11

411 69 110
                                    

Rekla je da je to zadnji put i izgleda je zaista bio

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Rekla je da je to zadnji put i izgleda je zaista bio. Prošle su tri nedelje od tog dana i više se ništa među nama nije dogodilo. Naš odnos je bio strogo poslovan i skoro ni jednom nismo ostajali nasamo ,uvek je neko treci bio u blizini kao sigurnost da se stvari ne bi izmakli kontroli.

- Treba ti serum Ines pod stresom si - cujem Džona i stanem u mesto.

- Ne treba mi ništa Džone prestani sa tim glupostima.

- Vidi imam par prijatelja koji su jako dobri mogu da nazovem koji kod poželiš i ubrizgace ti ga bez problema.

"Jebote o cemu oni pricaju?Dali se drogiraju ? Ali Ines nije takva ."

- Hvala ti na ponudi ali trenutno nemam vremena za to.

- Daj Ines ne budi takva. Vec si ponovo pocela da ludiš a to ce te opustiti ,nabacice ti ponovo osmeh na lice i dace ti energiju. Veruj mi ovako ne liciš na sebe.

- Džone prestani cuce te neko - upozorava ga ona sa smehom u glasu.

- Shvatio sam , imaš svog dilera koji ti daje robu- nastavja on pa se pocne smejati na sav glas.

- Vas dvoje smesta da ste došli u moju kancelariju- oglasim se i nastane tajac.

- Šta...?- oboje se ukopaju u mesto.

- Smesta!- proderem se i oni se pokrenu.

Dok hodam ispred njih cujem ih kako se tiho raspravjaju. Ona sikti da je on kriv a on se i dalje potiho smeje. Ne oni nisu normalni. Kada sam ušao u svoju kancelariju i cuo kako se vrata iza mene zatvaraju okrenuo sam se ka njima i pogledao ih ozbiljno.

"Ne oni se definitivno nisu drogirali ali mene  zanima kakav je bio taj razgovor u šiframa"

Džon je bio zabavjen s ovom situacijom a Ines je bila crvena kao paprika od stida.

- Da cujem

- Ne razumem- Džon se napokon malo pribrao i shvatio gde se nalazi.

- Šta ne razumeš Džone? Ispricaj i meni ono što si pricao malo pre kod kafe bara. Serumi,dileri ubrizgavanje...ljude koje poznaješ. Zaintrigirala me ta tema o koju ste pricali pa želim da cujem detalje- zadržim svoj poslovan i ozbiljan izraz lica iako bi se radije i ja smejao kao i Džona jer je Inesin izraz lica neprocenljiv.

- Zapravo to...

- Šuti Džone- upozori ga Ines i prekine njegov pokušaj objašnjavanja.

- Ines ? Dali možda ti želiš da mi objasniš?- upitam je a ona me prostrelji pogledom crveneci se još više.

- Nema šta da se objasni ,to su samo gluposti koje Džon izmišlja- ipak odgovori.

- Džone ,dali je to istina?

- Zapravo direktore ...

- Rekla sam ti da ucutiš Džone!

- Ali pitao me je - odvrati on.

Usrećiti tebeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang