13. Bölüm

21 3 65
                                    

Hepimiz Jungkook'a kitlenerek baktık. Ne demek istiyordu?

Suga boğazını temizledi "Bir şaka da yaptırmadın." Dedi.

Rose hemen lafa atladı "Jk, bence sevgili olsalar bayağı yakaşabilirler. Mantıkken ikisi de en iyi rapçiler." Diyerek sinirle baktı.

Lisa "Cidden Jungkook sanane lan?" Diyerek güldü.

Jungkook sinirlendi "Yakışmıyorlar." Sertçe dedi.

Soyeon, Jungkook'a baktı. "Jungkook haklı." Sesini toparlamaya çalıştı.

Suga ile göz göze geldik. Bana göz kırptı. Gülüştükten sonra sohpete devam ettik.

Telefonumun çaldığını duydum. Yanımda olan telefonu direkten aldım. Arayan kişi Dawn'dı.

Acaba niye aradı. Bu arada Dawn ile iyi arkadaştık.

Hemen telefonu açtım ve kulağıma götürdüm. "Efendim?" Diyerek söze giriştim.

"Kanka, direk konuya gireceğim. HyunA ile ayrıldık." Sesi kötüydü. Bayağı hemde.

"Ne!?" Diyerek şok geçirdim. "Şuan neredeysen gel ya da ben geleyim." Hızlıca söyledim.

"Geliyorum." Telefonu kapattı. Bu duruma ben bile fazlasıyla üzülmüştüm. Nasıl ya... neden böyle oldu ki? Hemde en iyi çiftlerdi.

Yanımda oturan Lisa meraktan söze girişti  "Jennie, kimdi? Noldu? Yüzün düştü." Şaşırarak eli ile yüzüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına doğru iteledi.

"HyunA ve Dawn ayrılmış. Arayan Dawn'dı ve birazdan geliyor." Zorla konuştum.

Jin ensesini kaşıyarak "Dawn ilr Jungkook bayağı iyi arkadaş ve HyunA ile en iyi çiftlerdi nasıl ayrılabiliyorlar? Ciddi misin Jennie?"

Kafamı sallayarak onayladım. "Evet," dedim.

Iu "Acaba çok mu nazar deydirdik?" Diye ortamdaki negatif enerjiyi almak için söyledi.

Sohpetimizi kapının zili böldü. Lisa "Ben bakarım" diyerek kapıyı açtı.

Bir kaç dakika sonra gelen Lisa ve Dawn'dı.

Dawn yanıma oturdu. Jungkook ise Dawn geldiği için onun yanına oturdu.

"Öncelikle herkese merhaba. Jennie ve Jungkook yardım edin" diye mırıldandı Dawn

"Eşeğin miyiz? Bu ne emir beyefendi? Neyse tabiki yardım edeceğiz." Diye söylendi Jungkook.

Konuşmaya başladım "Öncelikle nasıl ayrıldınız? Bir anlat ona göre plan düşüneceğim." Dedim.

Dawn konuşmak için ağzını araladı "Beni artık sevmediğini ve beni bu nedenle oyalamak istemediğini söyledi" dedi.

Kai "Siz altı buçuk yıldır sevgiliydiniz dimi?"

"Evet." Diyerek başı ile onayladı Dawn.

"Sen onu gerçekten istiyorsan onunla aranı yapacağım." Dedim.

"Yapacağız. Bende varım Jennie." Diyerek Dawn'ın diğer tarafından söyledi Jungkook bana bakarak.

"Öyle işte. Ah, neyse. Dawn konuşsana." Dedim.

Dawn ise "Tabiki onu çok seviyorum. Ah, kendimi toparlayacağım." Diyerek dik durdu ve kendini düzeltti. "Ve planları hâl edeceğiz." Dedi.

Elimi onun omzuna koydum ve "Afferin böyle ol" Diyerek ona moral verdim ve Gülümsedim.

Dawn da bana baktı ve gülümsedi. "Ay... iyiki varsınız"

Jimin "Tamam herkes evine dağılsın. Jennie ve Jk siz düşünün. Planlarınızdan bizene. Ben kendi sevdiğimle ilgilenec..." sustu.

THE İDOL [JenKook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin