"Epa Dilane ,srecno ti bilo druže"- cestitam si na sranju koje sam napravio još treceg dana.
Nije mi to bio plan kada sam je pozvao u svoju kancelariju,ali pored nje covek ne može da se ponaša normalno. Ona je hodajuci vulkan koji erupcira gde god da se pojavi.
Krenuo sam bio na rucak sa jednim prijateljem koji je bilo u blizini ali stao sam ispred vrata pored sekretarice i trudio sam se neprimetno da osmotrim njenu kancelariju. Nije bila sama,sa njom je bio i Džon njen partner koji se necemu smejao ,ali njegov smeh je nju pravio nevoznom. Njena napetost se mogla osetiti cak i na kilometar ali on nije mario za to. Nisam ga poznavao dobro i nisam znao u kakvom su odnosu ali primetio sam da su poprilicno bliski.
Kada su nam se pogledi sreli video sam joj zabrinutost u ocima. Ines je bila jaka žena ali izgledalo je kao da nije mogla da se nosi sa trenutnom situacijom. Uputio sam se ka izlazu i izvukao iz džep sakoa svoj poslovni mobilni telefon. U njemu su mi bili upisani svi brojevi od zaposlenih sa kojima sam trebao da budem u kontaktu. Pronašao sam njen i upisao ga u moj privatni telefon pa pritisno zelenu slušalicu.
- Halo- javila se oprezno.
- Dali si dobro?- upitao sam je i cuo uzdah sa druge strane.
- Jesam.
- Dali imaš nekih problema sa Džonom?- postavio sam joj direkno pitanje.
- O bože ne,naravno da nemam problema odakle ti to? - nasmejala se.
- Bila si napeta malo pre dok je bio kod tebe u kancelariji.
- Nemam problema Dilane a i da ih imam umem sama da se spravim sa njima. Džon je dobar ,samo mi ponekad ide na živce to je sve.
- U redu .
- Vidi ...ono što se dogodilo bilo je greška- ajme meni,nije mi se sviđalo u kom pravcu je okrenula razgovor.
- Zašto tako misliš?- ipak me je zanimalo šta ima da kaže u vezi toga.
- Vidi ,necu poricati privlacnost koju osecam prema tebi ali to ne sme da se ponovi...na radno mesto- nakon male pauze završila je recenicu.
- Znaci ponovice se van radnog mesta? U redu srce nema problema,bice onako kako ti želiš- ne planiram da joj se suprotstavjam ali poznavajuci sebe a i nju to nece funcionisati.
- Hvala ti na razumevanju- rekla je vidno smerinija.
- Uvek Ines ,šta god da ti zatreba nazovi me na ovaj broj.
- U redu
- Vidimo se bejbi - prekinuo sam vezu i ušao u restoran.
******
Kada sam se sat vremena kasnije vratio u stanicu nisam sreo Ines ali sreo sam Džona koji me je po drugi put pozdravio klimanje glavom. Nešto u njegovom pogledu mi je zasmetalo,kao da je znao nešto što niko drugi nije. Setio sam se kako je Ines danas bila nervozna dok su pricali i sinula mi je misao da on zna šta se dogodilo u mojoj kancelariji. Nisam želeo da ponovo zovem nju i da je pritiskam zato sam ušao u svoju kancelariju i ostatku radnog vremena proveo tamo.
YOU ARE READING
Usrećiti tebe
Romance🔞🥵🔥 On je muškarac u četirdesetim godinama i ima svoju misiju "Usrećiti što više žena ovoga sveta." Kroz njegov život su prošle mnoge žene ali ni jedna nije privukla njegovu pažnju niti je poželeo da se ikada skrasi. On ume da zadovolji sve njiho...