15

28 5 0
                                    


2 yıl sonra

"Anne! Calvin Klein donumu ne yaptın!!!!"
Yukarıdan bornozla anneme seslensemde duymuyordu.

"Ne var Kook'im ne var!"

"Ya anne üç saattir bağırıyorum boğazım koptu"

"Anneye cevap verilmez yukardaki banyoya bak"

"Anne yok burda biliyorum" belimden kayan kemeri yine sıktım ve bornozumu düzelttim.

"Burdaymış, Jiminn gel şunu çıkar Jungkook'a!"

Kapımı kapatıp içeriye girdiğimde elbise seçmeye gitmiştim dolabımda ve kapım çalındı.

"Gir Jiminshi"

"Ne yaptın bakıyım mis kokulu insancık"

"Hiç işte valizi hazırladım öyle duş aldım, sen hazır mısın"

"Ya bana güvenmiyor musun"

"Tabiki güveniyorum ya salak" İkimizde gülerek hazır olup aşağıya inmiştik ve annemin gururlu bakışlarıyla karşı karşıyaydık.

Jimin'le yaz tatili yapmaya karar vermiştik, Las Vegas'da, otel odası tutmuştuk.

"Oteli bir daha arayın kuzum gitmeden önce" annemin bunu demesiyle benim gözüm yerde kalmıştı, bunları daha önce yaşamıştım, iki sene oldu, ne ondan haber almıştım nede o benden. Artık hikayemiz mahşere kalmıştı.

"Tamam teşekkür ederiz"

Jimin telefonu kapatıp tamamız diyerek ayaklanmıştı annemle bende arkasından gitmiştik.

Annem bizi havalimanına bırakmıştı ve önümüzde iki saat vardı henüz uçağa. Biraz gerilmiştim, malum o olaydan sonra uçaklar beni germeye başlamıştı.

Jimin ile bir kahveciye geçmeye karar vermiştik, çok büyük havalimanıydı ve bir yer bulmuştu Jimin kafamı kaldırdığımda yer'in adına baktım "Peach's Place" yazıyordu. Şaka gibi bugün niye karşıma imalı şeyler çıkıyordu, çok saçma gelmeye başlamıştı.

Masaya oturduk ve sipariş etmiştik birkaç şeyler.
Dakikalar sonra siparişlerimiz gelmiş yavaştan yemeye başladık. Jimin cebinden telefonunu çıkarıp bana doğru yöneltti ve "Poz ver Kook" diyerek gülümsedi, kameraya baktım ama ifadesiz kaldım. Bugün çok kötü bir gün olucak hissediyorum, sürekli 2 sene önceki olay geliyordu aklıma, sürekli onunla ilgili şeyler çıkıyordu, sadece şu an unutmak için her şey yapabilirdim.

Yinede Jimin'i kırmamak için poz verip hafifçe gülümsemiştim, o'da gülerek "çok tatlı" demişti.
Güzel vakit geçirip zamanı geldiğinde uçağa binmiştik, rahatça oturup Jimin'e baktığımda gülümseyerek bana el salladı.

Hazırdık, hazırdım ve yapabilirdim, en son bindiğimde tüm yol boyu ağladığımı hatırladım, içimde bir rahatsızlık hissi olsada kendimi toparladım, sonuçta başka bir ülkeye gidiyordum, onun yanına gitmiyordum yani, onu görmeyecektim ve görmekte istemiyordum zaten.

-
(Taehyung)

"Salak mısın Hobi" diye söylenmiştim Hoseok'a, Las Vegas'a tatile gitmeye hazırdık ama şöförcü gelmediği için Hoseok saçma sapan hipotezlerde bulunuyordu.

Airbnb // taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin