6.

272 5 0
                                    

- Csodásan hangzik. - felelem kedvesen.
- Programunk van. - vág a szavamba Will.
- Azt hittem velünk van találkozód. - veti oda Fred.
- Igaz. - feleli egy kicsit zavartan Will.
- Egy hétvégére sem tudsz elszakadni az asszonytól? - nevet gúnyosan Carl.

Érzem a Willből áradó feszültséget. Muszáj valahogy lenyugtatnom, mielőtt elmérgesedik a helyzet.

- Nekem is rémlik, hogy beterveztünk valamit vasárnapra. Otthon megnézem, és igyekszem átszervezni a programomat, rendben? - mosolygok biztatóan.

Layla lelkesen bólogat.

- Mindenképp el kell jönnöd csajszi!

Nekem mondod?

- Hazamegyünk. - feleli Will.

Nem vette le a szemét Carlról. Utálja, ha gúnyt űznek belőle.

- Máris? - kérdezi Fred.
- Ninának fáj a feje. - mutat rám.

Bólintok.

- Nem csodálom, amilyen erősen lefejelted a kagylót. - mondta Layla.

Layla mondatára lehunyom a szemem. Már csak ez hiányzott. Majdnem sikerült megúsznom, hogy Will tudomást szerezzen róla. A férjem idegesen kapja rám a tekintetét.

- Mi a fenét csináltál?
- Megcsúsztam. Majd hazafelé elmesélem. - csítitom.

Ahogy felállunk, a gyomrom összeszűkül. Nem tudom, mire számítok ma éjszaka, csak egyvalamiben vagyok biztos. Muszáj elutaznom Floridába. Miközben Will elköszön mindenkitől. Én még egyszer lepillantok a táncparkettre.
Nemsokára... nemsokára én is szabad leszek!

A maffia főnök kiszemeltje Where stories live. Discover now