2

501 72 54
                                    

Prošla su tri dana od mog razgovora sa sestrom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prošla su tri dana od mog razgovora sa sestrom. Iz dana u dan moje stanje postaje sve gore i gore. Toliko sam nervozna da se bojim da cu da ubijem nekog. Svaki dan razmišljam da potražim nekog koji ce da me oslobodi od stresa i da mi skrene misli. Dugo je vremena prošlo od kada sam izlazila i tražila momke a i meni ne treba momak vec muškarac za jednu noc. Gde se nalaze takvih?

Za promenu danas je u stanici bilo mirno i vladala je opuštena atmosvera. Razlog za to je bio taj što direktor nije bio u stanici a i niko nije napravio nikakvo sranja pa nismo trebali nikog da jurimo. Sedela sam sa Džonom u kantini i odlucila sam da progutam svoj ponos i da potražim pomoc.

- Džone ,da te pitam nešto.

- Pitaj.

- Ali doverljive je prirode i želim da ovaj razgovor ostane među nama- nastavim da okolišem.

- Naravno.

- Gde ima muškarce za jednu noc?

- Šta?- pogledao me je šokirano jer nije ocekivao ovakvo pitanje od mene. Iako radimo vec osam godina zajedno mi nismo samo kolege vec i prijatelji i partneri ali nikada nismo vodili ovakav razgovor. Džon je oženjen i ocekuje svoje prvo dete ali imam poverenja u njega i znam da nece razglasiti okolo u kolikom sam jadnom stanju.

- Treba mi muškarac za jednu noc. Gde da ga pronađem?- ponovim mu.

- Bože Ines mislio sam da se radi o nešto ozbiljno.

- Ovo i jeste ozbiljno Džone nemoj da potcenjuješ moje potrebe!- rekla sam mu ljuto i on se uozbiljio.

- Naravno ,oprosti. Ja ne potcenjujem tvoje potrebe samo si me iznenadila sa ovim razgovorom. Zar ne bi trebala da ga vodiš sa ženskom osobom?

- Mislila sam da si ti soodvetniji.

- Pa hvala ti .

- I ? Jel možeš da mi kažeš gde da potražim takvog muškarca?

- Dušo svi su takvi . Teže je naci ozbiljnijeg u današnje vreme a za jednu noc ih ima koliko hoceš.

- Pa gde su?

- Okreni se oko sebe - poslušala sam ga i pogledala po menzi. Bilo je još nekoliko naših kolega ali svi su bili dosta mlađi od mene.

- Ne razumem te.

- Ines ,svaki od njih bi ti dao- objasnio je sa osmehom.

- Džone to su deca ne lupaj gluposti. Vec sutra bi svi u stanici saznali da sam bila sa bilo ko od njih.

- Za to si u pravu,oni ne znaju da drže jezik za zubima.

- Daj mi drugi predlog ovaj je neprihvatljiv.

- Ne znam Ines ,ja sam davno prestao da se bavim time. Možeš da izađeš u neki klub i da pokupiš nekog,imaš i one sajtove za upoznavanje i tamo možeš da potražiš.

Usrećiti tebeWhere stories live. Discover now