023🤍

75 2 0
                                    

TW: SMUT⚠️
Pov: nova
10 november     01:26

'Ik wil je.' Fluistert Matthy in m'n oor. 'Kom mee dan.' Zeg ik en we pikken ergens een taxi van de straat en rijden naar mijn huis. Gelukkig zijn we er al snel want ik ben geil en Matt ook!

Eenmaal binnen word ik gelijk tegen de muur aangedrukt en begint hij me te zoenen. Z'n tong vraagt om toestemming en die geef ik hem natuurlijk, al tongent ( bro idk hoe je dit schrijft) lopen we naar boven. Hij heeft mij opgetild. In de kamer gooit hij me gelijk op bed en komt hij boven me hangen. Al snel is mijn jurk uit en kust Matt mr in m'n nek, op m'n sleutelbeen zet hij een zuigzoen en ik kreun een beetje. Hij maakt een spoor kusjes tot mijn borsten want dan trekt hij m'n bh uit. Ik heb er genoeg van dus ik draai ons om en trek zijn shirt uit. De tering wat een lekker ding. Al gauw gaat zijn broek ook uit en zoen ik hem weer. Ik voel een bobbel in z'n boxer dus ik wrijf er met mijn hand overheen terwijl Matt kreunt. Weer word ik onderop gelegd en trekt Matthy m'n string uit. Hij zoen me weer en drukt z'n tong ook gelijk naar binnen. Ondertussen duwt hij ook 2 vingers naar binnen. 'Aah Matt!' Kreun ik. Hij draait rondjes en raakt precies de goede plekken. 'Ja vind je het lekker Nova?' En hij duwt er nog een 3e bij. 'Hmm ja Matthyas.' Zeg ik kreunend. Net voordat ik klaarkom stopt hij en ik kijk hem nep boos aan. Hij trekt zijn boxer uit en gaat liggen ik snap de hint en breng mijn hoofd naar onder en begin hem te pijpen. 'Tering noof!' Schreeuwt Matt bijna. Ik ga nog even door tot hij ook bijna klaarkomt en net voor dat moment stop ik. Matt komt weer boven me liggen en zegt: 'je slikt de pil toch?' Ik knik en hij brengt zichzelf naar binnen. Ik kreun hard, Matt laat me even wennen en begint dan te hard te stoten. Beide kreunen we het uit. Na een tijdje zeg ik: 'm-Matt ik kom bijna.' 'Ik ook laat het maar komen lief.' Hij geeft nog en laat harde stoten en dan komen we beide klaar. Matthy haalt zich uit mij en ploft hijgend naast me neer. 'Godverdomme noof wat ben jij lekker.' 'Moet jij zeggen Matthyas het lam.'

Ik kruip dicht tegen hem aan en ben gelijk vertrokken. Toch wel vermoeiend dit ;)

Volgende ochtend~

Ik word wakker en besef me dat ik heb geneukt met Matt maar geen pil meer heb geslikt. Ik pak m'n badjas en ren naar de badkamer om een morning after pil te nemen. Ik loop terug naar m'n kamer en trek even ondergoed en kleren aan bij het bed hoor ik ook iemand wakker worden. 'Goeiemorgen Matt.' 'Hey noofje, heb jij nog wel de pil geslikt na gisteren?' 'Nou ja heb ik net gedaan hahahah.' 'Ja oké dan is het goed!'
We gaan naar beneden en eten en chillen een beetje. Dan krijg ik een appje van mijn moeder.

Mam💞

Mam💞: hey liefje! Omdat je weg was met je verjaardag leek het me leuk om even gezellig bij mij thuis wat te eten. Raoul en Julia zijn er ook bij en als je vriendje het leuk lijkt mag hij gezellig mee. Laat maar weten!

Ik: hey mam! Lijkt me heel gezellig, zal het nu aan Matt vragen!

'Maatttt??' 'Ja noof?' 'Wil je vanavond mee eten bij m'n moeder, raoul en Julia zijn er ook.' 'Na tuurlijk, wil je moeder wel ontmoeten hoor!' 'Okee dan app ik der even terug!'

Ik: Matt gaat mee! Hoelaat moeten we bij je zijn?

Mam💞: nou gezellig kan niet wachten om hem te ontmoeten! Doe maar rond 17:30.

Ik: oké mam tot vanavond!

