Pov:nova
27 Juni 09:36Ik word wakker van een schreeuwend persoon, Raoul... 'NOVA LOÏS DE GRAAF WAT DOE JIJ IN BED MET MENEERTJE HET LAM?' Schreeuwt hij. Matt is inmiddels ook wakker geworden 'R-raoul ik..' stamel ik want heb nog steeds trauma's van mensen die naar me schreeuwen. 'IK HAD HET JE STRENG VERBODEN OM MET HEM OM TE GAAN!' Schreeuwt hij weer. 'Raoul doe is normaal man ze moet toch ergens slapen!' Zegt Matt boos tegen hem. 'NOU VOLGENSMIJ KAN ZE PRIMA OP DE BANK!' 'Waarom moet je nou altijd zo doen? Waar is de grote broer van vroeger, die voor mij zorgde, me geruststelde als papa weer is aan het schreeuwen was tegen mama? Waar is die?' Zeg ik met een gebroken stem. Hij draait zich gelijk om en loopt de kamer uit. Ik sta op pak m'n kleren en ga naar de badkamer. Ik kleed me om poets m'n tanden en loop richting de deur. Maar dan komt Lieke aangelopen. 'Noof ik praat wel met hem oké?' (Iedereen weet trouwens van de situatie.) 'd-dankje liek.' En ik geef haar een knuffel. 'Wil je tegen Matt zeggen dat dit niet zijn schuld is?' Vraag ik 'tuurlijk.' Dan nemen we afscheid en rijd ik terug naar Utrecht. Kan ik weer gelijk beginnen met werken.
Pov:Matthy
27 juni 11:00Noof is weg..
ik had gewoon op de bank moeten gaan liggen. Ze had het net weer een soort van goed met Roel, vlgm haat ze me nu echt... ik begin haar echt leuk te vinden maar ja raoul zit gewoon in de weg.
Dan komt Lieke binnen. 'Hey Matt.' Zegt ze 'oh hey liek.' 'Ik moest van noof zeggen dat dit absoluut niet jou fout is oké?' Vertelt ze. Noof heeft dus nog aan me gedacht... 'hebben jullie iets?' Vraagt ze dan waarop ik antwoord. 'Nou nee maar volgensmij vinden we elkaar wel leuk alleen ja raoul zit gewoon in de weg..' 'Ahww wat Leukk, ik heb dit ookal tegen noof gezegd ik ga zo even met raoul praten ik zal niks zeggen over dat jullie elkaar leuk vinden ja?' Zegt ze. 'Dankje Lieke.' Dan gaat ze weer weg.Pov: nova
27 juni 14:00
Ben al een tijdje weer thuis en aan het werk. Noa belde me net met dat alles voor de tour is geregeld en de kaart verkoop over 1 week begint!! We gaan op tour van 3 oktober tot 10 november! Langer dan een maand dus, we doen 3 shows per land! Ook ben ik jarig als ik op tour ga namelijk 14 oktober word ik 23! We gaan naar de landen: België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Polen, Italië, Hongarije, Kroatië, Oostenrijk, Portugal, Zweden, Denemarken en natuurlijk Nederland maar die shows zijn pas als laatste. Ik ben dus jarig in Spanje!! YESSS!! Ja dat is gewoon leuk lekker warm weer weetje wel. Ik heb het al aan iedereen gemeld die meegaan. Dus dat is ook top. Julia weet ook dan raoul meegaat zei heeft hem ookal langer dan 10 jaar niet meer gezien dus dat word wat.. Juul komt binnenkort ook langs om met mij en Noa alles even door te nemen.
