"Şey masaj yağınız var mı?""N-ne ne masaj yağsı, sizin ki bitmiş mi bize geliyosun, resepsiyona git"
"Şahsi bir durum için soruyorum utanmasam gidicem resepsiyona"
Aklıma tek bir şey geliyordu o'da beni utandırdığı için daha fazla sormadım.
"Yok bizde yağ mağ"
"İyi, iyi akşamlar"
Hiç bir şey demeden yüzüne kapatmıştım ne yani aynı katta mıydık, bunların hepsi saçma geliyordu, hem niye masaj yağsı soruyordu ki. Sapık. Utanmadan bana soruyor bide, başkasına masaj yapmak için benden yağ soruyor deli. İçim içimi yiyordu, kim vardı ki arkadaşlarından başka odasında.
"Of neyse banane" az sessizce söylenirken Jimin kıpırdamıştı. Daha fazla ses çıkarmama amaçlı yatağıma yavaşça geçip yerleşince, hemen yarın olsun diye gözlerimi kapatmıştım.
-
"Kookie hadi kalk oteldeki partiye gidelim"
"Of bence parti iyi bir fikir değil yani gereksizce" üç saatir beni ikna etmeye çalışıyordu, tüm gün gezdikten sonra bir saat önce yorgunluktan yatağa çökmüştüm, ama Jimin ısrarla partiye gitmek için çabalıyordu.
"Ya hadi ama bişey olmaz ki, biraz eğlenelim, dansta ederiz" böyle diyerek yatakta poposunu kıvırmıştı.
"Böyle sürteceksen olmaz Jimin sonra sızmış bir şekilde hep ben seni topluyorum köşelerde"
"Tamam o zaman bu kez sen sürtersin" ona bakıp kızdığımı belli etmiştim.
"Bakma öyle hadi hem sana çok güzel elbise hazırladım aklımda küçük fikirlerim var"
"Hayır. Konu burda kapandı."
1 saat sonra
Asansörün aynasına bakarken üstümdeki belimi gösteren tişörtüne takılı kalmıştı gözlerim.
"İnanamıyorum sana Jimin bu ne alt üst yarım saatlik partiye uğrayıp gelicektik"
"Saçmalama akşam en güzeli sen olmalısın"
"Niye bunu giydim şimdi"
"Jeon bu otelde kim var bana bak" bunu derken ona bakarak asansörden çıkmıştım o'da arkamdan geldi ve Jimin'e doğru döndüm, elleri omuzlarıma çıktı ve gözlerime dik dik baktı.
"Ne biliyim kim var salak"
"Cevabı söylediğin cümle içinde, Kim var"
"Ne biliyim dedim ya niye zorluyon"
"YA KİM VAR İŞTE" içinden çıkan ayıyla bi an burun buruna gelmiş gibiydik, yeni anlamıştım evet Taehyung vardı ama ne alakaydı.
"Anladımda o ne alaka yine"
"Ya bu çocuk sana acı çektirmedi mi"
"Evet" cevabım net ve kesindi, hala ona kırgındım.
"O zaman onun gözünün önünde, onun sana yaptığı gibi acıtıcaksın onun canını"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Airbnb // taekook
RomanceJungkook bir süreliğine fransa'da kiralık bir ev tutmuştu, ama aslında içinde Kim Taehyung'un yaşadığından bihaberdi.