025🤍

65 2 0
                                    

Pov:nova
24 December      12:00

Aaa vanavond kerstavond bitches!!
Ik ga Matt eindelijk weer zien, het is al best wel eventjes geleden. Ik vertrek over een half uurtje richting Rhoon. Maar eerst ff omkleden. Ik trek een donkerblauwe kabeltrui aan met een wit ralphlauren logootje en een licht grijze wijde broek. Ben echt verslaafd aan die combo..
Ik pak alle cadeaus en stop ze in de achterbak. En op naar Rhoon!!!

Eventjes later rijd ik het terrein op van de boys. Ik ren zowat naar de deur en bel aan. En nog geen 3 seconden later opent Matt de deur en vlieg ik in z'n armen. God wat heb ik dit even gemist. 'Ik heb je zoo gemist Matt!!' 'Ik jou ook liefje.' Ik druk een kus op z'n lippen en loop terug naar de auto voor cadeaus. 'Jzs noof hoeveel heb je wel niet.' 'Genoeg! Maak je geen zorgen.' We lopen naar binnen. 'Heeyy boys! Lang geleden.' 'Heey noof!' Antwoorden ze. Ik zet de cadeaus onder de boom en ik hoor iemand van de trap afrennen. 'Hoorde ik noof nou??' Lieke! 'LIEKE!!' Ik vlieg op der af. 'Nou de besties hebben elkaar op weer gevonden.' Zegt Robbie. 'Ach hou toch je bek Brabander!' Zeg ik. Iedereen moet lachen.

Als iedereen er is en we bij hebben gepraat nemen we allemaal wat te drinken en beginnen we aan cadeaus. Iedereen pakt na elkaar een cadeau voor iemand anders dus zo gaan we erdoorheen. Robbie is de 1e die een cadeau van mij krijgt. 'ROT OP!!! Van wie is dit???' Ik steek m'n hand omhoog. 'OMG NOVA DANKJE!' En hij geeft me een knuffel. 'Geen probleem Rob!'

Na de cadeaus was iedereen enthousiast! Ik heb gekregen: een ketting van matt! Kleding, make-up, dagje shoppen met char, etentje met Matt, en nog wat kleine dingetjes echt super leuk!
'Maaf noof was dit niet echt een rib uit je lijf?' Ik moet lachen. 'Nee tuurlijk niet deze chick is de rijkste persoon van de wereld!' Zegt Milo. 'Nee klopt het was duur maar geen rib uit m'n lijf nee.'

Na wat uurtjes is er al best wat drank doorheen en gaan we truth or dare doen. Lekker oud kinder spel. 'Als je geen antwoord wilt geven of iets niet wilt doen SHOTJE!' Zegt Milo. 'Nou Roel truth or dare?' Vraagt Rob. 'Dare!' 'Maak een koprol over de vloer.' Nou het lukte dus niet helemaal dus iedereen lag ik een deuk. 'Nova! Truth or dare.' 'Truth' even rustig aan beginnen. 'Heb je al seks gehad met Matt?' Ik kijk Matt lachend aan. 'Ja.' Er wordt gejoeld door zeg maar iedereen hahah.
'Nou ehm rox truth or dare?' Vraag ik 'truth!' 'Met wie wil je heel graag een liedje maken?' 'Uuhm ja heel eerlijk zou ik wel een liedje met jou willen maken..' zegt ze verlegen 'aaaa omg ja dat is echt leuk!!!' Zeg ik enthousiast. Nou zo gaan we nog wel even door en gaan rond 01:20 richting bed.

Volgende dag~ (ff Zoë hier ik weet niet meer zeker mr vlgm gingen ze uiteten met de moeder van Nova)

Ik word wakker met echt een enorme kater!! Ik kijk naast me en zie dat Matt nog in dromenland is. Met moeite stap ik uit bed en trek ik een joggingpak aan vervolgens maak ik een weg naar beneden voor paracetamol. Als ik beneden aankom zie ik Roel op de bank zitten. 'Hey Roellie.' Komt er met moeite uit. 'Beetje een katertje noof?' Ik knik 'ga maar op de bank zitten ik pak wel paracetamol.' 'Thx.'

Tijdskip~

'Het boys ik ga me ff klaarmaken voor straks!' Zeg ik. Nou ze antwoorden allemaal dus ik ga naar boven. Eerst trek ik mijn jurk aan, het is een sorry ja beige? Glitter jurk. Ik zal hem straks laten zien! En doe een beetje m'n make-up en ik krul mijn haar.

 Ik zal hem straks laten zien! En doe een beetje m'n make-up en ik krul mijn haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Het wereldberoemde zusje // ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu