7

503 69 123
                                    

Pustio sam je tri dana da tera po svom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pustio sam je tri dana da tera po svom. Nakon što me je one noci izvisila i nije odgovorila na moje poruke ,pustio sam je. U redu je,razumeo sam da je pretrpela šok od iznenađenja ali za boga miloga ,mi smo bili odrasli i zreli ljudi i trebalo je tako i da se ponašamo. Svaki dan sam je sretao u prolazu a ona je ignorisala mene i moje prisustvo. Opet sam rekao u redu jer to je ocigledno bio njen odbrambeni mehanizam.

Posvetio sam se upoznavanjem sa kolegama i razgovor o problemima sa kojima se susrecu. Nekako svi su bili po malo uplašeni i rezervisani ali ja nisam želeo da radim u tako zategnutim uslovima. Trudio sam se koliko sam mogao da ih opustim i da ih uverim da mogu da imaju poverenja u meni i da mi kažu sve šta ih muci u vezi posla. Pricao sam cak i neke gluposti i viceve i na kraju su svi odlazili sa osmehom. Jeste ,imao sam ja i druge metode da nasmejem ljude ne samo one koje sam upotrebljavao kod žene u spavacoj sobi.

"Epa Ines što si bežala,bežala si ,vreme ti je isteklo"

Podigao sam slušalicu i nazvao svoju sekretaricu. U proteklih dana sam ostvario susret sa svima osim sa njom. Nju sam cuvao za kraj. Zavalio sam se udobnije u svoju fotelju i naslonio bradu na ruku. Bio sam spreman za njen dolazak i jedva sam cekao da je vidim. Sviđalo mi se što je moja kancelarija bila jedina zatvorena od svih strana. Sve ostale su bile samo ogradeni sa staklom a moja je bila izolovana i sa masivnom drvenom vratom .

Cuo sam kucanje ,a nakon toga pratio kako se polako vrata otvara. Cim sam je ugledao dah mi je stao. Nisam si mogao pomoci,odmeravao sam je sporo od cipela pa sve do ociju. Lomila je prste nervozno i cupkala nogom u mestu od  nelagode ali nije me bilo briga jer ovo je bila njena kazna za to što me je ispalila.

- Zdravo Ines

- Zdravo

- Izvoli sedi- pokazao sam joj rukom na stolicu nasuprut mene.

- Hvala ,dobro mi je i ovako- uzvratila mi je suzdržano.

- U redu onda - ustao sam i skinuo svoj sako.

Bilo mi je dobro do malo pre ali od kada je ona ušla postalo mi je vruce.

Krenuo sam u njenom pravcu i ona se ukocila.  Zaobišao sam je pa okacio sako na stalak pored vrata. Iz ovog ugla sam imao savršen pogled na njenu zadnjicu. Bila je obla i lepo oblikovana a ja  nisam mogao a da se ne setim kako je one noci stajala na sve cetiri u mojoj sobi. O kako je samo lep prizor to bilo. Ruke su me svrbele da je dotaknem. Poceo sam da se gušim pa sam malo olabavio svoju kravatu baš u trenutku kada se ona okrenula ka meni.

- Šta to radiš?- upitala me ko nebare zgrožena dok joj je glas podrhtavao.

- Trudim se da preživim Ines- odgovorio sam joj iskreno i ucinio dva koraka ka njoj.

- Dilane stani- stavila je ruku ispred sebe ne bi li me tako zaustavila i ucinila dva koraka unazad. Greška. Njena zadnica je udarila u moj radni sto.

Usrećiti tebeWhere stories live. Discover now