024🤍

58 1 0
                                    

Pov:nova
21 December        13:00

Het is nu ongeveer 1,5 maand later na het etentje met m'n moeder en ja..
Ik heb het erg moeilijk gehad. Ik kreeg veel flashbacks van vroeger en gewoon van het etentje zelf. Maar gelukkig had ik Matt en de andere jongens! En hun vriendinnen natuurlijk!! Over Nina gesproken.. We zijn geen vriendinnen meer helaas. We hebben een ruzietje gehad en het leek ons beter om verder te gaan. We doen gewoon normaal tegen elkaar, we zijn gewoon goed. Alleen niet meer als vroeger. Lieke daarentegen is echt m'n bestevriendin geworden! Ze heeft me heel erg gesteund de afgelopen tijd en ik kan gewoon alles bij der kwijt!

Maar los van de update. Het is bijna kerst!! Kerstavond doen we cadeautjes en eten bij de jongens thuis! En waarschijnlijk veel drank. 1e kerstdag ga ik met Matt, Roel, liek en Juul uiteten met m'n moeder. Dus ook helemaal leuk. 2e kerstdag ga ik met liek naar Duitsland gwn lekker schaatsen, kerstmarkt etcetera. Dus erg leuke dagen! Ik noem even snel op wat ik voor iedereen heb gehaald!

Matthy:Rolex, weekje Madrid.
Raoul: weekendje weg met liek! En gwn kleding
Robbie: 2 F1 tickets.
Koen: fatsoenlijke kleding want dit kan echt niet nu. Parfum, want hij stinkt. ja nee grapje..
Milo: diner met char in 5 sterren restaurant (op mijn kosten.)
Lieke: weekendje weg met roel. 200€ bon voor sephora.
Roxy: make-up, heel leuk horloge al zeg ik het zelf.
Charlotte: diner met Milo. 2 Ralph Lauren kabeltruien.
Jamie: 2 concert tickets Olivia Rodrigo, kleding.

Ja was een duur geintje dit. Maar goed kan ik wel missen😉.

Ik ga nu eventjes boodschappen doen en nieuwe foundation halen want die was op. Ik pak m'n zonnebril en jas met capuchon, kut hoeren pannenkoeken paparazzi. Ik loop de deur uit en ja hoor het zal ik eens niet. 'Nova,Nova,Nova!!' Hoor je van alle kanten komen. Ik trek m'n capuchon over m'n hoofd en loop erlangs naar de supermarkt. Wonder boven wonder gaan ze niet mee de supermarkt in. Ik haal even lekker wraps voor vanavond en ben en Jerry's daar heb ik echt even behoefte aan! Ik reken af en loop door naar de douglas. Ik pak de foundation die ik nodig heb maar loop de winkel uit met een foundation, blush en highlighter...

Het is inmiddels 22:36 en zit te netflixen op de bank met ben en Jerry ijs!! Echt ik leef hierop het is zo lekker. Het is maar goed dat ik van m'n kelder een gym heb gemaakt anders was ik in een maand 100 kilo HAHAHAH. Bro die paparazzi is zo kut. Ze gingen me weer lekker lastig vallen opweg naar huis! Joepie de poepie! Maar ik ga zo lekker slapen want ik verlang naar m'n warme bedje.~

_________
Jeetje wat een kort hoofdstukje maar goed volgende word erg lang als het goed is!!

Kusjes Zoë😘

488 woorden 😰

Het wereldberoemde zusje // ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu