12. Bölüm

23 3 44
                                    

  Aslında haklıydı. Ama bize hiç bu marka elçiliği konusunda birşey demedi. Aslında bende onlara birşey demedim.

"Ee... neyse hoş geldin." demekle yetindim sadece.

Önce küçük bir kahkaha atarak "Bu soruyu sana dokunduğumda sorman gerekmez miydi?" dedi.

Tam cevap verecekken bir çalışan "Jungkook Bey, ilk sizi çekime alacağız. Çekim hazır." Diyr bağırdı.

Ayağa kalkarak "Gitmeliyim" dedi. Hemencecik oraya gitti.

Benimde canım sıkılmasın diye onunla nasıl çekim yapacaklar diye izlemeye başladım.

Jungkook komik birisi sanarken ikinci tarafi bayağı havalı duruyordu. Onu tanımasam seri katil falan olduğunu düşünürdüm. Aslında ufaktan ürpermiştim. Pozu, yüz hatları, dövmeleri vs. Jungkook'u daha da sertleştiriyordu.

Aslında çok fazla kası vardı. Birden yutkundum. Acaba CK şirkettindeki herkesi aynı anda döver mi? Ah, Jennie sus bence.

"Çekim bitti. Jennie Hanım'ın yerini hazırlayın. Jungkook Bey, siz geçebilirsiniz yerinize." Yönetmen herkese söyledi.

Jungkook yanıma yine geldi ve oturdu. "Üstünü değiştirmeyecek misin?" Ona dönerek söyledim.

Bana kafası ile baktı ve gözlerini dikti "Hayır, kabinleri ayarlıyorlar."

  "Tamam o zaman." Ona bakmayı keserek önüme döndüm. Sanırım hâlâ bana bakıyordu. Niye bakıyor acaba ya?

Sonuçta arkadaşım olduğu için ters cevap vermek istemiyordum. O yüzden birşey demedim.

"Jennie Hanım, gelin!" Çalışan bağırarak söyledi.

Hemen kalkarak gittim. Çekim yeri çok değişikti ama çokta güzeldi. Pozumu çalışan ayarladı. Kameraya bakacakken arkadan Jungkook'un bana dikkatlice baktığını gördüm. Göz göze gelmedim çünkü bilerek bakmadım. Kameraya odaklandım.

Yaklaşık 15-20 dk. geçtikten sonra kabinlere girdim. Üstümü giyinip çıktım. Sanırım Jungkook da kabindeydi çünkü görünmüyordu.

Hemen aşağı indim. Arabama bindim ve eve sürmeye başladım. Tam o sırada Suga mesaj atmıştı hemen arabamı park ettim ve baktım.

"Jennie, ben Soyeon'dan hoşlanıyorum hatta direk aşığım. Neyse burası seni çokta ilgilendirmez. Sen onunla iyi arkadaşsın o yüzden bizim aramızı yap. Ben arada kıskandırırım, başka planlar yaparım dert etme. Sadece dediklerimi yap. Best 2. Rapper!!!!"

Ne yazmış ya! HwaRm'in arasını yapacağım derken SugEon'un arası kaldı. Neyse bu işleri seviyorum o yüzden kabul etmem gerektir.

"Tamam, Best Rapper!!!!"

Yazdım ve gönderdim. Umarım Soyeon da Suga'yı seviyordur.

Tekrar sürmeye devam ettim. Eve geldim, arabamı park ettim. Evin anahtarını almayı unuttuğum için zile bastım. Telefonumun ekranına baktım. Saat 20.00'dı. Tekrar kapıya baktım ve açan Jimin'di.

"Hoş geldin!" Gülümsedi. "Sizin ne işiniz var? Ee... pardon hoş buldum. Sende hoş geldin." Dedim gülerek.

Jimin'de gülmeye başladı. "Ah, Jennie!" Şaka yaptığımı biliyordu o yüzden gülüştükten sonra oturma odasına geldik.

Herkes bana bakarak "Hoş geldin." Dediler.

Direk kızların yanına oturdum. Jimin de yerine geçti.

Jisoo "Jennie ve Jungkook eğlendiniz mi?" Diye sordu.

"Jisoo, çekimdeydik, partide değil. Bu nasıl soru ya!" Dedim gülerek.

Jungkook sertçe "Eğlendik."

Direk karşımda oturan Jungkook'a baktım. Ne diyor bu ya? Partide miyiz ya biz?

"Uykum var." Yanımda omzuma yaslanan Lisa ile bu saçma konuşma bitti.

"Yat aşkım." Ona sarılarak söyledim. Lisa da "Jenduk, bugün beraber yatalım mı?" Bana bakarak masumca söyledi.

Gülümseyerek başımı salladım "Tabiki" diye yanıtladım.

Rm "Ne kadar softsunuz içim bayıldı." gülerek söyledi.

Lisa Ona sertçe baktı "Ben bunu döverim."

"İzin veriyorum. Blackpink saldırın!" Dedim.

Suga "Hey! Siz dört kişisiniz, bizde yedi" dedi

Rose kahkaha atarak "Jennie sizi tekrardan yediye katlayarak döver."

"Ay, Abartmayın." Dedim. O sırada sağ tarafıma baktım. Jisoo ve Jimin sohpet ediyordu.

"Bence biz üç, siz altı kişisiniz." Gülerek onlara baktım.

Jimin ve Jisoo bana bakarak ufak çaplı bir şok geçirdiler.

J -Hope kahkaha attı "Jennie haklı." Diğer herkeste ve bende ona katıldık.

"Abartmayın!" Dedi sağ tarafımdan gelen Jisoo'nun sesi.

"Lütfen bazılarımız sevgili olsun, shiplemek istiyorum!" Dedi Kai.

Ona onay vererek "Haklısın!" Dedim ve güldüm.

Yanımdaki Rose "Eski sevgililer ve sohpet. Yeni shipimiz hayırlı olsun."

Rosè'ye sinirle baktım "Rose!" Kai ve ben aynı anda söyledik.

"Tamam ya... şaka yaptım. Aa... shiplemeyiz olur biter." Dedi tekrar Rosè.

Lisa "Hepimiz sana 'Bombastic Syide Eye' bakışı attık Rose'cim."

Rose biraz üzüldü. Haksızdı ama yine de içim parçalandı. Sanırım bunu sadece ben farketmedim. Jin de gördü ve Rose ve benim arama oturdu.

"Üzülme Rose... Bazıları şakadan anlamıyor." Diyerek bir kolunu Rose'nin diğer omzuna koydu.

"Teşekkür ederim." Rose Ona bakarak söyledi.

"Yemin ederim, gözümün önünde K-Drama oynanıyor!" Diyerek araya girdi Jimin.

"Adam haklı dağılın" diyerek Jimin'e destek verdi Suga.

"İçim sıkıldı yemin ederim. Hepimiz hepimize laf atıyoruz, aradan aşk çıkıyor, birisi birisini savunuyor, ben eve gidiyorum." Dedim

"Jennie, burası sizin eviniz zaten" dedi Jungkook.

"Hm... haklısın" diyerek güldüm ve devam ettim "Oha! Rose ve Jin'i shipledim!"

"Rose, kendi başını yaktın" Hwasa kahkaha atarak dedi.

"Yaa! Shiplerken birisi sevgili olunaca yapım başka değil!" Dedi Jin.

"Tamam beyefendi." Diyerek kahkaha attım.

"Ee... Aslında biz 1 saat önce Hwasa ile sevgili olduk" dedi Rm. Hwasa ile el ele tutuşarak.

"NEEEEEEEEE!?"

"WAAAAWW!"

"OOOOOOOO!"

Salondan bu şekilde çığlıklar yükseldi. Aslında hepimiz çok şaşırmıştık.

"Evlilik görüyorum." Diyerek destekledim.

Karşımda oturan Suga bana göz kırptı ve baş parmağını dudağına koyarak "Şt..." işareti yaptı.

Suga konuşmaya başladı "Biz de Jennie ile 2 saat önce sevgili olduk!" Dedi.

Biraz fazla şoklanmıştım. Şakaya dahil olmak için "Evet." Diye hemencecik o şok suratım ile yanıtladım.

"Yalan söylüyorlar. Onlar zaten hiç bir zaman sevgili olamazlar." Diye Jungkook sertçe söyledi.

!!Bölüm Sonu!!

Oy vermeyi unutmayın<3

THE İDOL [JenKook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin