3

515 67 84
                                    

Dah mu je bio vreo i mirisao je na viski

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dah mu je bio vreo i mirisao je na viski. Možda je bio popio i pre nego što sam ja došla jer od jednog gutalja ne bi imao toliko intenzivan miris. Bila sam opijena od same njegove blizine. Usne su mu bile tople i opojne a ruka mu je stajala na dnu mojih leđe i privlacio me nežno bliže sebi. Moje ruke su se našle položene na njegova prsa a od njihove vrucine sam imala osecaj da sam se izgorela. Ovaj covek je bio vatra. Umeo je sa ženama ,to sam  shvatila cim sam osetila njegove ruke na sebi. Umeo je sa samo jednim pogledom da uzdrma citav moj svet.
Usne su mu nežno,i ni malo nasilno dopirale moje dok je jezikom prodirao u moja usta.

"O bože bila sam gotova. Osudite me ako želite nije me bliga,ali ja sam bila rešena da uzmem od njega sve što mi je bio voljan dati."

Uhvatio me je oko struka i prebacio me u svoje krilo. Moja se haljina nabrala naviše a kada sam sela u njegovom krilu osetila sam izbocenost na svom središtu. Besramno sam se potrljala o njoj dok su mi iz grla izlazili nekontrolisani uzdasi.

On nije gubio vreme ali nije ni žurio. Polako je otkopca rajfer od moje haljine i povukao ga naniže. Kada je spustio bretele niz moje ruke i oslobodio moje grudi osetila sam nenadejnu hladnocu. Bilo je to suludo jer je u kuci bilo prevruce a naša radnja je dodatno ugrejavala naša tela.

Moj cipkasti brus je nestao jako brzo a moje grudi su bile ogoljene pred njim. Nisam osecala stid,gorela sam od želje da ih dotakne jer su mi postajale teške i bolne. Iscekivanje je postajalo mucno ali nisam želela da ga požurujem jer ipak je on bio taj koji je vodio ovu igru i savršeno dobro mu je išlo. Iznenada sam osetila njegove usne na svoje grudi i to me je nateralo da otvorim oci i da ga pogledam. Trudila sam se da ne žurim previše u njemu jer sam mogla da svrišim od sam pogled na njega. Kada su nam se pogledi sreli vulkan u meni je bio pred erupcije ,ali kada je zagrizao moju bradavicu a drugi stisnuo između svoje prste eksplodirala sam kao nikad do sad.

Umesto da se postidim što sam svršila tako brzo bez da je išta konkretno uradio ja sam se kezila kao neka šiparica dok sam još uvek sedela na njemu.

- Dali si spremna?- upitao me je promuklo.

- Za šta?- pogledala sam ga pomalo zbunjena njegovim pitanjem.

- Da te usrecim bejbi- upleo je ruku u moju kosu i privukao me u strastveni poljubac.

"A ja sam pomislila da smo završili."

Ustao je zajedno samnom u narucje a ja sam obvila noge oko njegovih kukova. On je još uvek na sebi imao pantalone ali njegova izbocdnost je bila cini mi se sve veca i veca. Ljubili smo se u pokretu dok sam ja postajala još napaljenija nego što sam bila malo pre.

Nikada se nisam ovako osecala. Sa Danielom smo bili dve godine u vezi i šest u braku a nikada nije uspeo da probudi ovoliku vatru u meni. Nisam mogla da prepoznam sebe u ovom trenutku. Sve je bilo tako nestvarno i nerealno da sam mislila da je ovo samo jedan vruci san.

Usrećiti tebeWhere stories live. Discover now