Ik moet even m'n nieuwe liedje inzingen en dan kan ik die publiceren!! Hij heet 'anatomy' het gaat over dat ik het haat dat mijn vader de helft van mij is en dat hij mij eigenlijk helemaal niet kent. Ik heb dit geschreven omdat het nu toch weer opeens in m'n leven komt weetje wel. Ik maak een foto van m'n opname kamer met de tekst erbij 'are yall ready for a new song And a BIG suprise??' En post het om m'n story. Ik krijg gelijk allemaal dm's hahahah. Nou goed ik ga maar beginnen met inzingen.Pov:Lieke
27 juni 20:03Ik loop met raoul naar boven om met hem te praten ik heb ze vanochtend heel stiekem afgeluisterd.. nova klonk echt gebroken bij het laatste stukje het raakte mij ook wel een beetje. Ik bedoel Raoul is al 5 jaar mijn vriend en heb hem nog nooit zo zien schreeuwen en nu al meerdere keren in 1 Maand. Dus ik ga even met hem praten om zijn kant te horen. We zitten op bed en ik begin met praten. 'Nou vertel wat is er allemaal aan de hand?' Begin ik 'ik weet het niet liek het is gewoon zo raar dit allemaal..' 'Roel jullie hebben allebei iets vreselijks meegemaakt maar ik wil maar 1 ding weten. Waarom heb je nooit meer iets laten horen en heb je dat arme meisje achtergelaten..' zeg ik 'liek i-ik kon het gewoon niet meer aan ik dacht nergens meer overna ik moest gewoon weg. En na een paar weken besefte ik pas wat ik had gedaan. Ik had m'n 12 jarige zusje alleen gelaten bij 2 gestoorde mensen.. maar ik was te bang om te appen of terug te komen.'
'Ik wil niet eens weten wat er die jaren gebeurd is.' Zegt hij er nog achteraan. 'Roel ik snap het je moest weg jij hebt ook veel meegemaakt. Maar je kan nu niet zomaar gaan uitvallen op je zusje dat snap jij toch ook wel..' vertel ik hem 'ja maar ze kan echt niks met 1 van m'n vrienden nemen echt niet!' 'Roel je kan dat niet voor haar bepalen.' 'Liek ik wil heel veel laten gaan maar dat nee echt niet!' Sorry noof en Matt ik heb m'n best gedaan...Pov: Nova
27 juni 21:00Het lied is ingezongen en word over 2 dagen gepubliceerd! Ben best wel zenuwachtig omdat het toch wel iets heel persoonlijks is. Maar het komt vast goed ik ga volgende week ook weer eventjes met Matt afspreken! Ik ga even lekker op de bank zitten en een boek lezen. Ja dat doe ik eigenlijk best wel vaak.
Als ik het boek wegleg schrik ik van de tijd 23:00, ik heb 2 uur zitten lezen!! Hahahah ik verdwijn altijd echt als ik een boek lees. Ach ja maakt ook niet uit, ik loop naar boven naar de badkamer. Haal m'n make-up eraf en doe mijn skin care, ook doe ik nog even mijn haar in een knot. Ik loop naar mijn kamer en doe mijn pyjama aan, ik ga in bed liggen en scrol nog een beetje op TikTok rond 23:45 leg ik m'n telefoon weg, ga goed liggen en ben gelijk vertrokken.~
——————
Wat een drama weer en wat een Pov switchen Jzs man..
Las trouwens net even andere delen terug er zitten echt wat foutjes in zoals het woord 'dagbesteding' like vlgm haat mijn autocorrectie mij. Dus sorry daarvoor! Hierna nog 1 deel denkniveau en dan gaan we naar de TOUR!! Het 1ste deel van het boek gaat een beetje snel maar anders word het zo lang dradig dus er gaat een grote Tijdskip komen maar ach ja!Wat denken jullie dat er bij de Tour gaat gebeuren?????
Vergeet geen ster achter te laten xx
Kusjes Zoë!💋
1170 woorden
JE LEEST
Het wereldberoemde zusje // ft bankzitters
FanfictionDit boek gaat over Nova de graaf. Ze is wereld beroemd maar niemand weet en dan bedoel ik ook echt NIEMAND weet dat raoul haar broer is. Nova heeft geen fijne jeugd gehad en toen haar broer 16 was is hij weg van huis gegaan en heeft nooit meer omgek...