Evet güzel bir bölümle karşınızdayım.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Hepinize iyi okumalar 🥰
******
Erkinden:
Bu sabah çok mutlu uyanmıştım.
Çünkü bebeğimiz için alışverişe çıkacağız.
Hemen üstümü giyinip aşağı indim.Ev halkı çoktan sofradaki yerlerini almışlardı.
Bir tek ayaz yoktu."Günaydın."
"Günaydın oğlum."
"Günaydın hayatım."
"Günaydın annecim. Hadi çabuk kahvaltını yap.
Gidip kardeşime kıyafet ve oyuncak alalım.""Tamam bebeğim."
Sofradaki yerime kurulup tabağıma bir şeyler koymaya başladım.
Asaf'a çok bakmamaya çalışıyordum.
Beyefendi dün onu gece yarısı dışarı gönderdiğim ve üstüne üstlük onu beklemeden uyuduğum için sinirlenmişti.Ama aşkını ispatlamak için fazla sesini çıkarmıyordu.
Ehh sen misin zamanında beni üzen. Şimdi çek bakalım çilesini.
Öyle kolay gönlüm kazanamazsın bay mükemmel.Yalan yok ben de ondan hoşlanıyorum.
Belki daha fazlasını hissediyorum.
Hem bundan sonra çocuklarım için istesem de istemesem de asafın yanından ayrılamazdım.Başta gitmeyi düşünsem de bundan sonra ne çocuklarımdan ne de yanımdaki adamdan ayrılmak istemiyorum.
Her sabah onunla uyanmaya, yine akşamları onunla uyumaya o kadar alıştım ki bundan sonra ondan ayrılmak istemiyorum.
Tabi hemen asaf'a söyleyip şımartmak istemiyorum."Oğlum ne oluyor sana?"
"Neyim varmış anne."
"Daha ne olsun oğlum. Sofraya oturduğundan beri esneyip duruyorsun.
O da yetmezmiş gibi suratın sirke satıyor.""Kocacım iyi misin, neyin var?"
En iyisi bilmemezlikten gelmek.
Asaf alayla gülüp cevap verdi."Çok iyim hayatım. Nasıl iyi olmam?
Sadece bütün gece dışarıda kiraz ve pasta aradım o kadar.""Oğlum ne var bunda. Eşin ne güzel aşermiş.
Sanada düşen o ne istiyorsa gidip onu almaktadır.""Tabiki gidip almalıyım anne. Ama ben tüm gece pasta bulmak için uğraştım, sonunda buldum da.
Ama benim güzel eşim geldiğimde mışıl mışıl uyuyordu.""Şey ben..."
"Eee ne olmuş. Demek ki sen çok geç gelmişsin.
Hamile eşin senin gelmeni mi bekleyecekti.
Demek ki uykusu gelmiş.
Bebeği onu çok yoruyor uykusunun gelmesi çok normal."Yürü be aynur anne. Ya ben bu kadına bayılıyorum.
Resmen oğluna karşı beni savunuyor."Anne senin oğlun benim biliyorsun değil mi?
Senin şu an beni savunman gerekiyor.""Erkin'de bundan sonra benim oğlum.
Hamile insanın halinden en iyi ben anlarım.
Sana hamileyken bende çok aşerirdim.
Baban ses bile çıkarmadan gidip ne istersem getirirdi.
Şimdi sıra sende oğlum.""Aslan annem benim."
Oturduğum yerden Aynur anneye öpücük attım..
O da gülerek bana karşılık vermişti."Gördün mü hayatım Aynur annem de benim tarafımda.
Ne olmuş yani seni beklerken uyuya kaldıysam.
Ben hamile bir insanım. Sürekli uykum geliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkin (BxB)(Gerçek Ailem)
Novela JuvenilAnnesini kaybetmiş Erkin Özgün , babası ve abisiyle yaşamaktadır. Ama İnterseksüel bir birey olduğu için babası tarafından lanetlenmiş ve sevilmeyen bir çocuk olmuştur. Babasının tek düşündüğü biricik oğlu emir ve kumar masalarıdır. Bir gün Erkin'in...