(Jungkook)
Bu sabah yine her sabah gibi huzurlu bir şekilde uyanmıştım, çok az günüm kaldı bu yüzden sadece tatilimin son günlerini çok iyi geçirmek istiyordum, Seoul'e geri dönüş çok zor olucaktı ve ağır gelicekti.
Bir duş alıp hemen aşağıya indim ve Taehyung evde yoktu muhtemelen Yeontan'ı geziye çıkarmıştır. Bu sabah ona çok güzel bir şey hazırlamak istiyordum, Taehyung'un son sıralar kalbimde yeri büyümüştü ve aynı zamanda dün akşam odama kadar taşıdığını fark etmiştim. Ona teşekkür amaçlı borçluydum.
Taehyung çok farklı birisiydi, kendisine özellikleri vardı ve onunla sohbet hiç bitmezdi, her zaman güzel bir konu buluyordu. Bana baktığı zamanlar kendimi melek gibi hissediyordum, öyle bir bakışı var ki, bilemiyorum belkide herkese böyle bakıyordu olabilirdi.
Ekmek kızartıp üstüne reçel sürmüştüm yanınada pankek ve ek olarakta başka çeşit reçeller, zeytin yağ, anlaşılan etrafı baya süslemiştim. Kapının sesini duyunca koşarak kapıya doğru koştum, ve Taehyung'la güzel bir kahvaltı yapmıştık.
Şimdi ise koltukta yığılmış bir şekilde geri kalan 4 günümü nasıl geçireceğimizi konuşuyorduk.
"Peki bügün için aktivitem var"
"Neymiş o ama bak benimde yapabileceğim bir şey olsun"
"Tablomu renklendireceğiz"
Yanağımdaki kızarıklıkları hissetsemde kendi içimde umarım dıştan gözükmüyordur diye yalvarmıştım tanrıya.
"Şey nasıl desem"
"Peki başka şeyde yapabiliriz bu sadece bir fikirdi ya"
Yüzü biraz asılmıştı, ama neden evet demiyordum ki? Sonuçta kalmış şurda 4 gün bir daha nerede görecektim bu günleri, nasıl kiminle yaşıyacaktım bu muhteşemem zamanları.
"Ne yapmak ister-" diyecekti ben onu keserek "TAEHYUNG OLUR BOYUYALIM TABLOYU" demiştim, biraz heyecanla çok fazla ses çıkmıştı ağzımdan.
"Oh tamam"
Şaşırmıştı bi an, kendimi şu an çok rezil etsemde, güzel vakit geçireceğimizden emindim Tae ile.
Her şeyi yerleştirmiştik ve Taehyung'un gizli odası var olduğunu yeni öğreniyordum, yani açıkcası kapıyı daha önce görmüştüm ama içinde ne var diye ne sorabilmiştim nede sormaya fırsatım olmuştu. Oraya giderek boyaları aldı ve o salona geçince ben daha çok incelemek için yerimde kaldım.
Her neyse içinde olabilecek her şey vardı mesela fotoğraf yeri, oraya makineyle çektiklerini koyup asıyordu kurusun diye, ve bir sürü anısının olduğunu fark ettim sadece özelleri takıyormuş. Daha yakından bakmak için oraya gittiğimde arkadaş grubuyla takıldıkları yerleri çekmiş, ve bir çocukla onun fotoğrafı vardı, bu çocuk kimdi ki? Daha çok yenilere baktığımda gördüğümle biraz etkilenmiştim. Ben vardım burada.. kafede beni çektiği bir fotoğraf, ve iki tane poz vermiştim ikisinide koymuş.
"Ha gördün mü şey ben istersen kaldırabilirim rahatsız oluyorsan" diye Taehyung seslenmişti arkamdan.
"Hayır tabikide sorun değil çok güzelmiş bu köşe, bir sorum olucaktı"
"Dinliyorum" diyerek tümden içeri girmişti ve raflardaki kamp sandalyelerini açıp oturmamızı işaret etmişti.
"Fotoğraflardaki o küçük kız kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Airbnb // taekook
RomanceJungkook bir süreliğine fransa'da kiralık bir ev tutmuştu, ama aslında içinde Kim Taehyung'un yaşadığından bihaberdi.