Svaka je žena jedinka za sebe ,i svaka je zagonetka koju ja želim odgatnuti. Iz tih razloga imao sam misiju u svom životu i jedini cilj mi je bilo pronaci nacin i usreciti ih. Ako mene pitate to je najteži posao u životu jer niko ih ne može razumeti pa cak ni one same. Možda je veliki uticaj na tu moju odluku bio taj što sam odrastao sa petoro žene u kuci. Pošto je moj otac rano preminuo,prakticki dok sam još uvek bio beba bio sam jedini muškarac u toj kuci. Moja baka, majka i tri sestre su bile moja porodica i sve u životu. Sve su bile razlicite kako fizicki ,tako i karakterno i verujte mi ponekad život sa njima je bio kao pravi pakao. Nikada nisam mogao da ih razumem i da ih shvatim. Kako sam odrastao sve je postajalo gore a ja sam sve više želeo da saznam šta se to nalazi u njihovim mozgovima,naravno ako su ih uopšte i imali.
Jedna sestra mi se udala sa dvadeset,druga se razvela sa trideset ,treca ona najmlađa je godinama prekidala i smirivala se sa momkom u nadi da ce biti bolje . Šta da bude bolje? Ako nije uspelo prvi put,onda nece ni drugi,ni treci a ni stoti,staviš tacku i kreneš dalje.
Prvo pravilo mi je bilo " ne vezivati se za jednu ženu". To je za mene bilo nedopustivo jer ako se vežem za jednu ko ce usrecivati ostale? Moja teorija je bila ta da žene budu srecne samo onda kada su zadovoljene u krevetu a bilo ih je previše koje nisu bile.
U sredini dvadesetih sam zapoceo svoju misiju" Usreciti što više žena ovoga sveta". Imao sam plan i strategiju po kojima sam se vodio. Prvo sam nalazio devojke i žene po klubovima. Nije bilo bitno dali su bile slobodne,udate ili razvedene sve su one imale podjednako isti tretman i sve su od mene odlazile sa osmehom.
Možda ce te reci da sam žigolo ,možda i jesam ,ali razlikovao sam se od njih po jednu stvar a to je da ja svoje usluge nisam naplacivao. Sve što sam radio bilo je besplatno jer koliki sam užitak pružao ženama i ja sam podjednako uživao u tome.
Kasnije u ovu svoju karijeru sam išao skalilu gore i napravio sam svoj profil na Tinderu.
"Ostvarenje svih vaših želja i snova"
Tu je moram priznati bilo mnogo više posla. Tek sam tada shvatio koliko je nesrecnih žena samo u mojoj okolini.
Jedino pravilo koje su morale da poštuju bila je diskrecija. Kada napuste moju kucu morale su da zaborave moj lik. Zbog toga su sve morale da potpišu ugovor pre nego što im stavim osmeh na licu i poštovale su ga.Sve je bilo po planu dok nisam upoznao jednu i poželeo da usrecim samo nju. Ali koliko je moguce biti sa muškarcem poput mene koji ima takvu prošlost?
Iiiiiiii evo mene ponovooo!!
Ljudi moji nedostajali ste mi mnogo🤗🤗. Po vašim komentarima shvatila sam da jedva cekate ovu pricu i drago mi je zbog toga. Nadam se da ce vam se svideti i da vas necu razocarati.
Dobro mi došli🤗🤗🤗
Ovo je samo mali uvod u ono što sledi. Družicemo se kao i do sada svako jutro uz prvu kaficu a zapocinjemo od sutra.
Želim vam lep ostatak dana i Hvala vam puno na citanju ❤️😘
YOU ARE READING
Usrećiti tebe
Romance🔞🥵🔥 On je muškarac u četirdesetim godinama i ima svoju misiju "Usrećiti što više žena ovoga sveta." Kroz njegov život su prošle mnoge žene ali ni jedna nije privukla njegovu pažnju niti je poželeo da se ikada skrasi. On ume da zadovolji sve njiho...