_____

Nou ook weer gefixt. Ik vertel Matt even de tijd, de rest van de dag chillen we een beetje. Tot het 16:00 is, dan ga ik me klaarmaken want we moeten vanaf Utrecht naar Arnhem. En dat is toch wel ff rijden. Om iets voor half 5 stappen we de auto in onderweg naar m'n moeder!

Na bijna een uur gereden te hebben komen we aan bij m'n moeder. Ik bel aan en ze doet de deur open. 'Heeeyy noof!' 'Hey mam! Dit is Matthy.' En ik wijs naar Matthy. 'Dag mevrouw!' Zegt Matthy. Aw zo netjes opgevoed hahah. 'Ach joh doe niet zo gek zeg maar gewoon Anne hoor!' 'Nou hallo Anne hahah.' 'Hallo jongen! Nou kom snel binnen, de andere zouden er zo moeten zijn!'

Terwijl we lekker zitten te eten en kletsen hoor ik de voordeur opengaan. 'Hoorde jullie de deur ook?' 'Ja.' Antwoord raoul. En al snel zie ik iemand die ik liever niet had willen zien..




Mijn vader.

Nee nee nee dit kan niet waar zijn. 'Wat doe jij hier? Jij mag hier helemaal niet komen!' Zeg ik. 'IK DOE LEKKER WAT IK ZELF WIL!' Oh God ja dit ken ik nog. 'Matt ga nu weg. Ik ga je dit niet laten meemaken.' 'Nee noof ik blijf hier.' 'Matt nee. Het is voor je eigen veiligheid. Mam, raoul, Juul jullie ook ik regel dit wel.' 'Matt, raoul sowieso 1 van jullie blijft mam trekt dit niet dus ik neem haar mee naar buiten.' Zegt Julia. 'Matt alsjeblieft ik kan je dit niet aandoen.' 'Noof ik blijf hier het maakt me niet uit ik blijf bij je.' 'Je doet maar maar grijp alleen in als het ECHT nodig is.' Jeetje maar goed ik moet iets afhandelen. 'Dus wat moet je?' Vraag ik. 'JULLIE DACHTEN TOCH NIET DAG JE MJJ KON LATEN OPPAKKEN ZONDER ERVAN TE MOETEN BOETEN? HET MAG WEL 6 JAAR LATER ZIJN MAAR DAT KAN ME GEEN KKR SCHELEN.' Godverdomme. ' jij mag helemaal niet bij ons in de buurt komen hè! Ik kan zo de politie bellen.' 'WAAG HET!' Ik pak m'n telefoon. 'NOVA LOÏS DE GRAAF!' Schreeuwt hij en hij pakt me bij m'n keel. Ik krijg geen lucht meer gvd. Dan voel ik hem opeens loslaten omdat hij schreeuwt. Matt heeft hem getrapt. 'OH GID MATT MAAK DAT JE WEGKOMT ALSJEBLIEFT!' Schreeuw ik huilend. Mn vader staat op en schreeuwt naar Matt: 'ZO EN JIJ DENKT EVEN MIJ NAAR DE GROND TE HALEN?' Hij wilt uithalen. 'NEE ALSJEBLIEFT DOE HEM NIKS!' Gil ik jankend. Dan komt de politie binnen Godzijdank! 'POLITIE HANDEN OMHOOG!' M'n vader schrikt geeft Matt en stomp in z'n buik en draait zich naar de politie. Ze nemen hem mee. Ik ren naar Matt 'MATT OMG HET SPIJT ME ZO! BEN JE OKÉ? JE MOET ECHT NAAR ME LUISTEREN MATT!' 'Noof I-ik ben oké gewoon een beetje last van m'n buik. En ik wil best naar je luisteren maar ik laat je nooit alleen met een of andere gek! Oké?' 'Oké..' ik knuffel hem en begin te huilen. 'Hey liefje het is oké.' 'W-waarom kan nooit iets normaal gaan. Ik was bang Matt, zo bang!' Zeg ik snikkend. 'Het spijt me noof dat je dit allemaal mee moet maken, dat gun je niemand maar vergeet niet dat ik er altijd voor je ben oké?'
'Ik hou van je.'
'Ik ook van jou noof, ik ook van jou.'

_____________
Ew ik voel je vies na die Smut echt gadver.

Maar na 6 jaar prison duikt meneer de Graaf op🤨. Heftig.

2 lange hoofdstukken op 1 dag! Gaat het goed Zoë??
Nou doeg schatjes kusjesss♥️

1256 woorden

Het wereldberoemde zusje // ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu