Ležala sam u vrucoj vodi dok su mehurici bili svuda oko mene. Imala sam osecaj kao da sam došla u neki spa centar. Dilan je bio pravi džentlmen i to me je iznenadilo. Nisam sumjala u njegove kvalitete ,vec sam ga probala,ali ovo je bila neka druga strana njega. Pobrinuo se da budem nahranjena sa peukusnom salatom koju je sam spremio, hladan šampanjac je savršeno klizio niz moje grlo ,a cela kupaonica je imala predivan i opuštajuci miris od penjušave kupke u koju smo oboje ležali i svece koje su bile upaljene. Potpuno novi doživjaj i iskustvo ali sve ovo me je pomalo plašilo. Nisam smela da dopustim sebi da se naviknem na ovo bez obzira na to koliko mi je prijalo.
Vešto sam ga izbegavala nakon ono što se dogodilo u njegovoj kancelariji. Stalno sam tražila izgovore da budem što dalje od njega jer to je bio jedini nacin da izbegnemo još jednu katastrofu i ispad na poslu. Dobro mi je išlo sve dok nisam dobila danas posle podne njegovu poruku.
"Samo još ovaj put"- ubeđivala sam sebe dok sam tražila opravdanje za svoje postupke.
I eto me ,bila sam ponovo tu zajedno sa njim. Sedeo je na drugi kraj džakuzija i pio svoj šampanjac. Ispružila sam nogu i ugurala je između njegovih nogu. Prstima sam prešla po dužini njegovog penisa dok sam ga gledala pravo u oci.
- Igraš se vatrom bejbi- i sama sam bila svesna toga i znala sam da je ova igra opasna. Nisam bila prisebna dok sam bila pored njega. Radila sam stvari koje nikada ranije nisam i hodala po tankom ledu.
Uzeo je moje stopalo u svoju ruku i prineo ga do svoje usne pa otisnuo jedan poljubac na mog tabana. Uhvatio mi je stopalo sa obe ruke i poceo je da ga masira. Kako mi je samo to prijalo ,nije bilo sumje da godine iskustva na ovom polju su dale odlicne rezultate. Dilan je umeo da natera ženu da svrši sa samo jednim pogledom ili dodirom,ja sam bila dokaz za to.
"Srce,ja mnogo volim žene to ne poricem,ali ja nikada nisam naplacivao svoje usluge jer ja podjednako uživam u njima kao i one u meni. To radim jer volim da ih usrecujem. " - taj odgovor na moje pitanje je bio znak da mi se upali crveni alarm i da odem od njega ali ja sam ga svesno ignorisala.
"Od sutra se vracam na staro "- ponovila sam sebi i obecala si da je ovo zadnji put da radim ovo.
Dilan je savršen ljubavnik ali nije materijal za vezu. On je navikao na ovakav tempo i na menjanje žene ali meni to nije potrebno u životu. Koliko god mi prijala njegova pažnja moram da se saberem i da se trgnem što pre od njega pre nego što ovo ode predaleko i ponovo budem povređena i slomjena. Moja trenutna ushicenost njime je bila samo to - trenutna. Uskoro bi mogla da pređe u nešto više sa moje strane jer sam ja bila žena zaljubljive prirode. Neki kompliment, malo pažnje i eto mene u oblacima.
- Dođi- kada završi sa masiranje mojih stopala pozove me da pređem na njegovu stranu džakuzija što ja rado uradim. Umesto da me smesti u svoje krilo on me smeti između svojih nogu tako da mu budem okrenuta leđima i poceo da me masira.
"Kolika je njegova samokontrola velika kada i pored erekcije koja mu je smeštena između moje guzove on ne preuzima ništa ."
Dodiruje me nežno ali eroticno. Polako se spušta do dnu mojih leđa i ponovo se vraca na ramena. Onda svoje ruke prebaci na prednju stranu i s obe ruke obuhvati moje grudi što me natera da se još više zalepim za njegova prsa i da ukopam nokte u njegove butine.
To me natera da zaboravim na sve probleme i nedoumice koje imam jer ovo je upravo to što mi je potrebno.
U sledecem trenutku me okrece ka sebi a moje noge se nađu sa obe strane njegovih kukova.- Jesi li se opustila?- upita me zaripnuto dok mi njegov pogled prži kožu.
- Jesam
- Osecam da si spremna za mene srce ,hajde pokaži mi koliko me želiš- pridigne me malo i namesti svoj penis na moj ulaz a ja spremno skliznem i uvucem ga u sebi.
"Šta mi se kog đavola događa i zašto nemam kontrolu nad svoje telo kada sam pored njega?"
Njegova dominacija me je osvojila i u potpunosti ocarala. Uzimala sam sve što mi je bio voljan dati i živela u trenutku. Nakon akcije u đakuzija prebacili smo se u spavacoj sobi gde je on preuzeo kontrolu i doveo me do ludila još dva puta. Kako kažu "sve što je lepo kratko traje" pa tako je i ovom lepom druženju došao kraj. Vec je bilo dovoljno kasno i morala sam da se vratim u stvarnost iako bih najradije ostala ovde.
- Ne moraš da ideš ,ostani i prespavaj ovde- ponavja mi po treci put dok se ja oblacim.
- Moram da se vratim u svoj stan Dilane.
- Zašto?
- Zato što ovo nije u redu.
- Zašto?
- Zato što si ti moj direktor.
- Zbog toga nisi došla ono vece kada sam te zvao?
- Naravno da je zbog toga ,tvoj dolazak u stanicu na mesto direktora je promenio sve. Ne želim da neko sazna za ovo i da me uzme u usta zato je najbolje da stavimo tacku na ovo i da imamo strogo poslovan odnos- kažem mu iskreno.
- U redu kako god ti želiš- odvatio mi je nimalo pogođen mojom izjavom.
"Naravno da nije pogođen zašto bi bio kada ce se vec sutra neka druga naci na tvom mestu!" - moja potsvest reaguje u istom trenutku.
"Mogao je bar da odglumi razocarenje" - odvratim joj razocarano.
- Nisam potpisala ugovor- potsetim ga jer sam se tek sada setila da se toga nismo dotakli.
- Ovo je van svakog ugovora i nema potrebe za takvo nešto.
-U redu onda ja idem - uzmem svoju torbu i krenem da napustim spavacu sobu dok on još uvek leži potpuno go u krevetu.
- Sacekaj da se obucem ispraticu te!
- Nema potrebe znam put- odbijem i nastavim da hodam. Taman sam se uhvatila za kvaku on me je povukao i zalepio mi leđa za zid.
- Šta se dogodilo? Jesam li te necim povredio?- pita me zabrinuto.
- Nisi dušo ,nema ništa takvo jednostavno moram da idem to je sve.
- Jesi li sigurna?
- Jesam Dilane ,sigurna sam.
- U redu onda ,ako se predomisliš moja su ti vrata uvek otvorena.
To zadnje me je skroz dotuklo. Osecala sam kao da mi je zario nož po sred stomaka.
- Hvala ,ipak cu se držati do svoje odluke- prisilila sam sebe na osmeh.
- Vidimo se onda na poslu bejbi- poljubio me je u obraz.
- Vidimo se .
Svo vreme na putu do mog stana nešto kao da me je gušilo,kao da me je neko davio oko vrata.
"Bože Ines saberi se i ne ponašaj se kao neka klinka!"- upororila sam sebe dok sam se trudila da se dovedem u red.
"Zašto su svi lepi muškarci kreteni i ženskaroši?"
Šta mislite ,dali je ovo zaista bio zadnji put ?🙈🤭
Hvala vam puno na čitanju ❤️ 😘
YOU ARE READING
Usrećiti tebe
Romance🔞🥵🔥 On je muškarac u četirdesetim godinama i ima svoju misiju "Usrećiti što više žena ovoga sveta." Kroz njegov život su prošle mnoge žene ali ni jedna nije privukla njegovu pažnju niti je poželeo da se ikada skrasi. On ume da zadovolji sve njiho...