8

449 71 95
                                    

Još uvek sedim na drvenim masivnim stolom naslonjena na njegova prsa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Još uvek sedim na drvenim masivnim stolom naslonjena na njegova prsa. Trebala bih da se postidim,da skocim i da pobegnem što dalje odavde. Umesto toga ja imam osmeh od uha do uha i koliko god se trudila da ga sakrijem ne uspeva mi.

Kada me je sekretarica pozvala i rekla mi da me gospodin Anderson ocekuje nisam ocekivala da cemo razgovarati na ovaj nacin,ali prevarila sam se. Cim sam ušla u njegovu kancelariju zrak je postao zagušljiv a disanje mi se otežnalo. Njegov prodoran pogled je slao trnce po citavo moje telo a njegov maco stav koji je bio zauzeo potpuno me razoružao. I pala sam kao nikad ranije u ovoj vrtolog strasti i požude i dopustila si da uradim nešto što do sada nisam,seks na radno mesto i to sa direktorom. Potpuno nedopustivo za mene i za moje kriteriume.

- Jesi li dobro?- upita me dok me jednom rukom drži oko struka a drugom prelazi gore,dole po moja leđa.

- Aha...jesam- odgovorim i on se polako izvuce iz mene. U istom trenutku osetim neopisivu hladnocu pa se stresem ,ali on se nije odmaknuo od mene vec je nastavio da me mazi i tako me ugrejao.

- Ines- zazvao je moje ime a ja sam podignula glavu i pogledala ga u oci. Pogled mu je bio nežan ,cak možda malo i zabrinut dok sam ga ja gledala kao hipnotisana i bez treptanja. Možda sam izgledala kao neka ludaca u trenutku kada se iz mog grla prolomio smeh. Nisam si mogla pomoci,to je bilo jace od mene. Po drugi put sam se uverila da covek zna znanje i da ume da usreci ženu.

- Prestani- ukorio me je ali nimalo ljut,jer se i sam smejao.

- Izluđuješ me srce - upleo je prste u moju kosu i spojio naše usne u jedan dug u vlažan poljubac.

"Bože šta mi  ovaj covek radi? Zašto je imao toliku kontrolu nad moje telo?"

-Nadam se da ce ti ovo biti dovoljno da preguraš dan- osmehnuo se i poceo da zakopcava moj grudnjak. Kada je to završio zakopcao je i dugmice od moje košulje. On je još uvek bio nag i sa pantone spuštene do koljena. Stavio je mene ispred sebe i to me je nekako dirnulo.

- Dođi- uhvatio me je oko struka i podigao sa stola pa me sasvim polako spustio da stanem na svoje noge koje nisam osecala.

- Neverovatna si znaš?- pomazio me po obrazu i sklonio mi pramen kose iza uha. Na te reci osetila sam kako mi se vrucina razleva nis obraze. Nisam verovala u te njegove reci,bila sam sigurna da ih govori svakoj ženi nakon seksa,a ipak nije me bilo briga jer su mi prijale.

- Hajde dođi da se sredimo - uhvatio me je za ruku i uveo u kupatilu koje je bilo u sklopu njegove kancelarije. Umesto da se sređujem ja sam gledala u njega. Prvo je bacio kondom i oprao svoj penis,navukao je bokserice i pantalone i umio svoje ruke i lice. Vlažnih ruku je prošlao kroz kosu a ja sam se ugrizla za usta.

"Bože molim te vrati mi razum."

- Uzmi si vremena koliko ti je potrebno,kad završiš dođi - ovlaš je poljubio moje usne i izašao iz kupatila.

Pogledala sam svoj odraz u ogledalo i umalo nisam vrisnula. Kosa mi je bila u haosu a karmin i maskara razmazani. Koliko god loše izgledala jedna stvar se jasno oslikavala na mom licu ,a to je bila sreca. Nisam sumjala da svako ko bi me video u ovom trenutku jasno bi mogao da procita moje trenutno stanje a to je bilo " upravo izjebana". Bila sam zadovoljena i ispunjena u ovom trenutku ali nisam znala koliko ce me to zadovoljstvo držati. Iskreno sam se nadala da mi se ovaj ispad nece obiti o glavi.

Kada sam dovela sebe malo u red vratila sam se kod njega u kancelariji. Sedeo je u svoju fotelju i pregledavao neke dokumente.

- Ja idem.

- Gde?- pogledao me je upitno.

- Da se vratim na svoje radno mesto- objasnila sam mu.

- Ines ,imamo sastanak zato bi bilo bolje da sedneš - nisam mogla da odredim dali se šali ili je ozbiljan. Sklonila sam pogled od njega i pregledala po prostoriji i shvatila sam da on zaista planira da radimo.

- Šta je ovo ?- sela sam i uzela jednu fasciklu koja je bila sa moje strane stola.

- Par novih slucaja koji treba da razrešimo . Ti si glavni inspektor kriminalistike ovde i treba mi tvoja pomoc oko toga kome da dodelim zadatke- rekao je ozbiljno.

- U redu - sela sam u stolicu i pocela da razgledavam prvi slucaj. Neko je pokucao na vrata a ubrzo zatim njegova sekretarica je ušla i donela dve kafe u dve caše vode.

Dok sam ja sedela ukocena on je bio sasvim opušten. Lepo se zahvalio i ona je izašla.

- Ines saberi se sve je u redu- obratio mi se mirno kao da nije zabrinut zbog toga što smo radili malo pre. Možda je i bio u pravu,možda je zaista sve bilo u redu. Morala sam da se skoncentrišem na posao zato sam naredila sebi da se uozbiljim i da gledam svoja posla.

Narednih skoro dva sata pregledala sam detaljno sve dokumente,razradila plan i u dogovoru sa njim odredila kome cu da dodelim nove zadatke.

- Ako je to sve ja bih da se vratim na svoje radno mesto- rekla sam mu kada smo završili razgovor.

- To je sve za sada ,hvala ti na pomoci- rekao je uctivo.

- Nema na cemu,doviđeja direktore- odvratila sam mu i taj blesavi osmeh mi je ponovo zatitrao na usne.

- Vidimo se srce- zavalio se u svoju fotelju i palcem prešao preko svoje usne.

"Beži Ines,beži"- brzim koracima sam izašla iz njegove i ušla u svoje kancelarije.

Ako sam mislila da cu imati vremena da se dovedem u red prevarila sam se jer odmah zamnom u moju kancelariju je ušao i Džon.

- Šta ste radili puna tri sata tamo?- upitao me je direkno i bez uvijanja.

- Radili smo - odgovorim mu trudeci se da zvucim uverljivo.

Pažljivo me gledao i skenirao moje lice i pokrete i to me je unervozilo.

- Bože,kresnula si se sa direktorom- šokirano me je gledao i poceo da se smeje.

- Nemoj da lupaš gluposti Džone , odakle ti to pada na um? Nije bilo ništa takvo ,kažem ti da smo radili na neke nove slucaje i raspoređivali ko ce da radi na njima.

- Lažeš Ines ,poznajem te jako dobro i tacno znam kada lažeš a kada pricaš istinu.

Imao je pravo,znali smo se više od osam godina i isto toliko smo bili i prijatelji ali nisam smela da mu priznam istinu,niko nije smeo da sazna šta se tamo dogodilo.

- Ništa se nije dogodilo - ponovim još jednom.

- U redu, ako ti tako kažeš necu da navaljujem ali na licu ti se vidi da si napokon primila svoj serum.

- E sada cu da te odrobljam - uzela sam faciklu sa stola i gađala ga ali on se sklonio i ona je udarila u vrata koja se umalo nije polomila jer je bila od stakla.

- Prestani Džone ,brukamo se oboje na oci svih zaposlenih- upozorila sam ga ali on je nastavjao da se smeje. Odmahnula sam glavom i odustala od prepirka i ubeđivanja. Sve što budem rekla bice shvaceno pogrešno ,i zato sam sela u svoju stolicu i cekala da se on smiri.

- Tvoja tajna je sigurna kod mene- vec mi je prekipelo i došlo mi je da izvucem pištolj i da ga ubijem,ali je on nakon tu zadnju recenicu lagano išetao iz moju kancelariju,usput pozdravjauci direktora koji je stajao ispred svojih vrata pored sekretarice.

"Otvori se zemjo i progutaj me. Bože u šta sam se ja uvalila?"

Hvala vam puno na čitanju ❤️ 😘

Usrećiti tebeWhere stories live. Discover now