"Da dođem kod njega da pricamo?" - ma nemoj ti meni te fore direktore. Niti cemo mi da pricamo ,niti cemo bilo šta drugo da radimo. Ugasim telefon i ubacim ga u torbi.Ovaj covek me baca u iskušenje i ne smem da dopustim da potkleknem pred njim. Jeste bio dobar...zapravo kad bolje razmislim savršen je rec koja ga bolje opisuje ali je od sada meni zabranjen.
Nikada mi ni na kraj pameti ne bi palo da se on bavi ovim poslom. I pored toga što je bio razvijen na svim mestima gde je trebao da bude mislila sam da je neki fitnes trener,striper ili tako nešto a ono hop iznenađenje, gospodin Dilan je moj novi direktor.
"Sveta Marijo i svi ostali sveci koji postojite ,smilujte mi se i dajte mi snage za vreme koje dolazi. Amin."
"Kako cu da ga pogledam u oci kada cu se pri svaki pogled na njega sestiti na onu noc."
Konzumirali smo jedno drugo do besvesti. Kao da je bio najskupje vino a ja najukusnija cokolada. Bože kad se samo setim kako sam ga polizala celog voda mi krene na usta od toga. Da sam bar bila pijana to bi mi bio savršen izgovor u ovoj situaciji a ja sam bila samo luda i napaljena od svega što mi je radio.
Umesto da idem u svoj stan ja odlucim da odem kod svojih roditelja. Kada se nađeš u bezizleznoj situaciji bežanje je najbolji izbor. Svesna sam da ce me majka tetošiti sa glupostima ali bolje i to da trpim nego da odem kod njega.
- Dušo ,kakvo lepo iznenađenje - obraduje se kada me ugleda.
- I meni je drago što te vidim mama. Gde je tata?- privuce me u zagrljaj i to mi u istom trenutku smanji napetost.
- Tu je mila ,hajde uđi- uđem u kucu i pozdravim se i sa oca. Majka je imala skuvanu veceru pa sam sela i pojela malo više nego što sam trebala. Kasnije smo pricali i gledali neku emisiju na televiziji i postalo je jako kasno. Moj otac se uspavao na sofi ,a majka je zevala jer se i njoj spavalo a ja sam sedela opušteno bez namere da odem.
- Ines ,dali se dogodilo nešto? - pita me zabrinuto.
- Ne mama ,ništa se nije dogodilo. Zašto me to pitaš?
- Zato što sediš ovde vec pet sati a to se godinama nije dogodilo.
- Nije ništa mama,samo sam vas se uželela.
- Jesi li sigurna?
- Jesam mama ,hajde probudi tatu i idite na spavanje. I ja sam umorna pa cu da prespavam ovde ako nije problem a sutra cu da svratim i da se presvucem pre odlazak na posao.
- U redu dušo ako ti tako kažeš. Hajde laku noc.
Pre nego što se predomislim popnem se na sprat i uđem u svoju devojacku sobu. Tu sam živela sve do svoje dvadesete a kada su mi kupili stan otselila sam se.
Ostavim torbu na mali stocic i izvucem telefon da bi postavila alarm za buđenje. Oci mi se povecaju za dva broja kada mi se na naslon telefona pojave dvadeset poruka sa Tindera.
YOU ARE READING
Usrećiti tebe
Romance🔞🥵🔥 On je muškarac u četirdesetim godinama i ima svoju misiju "Usrećiti što više žena ovoga sveta." Kroz njegov život su prošle mnoge žene ali ni jedna nije privukla njegovu pažnju niti je poželeo da se ikada skrasi. On ume da zadovolji sve njiho...