10. Bölüm

16 3 11
                                    

Gözlerini gözlerime dikişi hiç bitmiyordu.

Birden ayağım kaydı tam düşecektim ki beni sımsıkı tuttu "İyi misin?" Nazikçe dedi, gözlerime bakarak.

Tekrar dans etmeye başladık ve kapı açıldı. İkimiz kapıya baktık ve gelen Zico'ydu.

"Ee... yanlış mı geldim?" Gözleri kocaman olmuştu. "Hayır, sen gelene kadar çalışıyorduk." Durumu açıklayarak dedim. Zico da "Ama Jennie biz bu kadar yapışarak yapmayacaktık ki?" Diyince Jungkook dan kendimi çektim.

Zico yanımıza geldi "Jennie o dans olayı iptal olduğunu söyleyecektim yani çalışmana gerek yok" Gülümseyerek dedi.

"Ben gideyim. Zaten şimdi dans çalışmamız var." Dedi Jungkook.

"Görüşürüz!"

"Görüşürüz."

Diyip gitti. Bende sandalyeye oturdum. Zico bana baktı "Yarın M/V çekilecek." Heyecanlı sesi ile yanıma oturdu.

"Ah, evet. Biliyor musun? İlk defa bir erkek ile düet yapacağım." Diyip güldüm.

"En azından yakın arkadaşın ile..." Zico bana bakarak söyledi. Yanıtladım "Evet"

Ayağa kalkarak "Oturmaya mı geldik? dans çalışalım."

Oturan Zicu'yu ayağa kalkması için elinden tutup kaldırdım.

"Tamam o zaman hanımefendi." Gülümseyerek söyledi.

Bir kaç saat dans çalıştıktan sonra bana verilen özel dans odasına gidip Blackpink danslarını çalıştım.

Akşam olunca arabama binip eve gittim.

Eve geldim ve duşa girdim. Sonra da üstüme açık pembe crop ve siyah şort giydim. Ah... rahat hissediyorum artık.

Sonra da kendimi yatağa attım. Telefondaki magazin sayfalarını gezmeye başladım.

  K-Magazin

Merhaba K-Pop fanları! Bomba haberler var!!

Bts, Blackpink, Kai, Iu, Hwasa, Miyeon ve Soyeon grup kurmuşlar. Bu güzel bir arkadaşlık grubuna benziyor. Jimin de sosyal medyaya fotoğraf attı ve bu olanları kanıtladı.

Siz ne düşünüyorsunuz??

10 milyon yorumu gör...

Kullanıcı0864218635: Eski sevgili olan Jennie ve Kai de mi aynı grupta!? İnanılmaz..

Kullanıcı47286383689: Kpop fanı olarak bu grup efsane olacak!!

Kullanıcı6783427896: Shiplediklerim nolur beraber olunnnnnnn

Diğer yorumlar için tıklayın...


Ah, her neyse. Yatağımdan kalkıp oturma odasına girdim. Kızlar salata yiyorlardı. Lisa bir elini yanına doğru göstererek "Gel hayatım!" Dedi.

Hemen yanına oturdum. Bana su ve salata verdi "Al ye canım."

"Ah, teşekkür ederim bir tanem." Gülümseyerek aldım elinden.

Karşımızda oturan Jisoo "Rose aç ağzını" kahkahalarla Rose'ye salatasını yediriyordu.

Rose gözlerini kocaman açarak "Bebek oldum bu yaşta inanılmaz!" Kahkahalara boğulduk.

Yemeklerinizi bitirince sohpet etmeye başladık.

Jisoo "Jennie, ne zaman klip?"

Boğazımı temizledim ve "Yarın" dedim.

"Desteklemeye gelmek isterdim ama Yg bırakmaz" Lisa sarılarak söyledi

"Jennie en iyisi! Jennie en iyisi! Jennie en iyisi!" Diye bağırarak moral vermeye çalıştı Rose.

"Ee... nereye gidelim sıkıldım." Dudaklarımı hafif büzerek dedim.

