n zus ben ben ik net weer een klein meisje. 'Ik heb jou ook gemist lieverd!' Antwoord ze. 'Klaar voor?' Vraag ik. 'Born ready!' Dan moeten we lachen en lopen de woonkamer binnen. Juul zegt even in het algemeen. 'Hoii! Ik ben Julia zus van Nova! En raoul.' Dat laatste zegt ze er nog snel achteraan. Waarnaar ik echt m'n lach moet inhouden. Maar het lukt me! 'Nou kom we gaan!' Zegt Noa. Dan lopen we allemaal naar de bus en iedereen kiest een plekje uit. Ik zit tussen Matthy en Julia! Noa rijdt als eerst. Ik praat een beetje met Julia over de Tour en dan zegt Matthy. 'Je bent tijdens deze tour toch ook jarig?' Nahw hij weet het. 'Jaa 14 oktober, dus ben ik Spanje jarig!'
Na een tijdje begin in moe te worden en val ik in slaap op de schouder van Matt. Na een uurtje word ik wakker van geschreeuw, het zal ook eens niet! 'HOEZO LIGT NOVA ZO BIJ JOU TE SLAPEN!' Jzs weer raoul. 'JZS RAOUL VLGM HADDEN WIJ EEN AFSPRAAK!' Zeg ik boos terug. 'ALS JE ZO BLIJFT DOEN ZET IK JE OP HET EERSTE BESTE VLIEGTUIG TERUG NAAR HUIS, BEGREPEN?' Hij blijft stil ik negeer het ik zeg even sorry tegen Matt en ga dan met Nina praten die zit achter me! Heb dit echt even gemist want ik had der zolang niet gezien.
'Nog een uurtje jongens!!' Zegt Noa. Yess bijna die kut bus uit!!

We zijn een uurtje verder en rijden het terrein van het hotel op. Er is hier gelukkig geen paparazzi want die mogen hier niet komen. Wel wat fans maar ik ga even niet op de foto. Als we hebben ingecheckt zeg ik. 'Oké jongens we hebben 7 kamers dus ik dacht gewoon alle koppels bij elkaar, Matt en Nina allebei een eigen kamer en dan slaap ik met Juul. Of Nina en Juul wisselen maakt mij niet uit!' 'Ik ga wel bij jou, heb m'n kleine zusje wel gemist!' Zegt Julia gelijk. 'Ja dat mag ik hopen voor je hahahah.' Dan vertrekt iedereen naar zijn of haar eigen kamer.

Eenmaal op de kamer ga ik even gezellig met Juul kletsen. 'Je vind hem echt leuk hè?' Vraagt ze dan. Gelijk begin ik te blozen 'aahw Zusjee!!' 'Nou niet zo doen jij het kan toch niet...' zeg ik dan. 'Raoul moet gewoon niet zo stom doen man, hij denkt dat hij wat te zeggen heeft na 10 jaar ofzo.' Zegt Juul. Ik moet er wel een beetje om lachen. 'Zullen we samen gaan klaarmaken?' Vraag ik. 'OMG jaa!!' Dat deden we vroeger namelijk altijd! We lopen samen naar de badkamer met onze make up en kleren. Ik zet een leuke klaarmaak playlist. Dan beginnen we lekker te zingen terwijl we onze make-up doen. Dan krult Juul m'n haar. 'Ik heb dit echt gemist Juul!' Ik zie via de spiegel traantjes in der ogen komen. 'Nahw Juul niet huilen!' 'Sorry ik heb je gewoon echt gemist. Ik was zo blij toen je me meevroeg. Ik had gewoon even m'n kleine zusje nodig..' nu voel ik me echt schuldig.. 'Juul nu laat je me m'n make-up verpesten hahah. Het spijt me ik had meer tijd voor je moeten vrijmaken..' 'het is echt niet jou schuld mop je bent wereldberoemd dat is logisch hè!' 'Shit we komen te laat Juul!!' Dan gaan we stuk pakken snel onze schoenen. En lopen naar de lobby waar we hebben afgesproken want we gaan uiteten! Ik heb trouwens een navy blauwe Ralph Lauren kabel trui aan en een grijze wijde broek!

'Hey sorry dat we wat later zijn we waren een beetje afgeleid hahahah.' Zeg ik als we aankomen beneden. 'Ah joh geeft niks kom we gaan!' Zegt Rob. We worden achternagezeten door die kut paparazzi. 'Jongens het spijt me zo..' 'noof het geeft echt niet!' Zegt Matt. We lopen snel door naar het restaurant en krijgen onze tafel. Gelukkig een tafel achterin zonder ramen! Ik zit tussen Raoul en Matt, top! Na goed gelukkig komt er geen ruzie. We hebben heerlijk gegeten! Na een hele discussie betaal ik het eten.

We zijn aangekomen in het hotel, we nemen even afscheid van elkaar en gaan dan allemaal richting onze eigen kamer. Ik kleed me om en haal mijn make-up eraf en doe m'n skin care. Als we in bed liggen klets ik nog wat met Juul maar ik ben al gauw naar dromenland vertrokken.~

—————

Heb echt zoveel zin om over de Tour te schrijven. Ik denk dat ik in elke land 1 show schrijf? Maar dat kan ook nog veranderen natuurlijk!

Als jullie tips hebben hoor ik het graag!
Vergeet geen ster achter te laten x

Kusjes Zoë♥️

Het wereldberoemde zusje // ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu