Partiye gelmiştik, çok güzel bir mekandaydı ve baya insan vardı, hepimiz içeri girdiğimizde hemen büyük bir masayı kapmıştık ve burada tanılıyorlardı."Hoşgeldiniz Tae" diyen biri gelip Taehyung'un yanına oturmuştu, onlar gibi genç biriydi ve arkadaş görünüyorlardı. Masada herkesle el ele tokalaşıp sıra bana geldiğinde sadece küçük bir gülümseme sunmuştu.
"Yeniniz var" diye bana bakmıştı.
"Evet Jungkook kendisi, Jungkook tanıştırıyım mekanın sahibi Aaron"
"Memnun oldum" diyerek elini uzatmıştı, bende çekinerek karşılığını vermiştim.
"Ee hangi rüzgar attı sen buraya birkaç aydır uğramıyordunuz" diyerek kolunu Taehyung'un omzuna attığını görmüştüm, bi an anlık bu tipi sevdiğimi sanmıştım. Masaya oturduğundan beri gıcık kapıyordum ve şimdi yaptığı hareketle sinirimi bozmaya başlamıştı bile, çok yakında ve Taehyung'la hep temas içindeydi.
"Yok ya zaten biliyorsun tatile girdim sonunda bide oda arkadaşım felan oldu işte ama gidiyor bu akşam"
"Anlaşıldı"
Onlar aralarında konuşmaya başlamışlardı bende çekinerek kenarda oturuyordum daha sonra bazılarımız pistte oynarken, Aaron ayağa kalkıp masadan gitmişti ve geriye bir tek Taehyung'la ben kalmıştık.
Arabadaki konuşmamızdan beri hiç birbirimize bile bakmamıştık ne o bana bir şey demişti nede ben.
"Ben kalkıyorum" deyip beni burada yalnız bırakmıştı, ne yapacağımı bilmiyordum, nasıl davranacağımı çünkü farkındaydım onu kırmıştım evet, onu öpüp sonra gittiğimde bile beni affetmişti ama ne yapacaktım hiç bilmiyorum.
Aradan birkaç saat geçmişti ve herkesle masada sohbet ediyorduk. Ben ise derin bir nefes almak için dışarıya çıkmıştım ve elimdeki telefonu aldığımda saatin 9 olduğunu görmüştüm, yarım saat daha burda durur gideriz sanırım. Sadece az yolumuz vardı ve sonuna kadar burda tadını çıkaracaktık.
Dışarıdaki sıcak rüzgar yüzüme vurunca karşı tarafa geçmiştim ve sessiz bir yere oturmuştum, annemi aramaya karar vererek telefonumu açmıştım.
"Alô anne?"
"Nasılsın minik tavşanım" bunu dediği an ağlamıştım, evet ağlıyordum çünkü o kadar çaresizdim ki annemden başka kimse kurtaramazdı beni.
"Tavşanım ne oldu anlat bakıyım anneye"
"A-anne ben çok kötüyüm"
Anneme hayatım boyunca her detayı anlatırdım, ama ilk defa bir şey saklamıştım, Taehyung'tan hoşlandığımı ama onunla olamadığımı söyleyememiştim.
"Tavşanım neler oluyor sakince bir nefes al"
Annemin dediğinin üzerine koca bir nefes almıştım ve tek elimle yaşlarımı silmiştim.
Annemle biraz konuşmuştuk, o konuyu açmadan işte ne zaman geleceğimi hangi havalimanda ineceğimi kararlaştırmıştık."Öpüyorum anne seni seviyorum"
"Bende canım oğlum herşeyim benim dikkat et kendine"
"Tamam"
Annemin öpücük sesini duyduktan sonra telefonu kaptmıştım. Başımı arkaya döndürüp bakmıştım ve hala mekandan sesler geliyordu, içeriye giresim yoktu ve elimdeki telefondan saate baktığımda diğerlerini çağırmaya karar vermiştim, artık bence gitmeliydik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Airbnb // taekook
RomanceJungkook bir süreliğine fransa'da kiralık bir ev tutmuştu, ama aslında içinde Kim Taehyung'un yaşadığından bihaberdi.