10.bölüm: Şaşkınlık

1.8K 160 39
                                    

canlar yeni bölüm geldi.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Artık Erkin ve Asafın olduğu bölümler olacak.

Hepinize iyi okumalar.😘

**********
Yazardan:

Asaf hastaneden gelir gelmez oğlunu  odasına çıkartıp dinlenmesi için yatağına yatırmıştı.
Kendisi de biraz düşünmek için çalışma odasına geçti.

Tabii giderken cep telefonunu da oğlunun odasındaki komedinin üzerinde unutmuştu.

Deniz uyumamıştı. Babasının odadan çıkmasını bekliyordu.
babasının gittiğini görür görmez yataktan çıktı.
Babası telefonunu yokluğunu fark etmeden Erkin abisiyle konuşmak istiyordu.

Az buçuk nasıl arama yapılacağını bildiği için yatağın altına sakladığı Erkin abisinin telefon numarasını çıkarıp numaraları tuşlamıştı.

Telefonu kulağına verdiğinde telefon çalmaya başlamıştı .Deniz heyecanla açılacak telefonu bekliyordu.

******

Erkin sonunda dersleri biter bitmez okuldan çıkıp eve gelmişti. Bugün gerçekten de onun için çok yorucu geçmişti.
Kendine küçük bir sandviç yapıp karnını  doyurmuştu.

Babası gelmeden biraz televizyon başında zaman geçirmenin iyi olacağını düşünüyordu.

Kumandayı yanına alıp kanallarda gezmeye başladı. Az sonra çalan telefonuyla dikkatini telefonuna vermişti.
Ama bilinmeyen bir numara arıyordu.
Belki önemli bir şeydir diye telefonu açmıştı.

"Alo buyurun?"

Deniz açılan telefonla hemen konuşmaya başlamıştı.

"Erkin abi sen misin?"

"Evet benim de sen kimsin ufaklık?"

"Erkin abi beni tanımadın mı? Arkadaşın Deniz ben."

Erkin şaşırmıştı. Hastanedeyken tanıştığı çocuğun onu aramasını beklemiyordu. Hatta numarasını yırtıp attığını bile düşünüyordu.

"Deniz boncuğum sen misin?
Aramanı beklemiyordum ondan şaşırdım. Yoksa sen hiç unutur muyum?"

"Evet benim Erkin abi. Seni çok özledim onun için aramıştım. Rahatsız etmedim değil mi?"

"Boncuğum sen beni hiç rahatsız eder misin iyi ki aradın.
Ben de seni çok özledim."

"Ne zaman beni görmeye geleceksin. Hani söz vermiştin. Müsait olunca beni görmeye gelecektin."

"En kısa zamanda geleceğim boncuğum.
Gelince sana ne getirmemi istiyorsun?"

"Sadece sen gel Erkin abi başka bir şey istemiyorum."

"Erkin abin kurban olsun sana. Merak etme İlk fırsatta yanında olacağım."

"Beni sakın çok bekletme Erkin abi."

"Tamam kuzum söz mutlaka geleceğim yanına."

"Zaten senin bana verdiğin mendili çalışan ablalar yıkamış. Tüm kokun gitmiş.
Bana kokunu getir olur mu?"

"Ya seni yerim çocuk. Sen bunun için mi üzüldün.
Sen hiç merak etme en kısa sürede yanında olacağım."

Deniz konuşmasına devam edecekken dışarıdan gelen adım sesleri ile babasının odasına geldiğini anlamıştı.

"Erkin abicim ben şimdi kapatıyorum. Biri geliyor telefonu görmesin.
Yoksa izin vermezler seninle konuşmama."

"Tamam boncuğum istediğin zaman beni yine arayabilirsin. Seni seviyorum kocaman öpüyorum."

Erkin (BxB)(Gerçek Ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin