Evet yeni bölüm geldi.
Bir önceki karekter tanıtımın da mutlaka okuyun.
Karekterleri tanımış olursunuzOy ve yorumlarınızı bekliyorum 🥰
Oy ve yorumlar fazla olursa yeni bölüm o kadar çabuk gelir.
Şu an oy ve yorum çok az.Hepinize keyifli okumalar. Satır arası yorum yapmayı unutmayın😘💋
******
Erkinden:
Bugün hafta sonuydu.
Bende kütüphanede ders çalışacağı bahanesiyle çalışacağım kafeye gelmiştim.Zaten babam pek evde durmadığı için nereye gittiğimi çokta umursamıyordu.
Ama abim emiri inandırmak pekte kolay olmuyordu.Eğer ona çalıştığımı söylersem hayatta izin vermeyecekti.
Ona göre benim sadece okulum ve derslerimle ilgilenmem gerekiyordu.Ama benim gibi zor bir hayatı olan çocuk için bu pekte mümkün olmuyordu.
Evde sadece abim çalışıyordu.
Babamın kumar masalarını gezmekten bir işte çalışmaya zamanı olmuyordu.
Bende okuduğum için evin tüm yükü abimin üzerindeydiBir nebzede olsa okul masraflarımı çıkarıp abimin yükünü hafifletmek istiyordum.
Çalışanlar için ayrılan odada iş kıyafetlerimi giyip ön tarafa geçmiştim.
Benle beraber çalışan arkadaşım Selen çoktan müşterilerle ilgilenmeye başlamıştı.
Bende vakit kaybetmeden yeni gelen müşterilerle ilgilenmeye başladım.2 saat boyunca gelen giden müşterlilerle ilgilenmiştim.
Tam kapıdan yeni giren müşteri için arkamı dönmüştüm ki gelen kişiyi görünce şansıma bir kez daha lanet ettim.Gelen okuldaki belalım, daha doğrusu takıntılı manyağım tamer hemen arkasından da ekurileri volkan ve sefa girmişti.
Çocuğa ne kadar hayır desem de bir türlü yakamı bırakmıyordu.Kendisiyle ben 17 yaşındayken tanışmıştım.
Babam bundan 3 sene önce tamerin babasının şirketinde çalışıyordu.
Ne olduysa o gün olmuştu zaten.*******
3 yıl önce:
Erkin sabah okula gitmek için hazırlanmıştı.
Evde yine her zamanki gibi kimse yoktu.
Annesi öldükten sonra hiç ailecek bu sofraya oturmamışlardı zaten.Abiside erken yaşta iş hayatına atıldığı için Erkin hep tek başına kalmıştı.
Bir şeyler atıştırdıktan sonra tam evden çıkacakken çalan telefonuyla durmak zorunda kalmıştı.
Arayan babası kadirdi.Vakit kaybetmeden aramayı cevaplamıştı.
Ne kadar geç cevap verirse onun için o kadar kötüydü."Alo efendim baba."
"Sıçan çıktın mı evden?"
"Yok baba yeni çıkıyorum."
"Lan sana daha kaç kere diyeceğim bana baba deme diye. İllah döveyim mi yani?"
"Şey özür dilerim."
"Kes, Dinle beni. Hemen benim odaya gidiyorsun.
Komidinin üzerinde siyah kapaklı bir dosya var.
Onu alıp hemen çalıştığım yere getiriyorsun.""Ama benim okula gitmem gerekiyor.
Fizik sınavım var.""Lan sen halen bana cevap mı veriyorsun?
O dosya yarım saat sonra elimde olmazsa eve geldiğimde okula gidecek bir bacak bırakmam bilesin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkin (BxB)(Gerçek Ailem)
Teen FictionAnnesini kaybetmiş Erkin Özgün , babası ve abisiyle yaşamaktadır. Ama İnterseksüel bir birey olduğu için babası tarafından lanetlenmiş ve sevilmeyen bir çocuk olmuştur. Babasının tek düşündüğü biricik oğlu emir ve kumar masalarıdır. Bir gün Erkin'in...