Ayağa kalkarak kapıya doğru yürümüştük acaba ne olmuştu ki?Taehyung sinirliydi biraz, Hoseok eğer gereksiz bir şey için bizi böldüyse şu an kapıda boğardı galiba. Üstümüz çıplak ve saçlarımız dağınık bir şekilde kapıyı açmıştık.
"Efendim Hoseok"
"Taehy- LAN SİZİN ÜSTÜNÜZ NİYE ÇIPLAK"
"Hoseok NE OLDU AMK"
Ben arkada biraz utançtan Taehyung'un arkasına saklanmak ister gibi geçmiştim.
"SİZ NİYE ÇIPLAKSINIZ NOLUYO LAN BURDA"
"HOSEOK HAVUZA GİRECEKTİK OLDU MU ŞİMDİ NE OLDUĞUNU SÖYLE"
"He yok bişey sadece Yeontan peşimden kovalıyordu GÖTÜMÜ ISIRCAKTI bende koşarak buraya geldimde son dakika siz açmadan sakinleşti, bunun içinde 3 harfli mi var Taehyung hm? Çabuk söyle"
"Amk bunun için mi rahatsız ettin? Gerçekten Hoseok şu an seni boğmadan gözümün önünden kaybol çabuk"
"N-ne TAMAAAAAMM" sondaki uzatıpı kelimeyle koşarak evlerine doğru gitmişti.
Taehyung'da kapıyı kapatarak oflamıştı ve bana bakmıştı, kafamı ellerime doğru yöneltmiş ellerimle oynuyordum."Jungkook özür dilerim" diyerek iç çekmişti.
"Sorun değil senin suçun değil" demiştim kafam hala aşağı doğru bakıyordu, utanıyordum evet çünkü şimdi aramızdaki o sıcaklık gitmişti Hoseok hyung yüzünden, biraz üzülmüş olabilirdim ama yapacağım bir şey yoktu.
"Gel içeri geçelim" diyerek yanımdan geçmişti Taehyung.
Aramızdaki o gariplik hala vardı ve bende onun karşısına durdum ve sonunda kafamı kaldırmıştım. Dakikalar sonra yavaşça yaklaşmıştım ve içimdeki onu öpme isteği tekrardan artmıştı, her zaman ki gibi kolları belimi bulmuştu ve tam dudaklarımız buluşacakken telefon çaldı.
"Siktir" diyerek geri çekilmişti ve bu seferde benim telefonum çaldığı için ayrılmak zorunda kalmıştık. "Annem ağrıyor özür dilerim" diyerek mutfağa doğru yürümüştüm. Telefonu açıp hoparlöre aldım.
"Efendim anne"
"Tavşanım sen beni neden hiç aramıyorsun jiminle hep mesajlaşıyormuşsunuz ama beni aradığın yok"
Tavşanım dediği an utanarak Taehyung'a daha çok sırtımı dönmüştüm, arkamdan kıkırtı gelince duyduğunu anlamıştım.
"Ş-şey anne ben seni daha çok sonra arasım bide çok özür dilerim arayamadım ki seni hiç Taehyung'la sürekli dışarı çıktık bu son zamanlar"
"AAA TAEHYUNG'TA ORDA MI? Geçen sefer konuşturcam demiştin gitmeden önce çok kötüsün Jungkook'um"
"ANNE TAMAM kaptıcam artık tamam mı?"
Arkamdan Taehyung'un geldiğini hissettiğimde bi an sıçramıştım.
"Merhaba bayan Jeon ben Taehyung nasılsınız"ne yapıyordu bu, ona bakarak kaş göz etmeye çalışırken halime gülmüştü ki sesi biraz komik gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Airbnb // taekook
RomanceJungkook bir süreliğine fransa'da kiralık bir ev tutmuştu, ama aslında içinde Kim Taehyung'un yaşadığından bihaberdi.