Jisoo da "Jimin'lere- yani Bts'e gidelim mi?" Rose gözlerini ona dikerek "Jimin'i görmek için diyor. Anlamadık sanki!" Yine hepimiz güldük.

"O zaman gidelim mi?" Kızlara bakarak dedim.

Lisa "Hadi hazırlanın." Diyip ilk yukarı çıkan o oldu.

Bende öncelikle Taehyung'u aradım. Müsait olduklarını söyledi ve tüm grubu çağıracakmış.

Üstüme siyah, baskılı, salaş t-shirt ve altıma beyaz etek giydim. Ayakkabı, aksesuar vb. şeylerimi de takıp, giyince aşağı indim.

Kızlar da giyinmişlerdi. Beraber arabaya bindik. Arabayı sürmeye başladım.

"Jennie abla! Çok güzelsin" Lisa bana hayranlıkla baktı. "Teşekkür ederim bebeğim." Dedim.

Jisoo, rujunu sürmeye çalışıyordu. Rose, Jisoo'ya ayna tutuyordu. Lisa onlara gülüyordu.

Sonunda geldik. Arabadan indik. Zile bastım ve beklemeye başladık.

Kapıyı Iu açtı. Gülümseyerek "Hoş geldiniz!" Bana sarıldı.

Karşılık vererek "Hoş bulduk." Dedim ve içeri geçtik.

Oturma odasına geldik ve herkes bize bakmaya başladı. "Hoş geldiniz." Dedi Kai.

Herkes gelmişti. Jisoo "Hoş bulduk." Dedi ve yerlerimize oturduk.

Lisa ile aramızda konuşmaya başladık. "Lisa, fotoğraf çekip sosyal medyaya atalım." Dedim. Lisa da gülümseyerek "Tamam." Dedi.

Telefonumu çıkarttım ve Lisa ve kendimi yakınca çektim. Aralarından seçtiklerimizi hemen paylaştım.

Birden Jimin Jisoo'nun yanına oturdu. Noluyor be?

"Jisoo, bak hangisi daha güzel?" Diyip telefonunu ona gösterdi. Sanırım kıyafetler gösteriyordu.

Taehyung, Lisa'ya odaklandığını fark ettim. Lisa, Suga ile konuşuyordu. Taehyung'a çaktırmadan el salladım. Taehyung, hafif sıçradı. "Noluyor?" Dercesine elimi ve kafımı salladım. Taehyung da "Hiç" dedi dudaklarını kıpırdatarak.

Soyeon "Jennie ve Suga. Hep beraber rap şarkısı çıkarsak K-pop sallanır." Dedi. Suga "Katılıyorum. En iyi üç rapçi" Soyeon'a bakarak dedi. "K-pop sallanır ortada birşey kalmaz. Aşırı iyi olur." Dedim gülerek.

Jungkook "J-Hope ve Lisa dans pratik videosu çekse aşırı iyi olur!" Lisa ona bakarak "En iyi kadın ve erkek dansçı!" Dedi.

Taehyung göz devirdi. Bir dakika neden yapıyor ki?

Miyeon "Vocal olarak Rose, Jin ve Jimin yapması gerek." Sohbete katılarak.

Rose "Evet, çok güzel olur." Gülümseyerek söyledi.

Ben de "Visual olarak da Jisoo ve Jimin yapmalı." Dedim. Lisa bana bakarak "Ama Jennie erkek visual Jin değil mi?" Şaşkınlıkla Dedi.

"Bence Rose ve Jin'in simetrik yüzü uyuyor ve Jimin ve Jisoo'nun yüz hatları, fiziği uyuyor. O yüzden dedim."

Lisa da "Evet, Jennie'm haklısın!" Dedi.

Rm bana bakarak "Jennie ayağa kalksana." herkes bana baktı. "Neden?" Dedim.

Rm "Kıyafetine bakacağım." Dedi. Bende kalktım. Rm de "Baskılı t-shirt'ünde Bt21 yani oyuncaklarımızın olduğu Jungkook olan Cooky'nin resmi var."

B Ö L Ü M    S O N U

.  .  .

THE İDOL [JenKook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin