Uyanış (18/08/24)

30 5 0
                                    

 
  BİRAY

  Uyan. Uyan. Uyan. 

  Yatağımdan bir anda fırladım. Nefes alamıyordum. Elim boğazıma gitti. Boğazımda hiçbirşey yoktu. Bir ip yoktu. Ayağa kalkmaya çalıştım. Ama nafıle. Ayağa kalkınca başım dönmeye başladı. Ayrıca midem bulanıyordu. Sanırım panik atak geçiriyordum. Başımın dönmesi geçinceye kadar yatağa yaslandım. Birisi göğüs kafesimi eline alıp sıkıyormuş gibi hissediyordum. Nefes al. Nefes ver. İçimden sürekli bunu tekrarlıyordum. Az da olsa işe yarıyordu.
 
  Yaklaşık on dakika sonra sakinleştim. Daha yeni yeni nerede olduğumu anlamaya başlamıştım. Odamdaydım. Benim odamda. Şükürler olsun.

  Rüya görmüştüm. Sadece rüya. Herşey rüyaydı. Ben iyiydim. İple boğulmamıştım. Ölmemiştim. Yaşıyordum. Hayattaydım. Sadece rüyaydı.
 
  Saate baktığımda daha iki olduğunu gördüm. Su içmek için odamdan çıktım. Dolunay olduğu için evin içi aydınlıktı. Koridordaki aynada yansımamı görünce irkildim. Saçlarım dağılmış yüzüm ise far görmüş tavşan gibiydi. Hatta o tavşanla yarışabilirdim bile. Ayrıca yüzümdeki tüm kan çekilmiş bembeyaz olmuştum.
 
  İçimden kahkaha atmak geldi hemde fena halde çünkü buna ihtiyacım vardı hiçbir şeyin gerçek olmadığını bilmeye ama evdeki herkesi artı olarak sokaktaki herkesi de uyandırmak istemediğim için sustum.

  Aptal bir rüya yüzünden girdiğim hallere bak. Kendimi tutamadım ve ağzımdan küçük bir kıkırtı kaçtı. Bu kıkırtı biraz büyüdü ama kendimi zaptettim.

  Suyu içtikten sonra odama geri döndüm. Odama girdiğimde yatağımda uyumak hiç cazip gelmediği için yastık ve yorganımı alıp salondaki kanepeye yattım. Buranın havası bile daha ferahtı sanki.

  Ama düşünceler ve belki biraz da korku uyumamı engelliyordu. Tamam kabul ediyorum baya korku. Hatta çok fazla korku. Dünyadaki tüm korkular bana verilmiş gibi hissettim.

  Telefonumu açıp rüyalarla ilgili biraz araştırma yaptım. Şansın açılması, kısmetin bol olması, değişim, bir durumun sona ermesi ve daha da fazlası gibi rüya yorumları vardı. Çoğu ise saçma salak şeylerdi. Tanrım bunlara inanan var mıydı cidden. Bunları paylaşanlar ne düşünüyordu merak ettim.
 
  Bu yıl üniversite sınavı beni baya strese soktuğu için böyle garip ve... ürkütücü bir rüya görmüş olmalıydım. Eminim herkes böyle rüyalar görüyordu değil mi? Eminim herkes bir kurt+insan karışımı canavar tarafından öldürülüyordu değil mi? Tanrım ne saçmalıyordum ben böyle altüstü bir rüyaydı. Ya da benim inanmak istediğim buydu.

  Tabii o zamanlar bu rüyanın en büyük travmam ve kabusum  haline geleceğinden ayrıca bana hayatı zehir edeceğinden bihaberdim.

 
Devam edecek...










  İkinci bölümü nasıl buldunuz? İlk bölüme göre daha kısa ama diğer bölümler daha uzun olacak. Düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayınn. Düşünceleriniz benim için önemli.💎

  İlk bölümdeki kurt ile ilgili düşünceleriniz neler. İtiraf ediyorum o kurdun hala bir ismi yok.😶😢 Ne kadar düşünsem de bulamadım. Kurt'un ismine karar vermemde bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Seviliyorsunuzz.💞




  Biray bana görseldeki kız gibi bir vibe veriyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Biray bana görseldeki kız gibi bir vibe veriyor. Siz beğenmediyseniz kendi kafanızdaki ile devam edebilirsiniz. Öptümm.

 

 

 

Çiçeklerin Şarkısı  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin