11. Bölüm

21 3 23
                                    

Şaşkınlıkla "Ne? Bunu tatlı bir tavşan sanarak almıştım." Herkes gülüyordu elbette bende gülüyordum.

Jimin kahkaha atarak "Jennie zort!" Dedi.

Yerime oturdum. Jungkook "Bir an Jennie 'Jk stanım' diyecek sandım!" O da gülüyordu.

Lisa'ya döndüm. "Kız sen kankanın olduğunu bilmiyor musun? Niye demedin?"

Lisa da "Ne bileyim. Banane Jungkook'tan" dedi, güldü.

Jungkook, Lisa'ya baktı "Arkadaşım bile beni sattı." Güldü.

"Uykum geldi abla!" Rose ve Lisa; Jisoo ve bana bakarak dedi. Jisoo herkese bakarak "Biz gidelim."

Herkesle vedalaştık ve arabaya bindik. Arabayı çalıştırdım.

"Kızlar bana Calvin Klean'dan iş teklifi geldi.

Lisa bana bakarak "Ne markası?" Diye sordu. Yanıtladım"İç çamaşır ve kıyafet." 

Jisoo "Bence kabul et." Rose ve Lisa da aynı şeyi Dedi.

Rose "Sen de kabuk etmek ister misin? Yg de izin veriyor mu?" Dikiz aynasından ona bakarak "Yg izin veriyor. Bende kabul etmek isterim. Eğlenirim. Bilirsiniz fotoğraf çekmeyi severim."

"Jennie, peki ne zaman gideceksin?" Yanımada duran Lisa bana dönerek söyledi.

"Aslında yarın olacaktı ama yarın M/V çekileceği için iki gün sonraya ertelettirdim." Diye yanıtladım.

Lisa tekrar konuşarak "En büyük destekçininiz" Gülümseyerek söyledi.

Rose ve Jisoo arkadan "Jennie! Jennie! Jennie!" Diye tezahürat yaptı. Lisa da onlara katılarak "Jennie en iyisi! Jennie en iyisi! Jennie en iyisi!" Dediler.

Gülümseyerek "Ah, teşekkür ederim kızlar!" Kırmızı ışıkta durdum ve onlara sarıldım. "İyiki varsınız."

Jisoo "Jennie 5 saniyeye yeşil yanacak." Diyince yerimi doğruladım.

Bir kaç dakika sonra eve geldik. Arabayı park ettim ve içeriye girdik. Herkesin uykusu olduğu için odalara dağıldık.

Direk pijamalarımı giydim ve akşam bakımımı yaptım. En sonunda da telefonumu şarja koyup yatağıma yattım.

Telefonumda ki çalar saat ile uyandım. Gün nerde ya... ah, evet sabahın 04.00'ü olunca 'gün' bile olmaz.

Hemen yatağımdan kalkıp banyoya girdim. Duşumu falan aldım, bakımımı yaptım.

Üstümü değişmek için giyinme odama girdim. Beyaz kısa t-shirt ve pembe pantolon giydim. Hazırlandım ve evden çıktım.

Arabayı çalıştırdım. Yola koyuldum. Geleceğimi bildirmek için Zico'ya "yoldayım" mesajını attım. O da hemen gördü ve "Bekliyorum." Dedi.

Muhtemelen ordaydı ve makyajını ya da kıyafetini giydiriyorlardı.

Oraya geldim. Üstümü giydirdiler. Makyajımı yaptılar ve artık hazırdım.

Zico'nun yanına geldim. Arkası dönüktü. "Hoş geldin." Bana dönerek dedi. "Vay... mükemmel olmuşsun Jennie Kim!" Dedi.

Gülümseyerek "Öncelikle hoş buldum ve sende çok iyi olmuşsun."

Beraber sahneleri çekmeye başladık. Kamera arkası için de kameramanlar geliyordu. Benim çok sahnem yoktu o yüzden işim daha hızlı biterdi.

Molaya girdik. Mola dediğime bakmayın makyaj yapıyorlar.

"Ah, yoruldum. Peki ya sen Jennie?" Yanımda oturan Zico, bana bakarak söyledi. Aynadan ona bakarak yanıtladım. "Biraz."

Makyöz "Bitti Jennir Hanım ve Zico Bey. Çekime gidebilirsiniz." Dedi sevecence.

Kalkarak "Hadi Zico kalk daha işlerimiz çok özellikle senin."

"Yaa... gelmek istemiyorum. Yorgunum. Git sen tek yap." Hâlâ kalkmadı.

Elinden zorla çektim ve kaldırdım "Saçmalama sensiz sahnelerimi çektim zaten." Dedim. Beraber güldük.

Berber sete tekrar gittik. Ah... tüm grup burdaydı. Onlara el salladım ve yanlarına gittik.

"Ah, sizin burda ne işiniz var?" Dedim. Lisa da "Seni yanlız mı bırakacağız?" Dedi ve Beraber sarıldık.

Taehyung "Çok güzel olmuşsun! Ama birşey fark ettim Cooky'i giymemişsin üzüldüm." Hep beraber güldük.

Lisa dan ayrılarak "Ya saçmalama!" Diyip omzuna küçük vurdum.

Jimin "Yayın bunu Jennie zorba! Taehyung'a vuruyor!" Dedi. Tekrardan güldük.

Arkadaki çalışan "Lütfen sizi sete alalım." Dedi.

"Jennie, gidelim mi?" Zico yanıma gelerek söyledi.

"Tamam, görüşürüz çocuklar!" Diyip gittik.

Arkada tezahürat yapıyorlardı "JENNİE! JENNİE! JENNİE! JENNİE!"

Zico bana bakarak "Fanın çokmuş." Diyip güldü. Bende aynı şekilde güldüm.

"Kıskandın mı? Bende sana yapayım. Zico! Zico! Zico!" Yine kahkaha attık. "Saçmalama Jennie."

Aradan saatler geçti ve bitti. Cazamda bittiği için şirketim Yg'ye gittim. Orada dans falan çalıştık. Özellikle bayağı rap çalıştım.

Mola olduğu için kızlarla şirketin cafesine oturuyorduk.

"Jennie, Yg kabul etti mi reklam işini?" Dedi Rose. Bende "Evet, kabul etti." Diye yanıtladım.

Jisoo "Saat 23.00 eve gidelim." Hepimiz onayladık. Eşyalarımızı aldık ve arabaya gittik.

Kızlar çok yorgundu o yüzden Rose, Jisoo ile sarılarak uyuyordu. Lisa da bana sarılamadığı için cama kafasını koymuştu.

Eve geldiğimizde onlara "Blackpink evimize geldik! Kalkın!" Diyerek uyandırdım.

"Tamam Ninnie'm" dedi Lisa. Rose ve Jisoo da uyku sersemi olduğu için "Hm hm..." dediler.

Herkes odasına çıktı üstümü falan değiştirdim, duşumu aldım, bakımımı yaptım. Ve artık çok yorgun olduğum için direkten yattım.

Sabah oldu ve hemen kalktım. Duşumu alıp, bakım yaptım. Üstüme pembe  crop ve siyah etek giydim.

Kızlar şirkete gitmişti. Çünkü benim iş görüşmem olduğu için biraz geç gideceğim.

Avokado salatası sipariş ettim ve yemeye başladım. Yerkende telefonda geziniyorum.

Sonra da arabama bindim ve CK'ın (Calvin Kline'ın) şirketine gittim.

Çalışan beni odaya yönlendirdi. Bende ceo ile konuştum ve anlaştık. 2 yıl boyunca onlarla çalışmam için sözleşme imzaladım.

Hatta bugün reklam çekimi olduğu için hemen üstüme sutyen ve külot giydirdiler. Neyse en azından deniz ya da havuza da böyle giriyorum o yüzden sorun olmaz.

Her şey bitince sete aldılar. Ama şuan hazırlıyorlar o yüzden hazırlamalarını izlemek için bir koltukta oturdum.

Ah cidden sıkılmaya başladım. Bari hızlı hazırlayın.

Birden omzuma bir el dokunduğunu hissettim ve yanıma da birisi oturmuştu. Hızlıca o tarafa yani sol tarafıma baktım "Aa! Kimsin se-" bu... Bu Jungkook'du.

Elini omzumdan çekti "Ah, sakin ol." Dedi sakince. Onu biraz süzdüm sadece boxer giymişti.

"Hey! Sen niye iç çamaşırınlasın?"

"Jennie, ben marka elçisiyim ve aynı zamanda sende öylesin hatta sende iç çamaşırınlasın ben sana birşey diyor muyum?

BÖLÜM SONU

. . .

THE İDOL [JenKook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin