1 ●Masters Of Evil●

416 31 18
                                    

Multimedya : Masters of Evil

Banat, Latveria

Doctor Doom'un şatoya benzer malikanesinde beklediği konuklar sonunda gelebilmişti. Doom, Defenders'ın yeniden kurulduğunu bir şekilde duymuştu ve bu onu kuşkulandırmaya başlamıştı. Camın önünde düşünürcesine bir ileri bir geri adımlar atıyordu ve gergin olduğu her halinden belliydi.

Tam onda topukluları ile yeri inlete inlete beklendiği salona girdi Enchantress. Yeşil pelerinini açtı ve yüzünü gösterdi. Göz kamaştırıcı bir güzelliğe sahipti. Yüzünde bir sırıtış vardı.

"Biz de seni bekliyorduk, güzelim" dedi Jigsaw. .Ama bunu söylemeyi kendisi istememişti. Kimse soğukkanlı bir katilden bunu bekliyemezdi. Ona bunu Enchantress söyletmişti.

Jigsaw'ın yüzü paramparça, tahriş olmuş şekildeydi. Çirkin suratına bakmak gerçekten zordu. Elinde sürekli oynadığı bir bıçak vardı. O, grubun diğer üyelerinin güç seviyesinde değildi fakat Punisher'ın baş düşmanı olması nedeniyle onu en çok oyalayabilecek kişiydi. Doom bu yüzden onu da çağırmıştı.

Enchantress'in bu hareketi sonrasında "Kes şunu!" dedi Doom. Morali bozuktu, Strange'in Defenders'ı yeniden toplaması oldukça berbattı.

"Bakın kimleri görüyorum! Kardeşim için beni terk eden kız. Hoşgeldin " diye imayla konuştu Loki. Her zaman ki yeşil kostümü ve elindeki asası göz kamaştırıcıydı. Uzun siyah saçları geriye taranmıştı. Oturduğu koltuğun yanındaki masada miğfer'i duruyordu.

Tam o anda "Yeter artık!" sesi duyuldu ve bu cümle sessizliği sağlamaya yetmişti. Çünkü bu kelimeleri sarf eden kişi Dormammu'ydu ve kargaşa istemediğini açık bir şekilde belirtmişti. İri bir gövdesi ve bu gövdesini örten gri-kırmızı parlak bir zırhı vardı. Kafası ve yüzü alevler içindeydi. Tüm heybeti ve korkutuculuğu ile duruyordu.

"Burada olmamızın sebebi aptal aşk hikayeleri değil!" dedi kalın sesiyle.Cümlesini vurgulamıştı.

Arkasını döndü ve onları bir süre süzdü. " Toplandık çünkü artık bir tek, biz olacağız. Ve bizi kabullenen bir evren. "

"Evet doğru ama amacımıza ulaşmamızı engelleyen aptal bir grup kuruluyor." dedi Doom.

"Peki, Punisher'ı ne zaman öldüreceğim?" dedi Jigsaw sabırsızlıkla. Loki ise asasını elinde çevirirken duvara yaslanıyordu. "sabırlı ol suratsız" dedi miğferiyle oynarken.

"Peki plan ne Dormammu? sen sırf Strange'e karşı zafer kazan diye gelmedim buraya biliyorsun" dedi Enchantress.

Dormammu arkasını dönüp Enchantress'in gözlerine baktı. "Onları kendi tuzaklarına düşüreceğiz" dedi Dormammu ve şeytanice sırıttı.

***

New York, 177A Bleecker Street, Greenwich
Sanctum Sanctorum

Logan, Carol ve Frank, Strange'in evine gelmişlerdi. Artık burası bir kez daha Defenders'ın tesisi olacaktı.

Dördü kapılara yaklaştığı zaman kendiliğinden açılıyordu. Sonunda salona gelmişleri.

"Evin aynı benim evrenimdeki evin gibi" dedi Carol etrafını incelerken.

Bu cümlesi Strange'i gülümsetti. " Aynı olmadığına eminim çünkü ben daha yüceyim" dedi Strange muzipçe gülerek.

Logan da hiç beklemeden purosunu yakmıştı bile.

Frank ise boş bakışlarla elindeki kalkana bakıyordu. Steve artık yoktu ve Micro , can yoldaşı...ve birçok kahraman ölmüş, şehir yok olmanın eşiğine gelmişti.

Bunları düşünürken aklına Rogue geldi. O kendi malikanesindeydi ve şu an tüm tehlikelere açıktı.

Yine mi birini kaybedecekti?

" Bu sefer olmaz!" dedi mırıladanarak ve hemen kapıdan çıkmak için ilerledi.

" Ne? Ne olmaz? Hey nereye gidiyorsun? Kesin en iyi yaptığı şeyi yapacak..." Carol'un sözünü Logan kesti "birilerini öldürecek."

"Lafı ağzımdan aldın" dedi Carol ve gülümsedi.

"Siz ikiniz artık onu kötülemeyi bırakın, önyargınızı bırakın. Muhtemelen iyi bir sebeple gitmiştir" dedi Stephen.

" Ben ona hala güvenmiyorum. peşinden gideceğim" dedi Logan ve koyu kahverengi rengindeki ceketini giyerek kapıya yöneldi. O anda önünde gitmesine engel olan bir büyü belirdi. Hemen arkasına döndü.

" Biz bir takımız Logan, eğer birimiz giderse hepimiz gideriz, birimiz ölürse hepimiz ölürüz. Punisher'a güvenmediğini biliyorum ve sen de Carol, sezgilerini dinle sana doğruyu söylerler.Şimdi hepimiz gidiyoruz! " diye konuşmasını sonlandırdı Strange.

Bu sözleri grubu bir arada tutmaya yetecekti...

***

Punisher'ın Evi, 4 gün önce

"Ne diyeceksin,çabuk konuş Strange" dedi Punisher, Strange'e ,çünkü onun burada olması ortamı pek güvenli kılmıyordu.

"Şehrin halini görüyorsun. Birşeyler yapmalıyız." dedi Strange.

Frank hala Micro'nun ölümünün şokunu atlamamıştı. Gözleri istemsizce uzaklara dalarken "Yapabileceğimiz hiç birşey kalmadı artık. Kaybettik." dedi.

"Saçmalama. Benim tanıdığım Frank Castle asla bu kadar çabuk pes etmez. Hala yardımımıza ihtiyacı olan insanlar var... hala cezalandırılması gerek kötüler var. Doctor Doom bunların başında" dedi Strange.

Frank'i etkilemişti. Başını sallayarak gözlerini daldığı yerden çekip Strange'e doğrulttu. "Peki nasıl yapacağız?" diye sordu.

"Farklı evrenler var Frank. Sen Wolverine için, ben ise Captain Marvel için farklı evrenlerle gideceğim." dedi Strange.

Frank "tamam da ne amaçla? Ne yapacağız yani?"

Strange gülümsedi. "Defenders'ı yeniden kuracağız dostum."

***

Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra.

Sondaki flashback kısmı umarım Defenders'in toplanmasına açıklık getirmiştir.
Bu bölüm kısa oldu fakat ilerledikçe uzatacağız.

Sizin desteklerinizle tabi. Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen. Eleştiri ve önerilere açığız.

#cuth

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere...

Defenders | Marvel (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin