15. Bölüm

8 3 4
                                    

Fazlasıyla olan sert, baskın sesi ile herkes ona bakmıştı ve bende dahil. Kimse beklemiyordu yine bende dahil.

Cidden neden demişti? Böyle birşeyi deme hereksimi neden vardı? Hiç bilmiyorum...

Şok olan hafif açık ağzımı fark ettim. Jungkook sert suratı ile Kai'ye bakıyordu. Dimdik, idalı bir şekilde.

Sonunda ağzımı oynata bilmiştim "Jungkook, ne demeye çalışıyorsun?" Dedim, yanımda oturan Jungkook'a sadece ikimizin duyabileceği şekilde.

Jungkook yüzünü bana ağırcs çevirdi ve seslice konuşmaya başladı "Eski sevgilin sana şuanki sevgilini soramaz." Dedi.

"Jungkook 'şuanki' derken?" Dedim ve artık bende sesli konuşuyordum.

"Jennie, yani eski sevgilin yeniye dair birşey soramaz diye kastettim. Anladın mı?" Sesi ve kendisi hâlâ sertti.

"Ben özür dilerim. O şekilde kastetmemiştim" dedi Kai. Tüm gözler onun üstüne çevrilmişti.

"Sen gayet neyi kastettiğini ikimizde çok iyi biliyoruz!" Jungkook tekrar konuşarak.

"Ben birşey kastetmiyorum. Neyi anlamıyorsun?"

"Kai seni-"

"Yeter!" Diye bağırdım. Cidden bu konu fazlasıyla uzamıştı. "Konuyu çok uzattınız ve bu kadar yeter. Jungkook ve Kai... susun." Dedim.

Jungkook kafası ile onayladı ve elindeki telefonu çıkarıp oynamaya başladı. Kai ise hiç birşey demedi.

Derin bir nefes aldım. Yanımda olan Lisa bana su verdi "İç rahatla canım," dedi.

"Neyse en iyi biz çiftiz" dedi Rm, Hwasa ile bakışarak güldüler.

"Kıskanıyorum sizi" Yanımda oturan bir adet tatlı Lisa söyledi.

"Neyse ya... Yarın ne yapıyorsunuz?" Dedi Jisoo.

"Sen, ben, Jimin, Jin, Lisa, Taehyung restoranda falan gitmeyecek miyiz?" Diye söyledi Rosé.

"Jennie tek kalmış. Bizde dans falan çalışıçağız Suga ile," dedi J-Hope.

"Bizde Hwasa ile eğlenmeye çıkacağız" dedi Rm.

"Bizde grubumuzda olacağız" dedi Soyeon.

"Bizde Kai ile gezeriz" dedi Iu.

"Jennie ve Jungkook çöpçatanlık yapacak" Lisa gülerek söyledi.

"Blackpink evimize gidelim" dedim.

"Yeni geldik olmaz." Rosé hayır anladımda başını sallayarak söyledi.

"Uykum var" diye yalan söyledim. Aslında hızlı söyledim anladı mı bilmiyorum.

"Yalancı Rubie. Neyse biz gidelim." Diyerek ayaklandı Lisa.

"Görüşürüz!" Dedi Jisoo.

Rosé de "Görüşürüz" Diyerek el salladı.

Ben ise sadece el salladım.

Rm bizi yolcu etti. Ben direk arabaya bindim. Sanırım kapıda birşeyler konuşuyorlardı Rm ve kızlarım. Her ne konuştular ise 5 dakika sonra geldiler. Sormadım ne konuştuklarını ve onlar da demediler sanırım önemli birşey değildi.

Eve gidene kadar birşey konuşmadık çünkü ChaeSoo uyuyordu, Lisa ise Taehyung'un instagramını taciz ediyordu yani tüm fotoğraflarına bakıyordu.

Nihayet eve gelmiştik. "ChaeSoo kalkın! Lily sende çocuğun instasını taciz etmeyi bırak" dedim gülerek

"Geldik mi?" Dedi Rosé

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THE İDOL [JenKook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin